Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRÁCIANavigační lišta TABLONavigační lišta ŠTATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMôŽTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Spoveď č.1265764, vložené 03.04.2026 12:22:45 Staršia spoveďNovšia spoveďHlavná stránka
Kdy si začínají vybírat muži?
Musím uznat, že ty fejky mi poslední dobou vůbec nejdou. Do poslední pasti na mamuta (čímž myslím statusík 1265510 - "Proč mě holky nechtějí") se mi totiž chytili dva beránci, asi deset opic a jeden medojed kapský. Mamut navíc navzdory své povaze přikráčel bokem jako krab a kejhal jako plejtvák, ale o to neběží. Běží o to, co tam napsal ten medojed:

"Neboj chlapče, dočkáš se! Blížíš se do věku, kdy se karta začíná obracet! Mezi 30 a 40 rokem si přestávají vybírat ženy a začínají si vybírat muži. Biologické hodiny jsou neúprosné. S klesající plodností navíc klesá i atraktivita žen. Navíc, ty za 10 let uzraješ jako dobré víno!"

Na každém šprochu pravdy trochu, ale o tomhle jsem nějaký čas dt usilovně přemýšlel a ať uvažuji, jak uvažuji, přijde mi to jako naprostá pravda. Obecně v patnácti většina kluků je za přístup k pipině ochotná obětovat všechno, co má (naštěstí toho moc nemaj'), a holky maj' vyjednávací převahu (rozuměj: maj' pipinu). V mým věku (okolo pětadvaceti) bych řekl, že to bejvá vyrovnaný - kluci už maj' svůj život, svůj džob, svýho služebáka, ale pipina je furt pipina. V pětatřiceti bych naopak řek', že většina kluků už nechce ani osahávat tu pipinu a nejradši si zdřímne. Zato mnoho žen tou dobou marně hledá někoho, kdo se jim postará o fakana z prvního manželství a bude je i s nim mít rád takový, jaký jsou. A většina pipin je už dost vytahaná a jejich majitelky tak mezi stárnoucíma chlapama dokážou vyvolat napětí asi jen jako zatížení dopravou na úrovni zemní pláně – tedy ne víc než 0,2 MPa.

Samozřejmě – je to stochastickej jev, jsou tu nějaký ty 95procentní kvantily jako u mezních stavů a všechno je o pravděpodobnostech. Jsou ženy jako Hodislava, který si i po padesátce můžou ukázat prstem a vědí, že muži budou poslouchat jejich rozkazy jako vojáci, a naopak jsou muži jako já nebo Fouňa, který jsou holkám naprosto odporný – a vždycky byli a taky vždycky budou. A pak je tu Lovec incelů, ale to není muž, takže ho nepočítám.

Čekám vaše názory na tuto nepochybně zásadní problematiku.
 Koncový styk výhybky Muž25 Kategorie  VYMAZAT

Zaslané rozhrešenia Staršia spoveďNovšia spoveďHlavná stránka
Chceš dneska urobiť dobrý skutok ? Pomôž vyššie uvedenému hriešnikovi tým, že mu dáš nejaké rozhrešenie! Môžeš mu ho poslať na e-mailovú adresu, ktorú uviedol pri spovedi, alebo napísať verejne vyplnením formulára na konci tejto stránky. A ak nechceš, aby pod tvojou prezývkou mohol vystupovať ešte niekto iný, zaregistruj si ju TU !
 
03.04.2026 23:58:39
Lovec incelů

Trochu popíjím vínko, tak si pravopis moc nekotroluju.

Ale zapadáš do té škatulky dobře. Jen ženy a blbci řeší písmenka a ne text samotný.

Já si za sex nikdy neplatil, měl jsem ho zadarmo a ty ženy do toho šly dobrovolně. Jaké překvapení :)

Jen píšu, že je tu ta možnost, což znamená, že i když jsi incel, tak je to částečně dobrovolné. Takže toto označení již nedává smysl.

Další tvá lež je, že většinou jen ženy opovrhují muži co si zaplatí ženy na sex. Ale to je jen přetvářka. Přitom často se chovají skoro stejně a prodávají se na OF.

Chlap by mě spíš poplácal po zádech a zeptal se, jestli jsem si to užil :))) a ať mu kdyžtak dám číslo :)

P.S.: Tím, že se mé obecné názory snažíš dávat do osobní roviny opravdu ukazuješ, že jsi nejspíš žena.
 Šluk McPrásk Muž45 Kategorie
03.04.2026 23:57:54
Faktem je, že v mém okolí taky pozoruji věkový rozdíl mezi holkou a klukem, tak 2-5 let, kdy kluk je vždycky starší, ale rozdíly 10+ fakt opravdu výjimečně, z hlavy mě napadá jen jedna spolužačka, co chodí s nějakým starším podnikatelem.
 Nesmír Muž24 Kategorie
03.04.2026 23:47:18
Hele docela jo, nevím jak to bylo za tvého mladí, jestli většina holek chodila s někým o 15-20 let starším, ale v mém okolí znám takovou holku jen jednu, ostatní chodí s +- vrstevníky.

Takhle, já nepíšu, že když ti je 40 a máš dobrou kariéru, že budeš chodit s 18kama. Ale budeš mít větší šanci u holek třeba okolo 25-30 než když budeš mít 40 a budeš mít obyčejnou práci.
Ve škole jsem spíše zažil to, že holky měly starší týpky třeba o 5 let, takže se na úplné vrsteníky taky nedostalo. Radši byly s týpkem co už měl auto a nějaký ty prachy a mohl jim dopřát větší luxus.
Dnes to může být samozřejmě jiný.

Je to asi životním stylem, ale třeba u mě šla energie dolů spíš až po 40. A mezi 30-40 jsem měl u žen větší šance než kdykoliv předtím. A to i u holky o 10 let mladší. Ale to je jen moje zkušenost.
 Šluk McPrásk Muž45 Kategorie
03.04.2026 23:41:14
"krytického" - lol, vrať se do školy, yntelygente. :-D
Pokrytí pravopisu nemáš nijak valné.

Nekecej, žes klesl tak hluboko, abys za sex platil. Lidmi, co si sex kupují, po právu pohrdají muži i ženy.
 Lovec incelů Muž30 Kategorie
03.04.2026 23:36:27
Lovec incelů

Že tu týhle trolici a mé fanynce vůbec odpovídám :))

Nevíš nic, tvé logické myšlení také není valné - takže žena nebo beta simp s absencí selského a krytického myšlení.

Ale odpovím ti.
Čerpám ze svých zkušeností a znalostí o ženách načerpané od ještě zkušenějších lidí.

Incel nejsem, něco za sebou už mám.
Ono výraz Incel je sám o sobě nesmyslný.
Protože nedobrovolný celibát není úplně nedobrovolný, ale částečně dobrovolný.
Protože si za sex můžeš zaplatit nebo máš za život minimálně určité šance ošustit ty nejošklivější, ultrachlupaté, poloznetvořené a superzapáchající škeble.
Takže výraz Incel vlastně nedává smysl.
Smajlík  Šluk McPrásk Muž45 Kategorie
03.04.2026 23:32:52
Oprava - peak 25-30
 Nesmír Muž24 Kategorie
03.04.2026 23:30:53
"od nějakých 13"
Ty pedofile nechutnej. Už jen za to, že na třináctiletou pomyslíš sexuálně, by tě měli oběsit. Jdi se léčit, než někoho znásilníš a zabiješ.
 Lovec incelů Muž30 Kategorie
03.04.2026 23:26:08
"Ony chtějí mladý holčiny vlastně nezkušené vrstevníky"

Hele docela jo, nevím jak to bylo za tvého mladí, jestli většina holek chodila s někým o 15-20 let starším, ale v mém okolí znám takovou holku jen jednu, ostatní chodí s +- vrstevníky.

"Psal jsem 30-42. Logicky je asi jasný, že ve 42 letech bude chlap vypadat hůře než ve svých 30 letech, ale zase bude mít větší status, prachy a majetky a zkušenosti (jednání, ženy, asertivita, sebevědomí, jistota)"

Za mě je peak 24-26, pak už to začne upadat, začínají vypadávát vlasy a i energie už jde dolů.
Co se týče prachů a statusu, tak mi nikdy nepřišlo, že by to nějaká holka z mého okolí řešila spíš naopak, ti co se flákali a nedělali nic, tak měli paradoxně holek nejvíc, i když byli chudí jak kostelní myš.

"Jinak ano, dnes, díky zvrácené mobilní internetové době mají hlavně mladší ženy mnohem větší nároky i na vzhled muže"

Zase, možná jsem už starý, ale tohle jsem nikdy nepozoroval. Možná je to i tím, že se úplně nebavím s holkama, co tráví hodiny na sociálních sítích.

Teď přemýšlím, kdo z nás má okolo sebe nenormální okolí, protože názor jako máš ty vždycky slyším na sítích typu zpovědnice, ale pak v reálu, alespoň v mém okolí, je to úplně jiný.
 Nesmír Muž24 Kategorie
03.04.2026 23:15:35
Šluku, jak můžeš ty, nepolíbený incel, spekulovat o tom, co ženy chtějí? To ty nevíš, protože tebe dosud nikdo nechtěl. Odkud bys asi tak věděl, co ženy chtějí, kromě toho, že nechtějí tebe?
 Lovec incelů Muž30 Kategorie
03.04.2026 23:15:18
Jinak mladé holky jsou nechutně převalidované, tudíž nafrněné a můžou si kluky vodit dle svého rozmaru. Mladou holku od nějakých 13 po nějakých řekněme 30 chce každej, tak se domnívá, že svět je procházka růžovou zahradou a jediný problém světa je odhánět nápadníky.
Pak se to obrací a od 35 se ženy musí upnout na jiný koníček. Buď pozitivní a starají se o rodinu, děti, vnoučata, rodiče, prarodiče atd. Nebo zapšknou a stanou se z nich otřesné a nesnesitelné fúrie.
O ženy v tom věku už nikdo nestojí, takové se pak vnucují všelijakýma intrikama a pomluvama těch mladých slečen. Některé ti i přivedou dceru na ochutnávku, abys s nimi nějaký ten čas trávil.
Takže jako chlap si pak vybírat sice můžeš, ale zase jen ty vyžilé 30+. To musíš být Honza Nedvěd nebo Jaromír Jágr nebo Trump a Epstein, abys mohl vesele dovádět s mladejma rajdama...
Smajlík  hominid Muž46 Kategorie
03.04.2026 23:14:51
I staré tlusté chlupaté páchnoucí deformované škeble...

:)))))))))))))))))))))))))))) To snad nééééééé.

Možná jsem i smíchem někoho vzbudil :))))))))
 Šluk McPrásk Muž45 Kategorie
03.04.2026 23:12:40
Petr22 a Tak budiž - a vida kolik tu mám fanoušků :))

Tak ok. Znovu pro ZP anonymní hovádka, což bude stejně nějakej stálej labilní psychopat ze ZP.

Ony chtějí mladý holčiny vlastně nezkušené vrstevníky, protože je taaaak sexy začít chodit s uhrovatým debžou, kterej mastí hry, moc neví jak mluvit s holkou a v jedné posteli chrápal tak maximálně se svou babičkou. To musí mladé holky přitahovat a nažhavovat do běla. Táááák určitě :))))))

Psal jsem 30-42. Logicky je asi jasný, že ve 42 letech bude chlap vypadat hůře než ve svých 30 letech, ale zase bude mít větší status, prachy a majetky a zkušenosti (jednání, ženy, asertivita, sebevědomí, jistota)
Než ty zkušenosti a majetky získáte, chce to nějakej čas.
Používejte těch pár vyjetých mozkových buněk co vám tam zbylo. Já vím, je to těžký, museli by jste odložit na pár minut mobil a skutečně se zamyslet :))

Ať si to chcete připustit nebo ne. Tak chlapi stárnou pomaleji než ženy. A jak jsem psal, vzhled není jejich jediná hodnota na vztahovém trhu.

Jinak ano, dnes, díky zvrácené mobilní internetové době mají hlavně mladší ženy mnohem větší nároky i na vzhled muže. Takže je jasný, že mladý pracháč bude lepší než starší pracháč, ale těch mladších pracháčů bude asi méně než těch starších + mladší nebude mít ty životní zkušenosti.

Bohužel i já si myslím, že obecný status, luxus a prachy ti sice zajistí větší možnosti při výběru partnerky (hromady ošklivých fotbalistů a sportovců má fakt pěkný ženský). Ale myslím, že tyto ženy je nikdy nebudou upřímně milovat a jen si na to zvyknou kvůli lepšímu životnímu stylu.
Podobně jako náhradní beta varianty, které si najdou svobodné matky pro zajištění svých dětí.
 Šluk McPrásk Muž45 Kategorie
03.04.2026 23:07:55
A že se nepochlubíš, hominide, jak smrdí tvoje zpocená chlupatá prdel a zpocený chlupatý koule, nechuťáku.
 Lovec incelů Muž30 Kategorie
03.04.2026 23:06:46
Já rozhodně nikdy nepohrdal Božími dary, nejsem nevděčník.
Nikdy jsem si tedy nevybíral, ale bral všechno co (se) dalo.
I staré tlusté chlupaté páchnoucí deformované škeble...
Smajlík  hominid Muž46 Kategorie
03.04.2026 21:49:57
Lovec incelů:

To se mi docela ulevilo :D
 Nesmír Muž24 Kategorie
03.04.2026 21:43:06
Šluk McPrásk: jinak i atraktivita může je překvapivě taky dost závislá na její vzhledu. Kór v dnešní době. To naprosto extrémně. A ta končí někdy ve třiceti u většiny. Jsi fakt úplně mimo dědku. Na nějaký tituly a majetky se ti dneska většina mladých holek vysere. Ty chtějí Tik tok pretty boye a ne dědka. A i kdyby chtěli prachy tak si najdou mladyho s prachama pokud jsou hezky. A jaký jako zkušenosti? Starýho zoufalce co stalkuje děti na zastávce a píše o tom na zpovědnici? Se prober už z ty diskotéky.
 Petr22
03.04.2026 21:36:14
Šluk McPrásk: si tady fakt namlouváte hrozný kraviny. Vrchol atraktivity chlapa fakt není ve 42 letech tvl :D. Ale jestli Ti to nějak pomáhá tomu věřit..
 Tak budiž
03.04.2026 21:11:38
Jo a ještě něco, podle mě není nejhorší se rozejít, ale po rozchodu si dělat naschvály, nenávidět se, tahat se po soudech, tahat se o dítě, tam se ukáže nejvíc, s kým jsi to vlastně byl a jaký je ten člověk charakter.
 Soraya Žena85 Kategorie
03.04.2026 21:07:01
Tajy tipek, no ono to bylo trochu jinak, ale to je jedno.

Mně připadá, že uvažuješ moc schématicky. Ty moje seznámení byly spíš spontánní. Někde jsme pařili s více lidma, dali jsme se do řeči a najednou bylo o čem a hodiny a hodiny, třeba do rána, pak jsme šli spolu domů a zjistili, že se chceme vidět znovu. Sex nebyl cíl, vůbec o tom nebyla řeč, když to někdo prvoplánově zkoušel, tak byl hned konec, tyhle typy jsem okamžitě odehnala, muselo jít o mnohem víc. Ale nic takového, jakože hned se spolu vyspat, tak holka je laciná a podobný blbosti, to se v mé bublině neřešilo. Někdy, jak jsem psala, prostě po sobě koukáte, koukala jsem po někom, tak si přisedl. To co tady řešíte, je kolikrát strašná křeč. Ono záleží na tom, kým se obklopuješ, já jsem měla vlastně štěstí na takový spíš alternativní lidi, který neřešili konvenční kraviny. Taky jsem nikdy nehledala otce pro dítě, vždycky partnera, dcera se schumelila mnohem později. Já jsem nemohla být s někým jen proto, že je praktickej, má hodně peněz nebo barák a tak. V tom věku to mít ani nemohli a starší muži mi nic neříkali. Musel být chytrej, sečtělej, tohle mě bralo vždycky. To je i otec dcery, jen rodina, dítě, to je úplně jinej level, tam se často projeví to, co předtím ne.
 Soraya Žena85 Kategorie
03.04.2026 20:23:45
Muži si začínají vybírat, když se stanou vzácnými, protože většina jejich vrstevníků už pochcípala, což by mohlo být tak zhruba někdy okolo sedmdesátky.
Smajlík  detektor kreténů.
03.04.2026 20:07:39
Nesmír: Nesmíre, tvé pozvání na rande bych také odmítla.
 Lovec incelů Muž30 Kategorie
03.04.2026 19:51:39
Soraya: Zeny maju ponuky na zaklade ktorych si vyberaju... muzi si vyberaju koho oslovia. To ze si si ty vybrala a oslovila ano da sa to aj takto, dostala si sa do hladacika muza, pretoze to pozvanie niekam von nie je velky problem, nakolko oslovovanie slecien je v podstate prvy krok k tomu aby si zistil ktora by s tebou eventualne sla von. To je cely dovod oslovovania zien... zistit ktora by o teba mala teoreticky zaujem. Tym ze si prisla ty za nim preskocila si prvy krok, zaradila si sa do druheho kola. Tym ze si ho ale oslovila zistil on ze ma nad tebou vyhodu, ze ho chces viac ako on teba a teda si pre neho lahsia korist. A kazdy ma rad ked sa veci daria bez snazenia. A ked by s tebou boli problemy.... no pokial viem si slobodna mamicka vsak? Takze chalan vyuzil to ze ma ta lahko k dispozicii a ked prislo na problemy tak ste sa nezhodli a sli od seba... ty s pocitom ze on je neschopny a flakac on od teba ze si tazko zvladnutelna a tak bude hladat tebe podobne.... lebo uz sa mu to raz podarilo, takze preco by sa to nemalo zopakovat. Ludia sa hold nemenia. Teraz ked ti dal zivot facku reality najst chlapa ktoreho ci uz oslovis alebo akokolvek zbalis nie je take lahke... a kedze ludia vedia zit single relativne dobre tak na co sa predsa stazovat ked aj bez zivotneho partnera je zivot ok... Ty uz si svoju biologicku potrebu splnila, takze mas vybavene. No za inych okolnosti ak by si si nasla schopnejsieho chlapa ked si bola mladsia mohla si mat ako manzela tak aj viac deti... myslim ze by si bola spokojnejsia.... takto mas cenu utechy v podobe jedneho dietata.

PS: ale ano muzi maju radi ak ich zena vypocuje, prejavi nejaky obdiv, ked sa smeje jeho vtipom a ze sa mu nevyhyba ocnym kontaktom... Totiz pre muzov je nestandard ak su vypocutí, vacsina muzov su v pozicii ze kazdy na neho kasle, kazdy chce len aby v praci urobil svoju robotu, jeho vtip a jeho osobnost nikoho nezaujima... muzi su skoro vzdy ´´postradatelní´´su uzitocní len na pracu, take skusenosti maju zo zivota muzi teda velka vacsina... preto ocenujeme ak niekto vie pochopit cim si bezny muz prechadza.
 taky tipek
03.04.2026 18:39:08
Se mi líbí jak se Lovec Incelů stylizuje do role ochránce žen a bijce všech incelů, přičemž sám vykazuje podobné rysy.
Stačí se jen podívat kolik příspěvků vyprodukoval od své registrace, ten člověk nedělá nic jiného než, že celý dny přispívá na zpovědnici.
Nechápu, jak ho někdo vůbec může brát vážně.

Dále necháp, co je špatného na tom, když někoho kdo nikdy neměl sex zajímá jak voní pipina mladé holky??
Tohle zajímalo snad každého náctiletého, který nebyl frigidní.
Samozřejmě většina to pak sama zjistila, takže už je to přestalo zajímat, ale u někoho, kdo tu možnost neměl, je logické, že ho to bude zajímat i v pozdějším věku.
Nikdo to samozřejmě neříká ženám přímo do očí, tak proč si hrát na mravokárce?

Každopádně kdybych měl říct nějakou radu, tak je dobrý se s těmi holkami bavit a chodit na akce, kde se vyskytují.
Já takhle před lety šel na akci školního spolku, kde bylo dost prvňaček a já jako třeťák jsem tam šel z pozice zkušenějšího.
Normálně jsem s nimi mluvil a uklidňoval je a dával jim rady, které jsem si myslel, že by pomohli i mě, kdybych zrovna nastupoval na vysokou.
No a jedna po mně začala jet a chvíli jsme spolu i tvořili pár.
Když jsem se jí pak zpětně ptal, co ji zaujalo, řekla, že můj úsměv. Přitom taková blbost xd.
Takže prostě se nebát s nimi mluvit, a evidentně i úsměv může být občas fajn.
 Nesmír Muž24 Kategorie
03.04.2026 18:25:46
Taky tipek, myslím, že si vybírají ženy, oslovovat můžeš jak chceš, ale pokud si tě žena nevybere, tak máš smůlu. Já jsem si většinu mužů sbalila sama. Samozřejmě obvykle ne tak, že bych za nimi šla a někam je pozvala, ale šla jsem jim "naproti". Stačilo jim naslouchat, projevit nějaký obdiv k něčemu, co mě zaujalo, úsměv, oční kontakt.
 Soraya Žena85 Kategorie
03.04.2026 18:00:20
Muzi si vzdy vyberaju koho oslovia a koho pozvu von... zeny si myslia ze si vybrali ale pozvanie ktore zeny obdrzali je na zaklade toho ze si muz vybral tu babu oslovit. Preto je nerozumne mysliet si ze zeny si vyberaju... ano svojim sposobom. Muzi oslovuju zeny v ovela vacsom mnozstve, tym zvacsuju sance ze mu daka zena povie ano... na zaklade ano uz potom muzi dalej postupuju... zeny co povedia nie, alebo nepovedia nic... tie normalny chlap by nemal dalej riesit.

A otazka kedy si vyberaju muzi z principu uspechu, tak tam je to diskutabilne... pretoze uspesny muzi maju ovela vyssie sance u zien ako neuspesní. Teda ked si v zivote nieco dosiahol, daky uspech mas vacsiu sancu ako muz co je v zivote neuspesny. Cim si uspesnejsi tym si ako muz viac vyberas... cim je zena mladsia a krajsia ma viac moznosti s ktorym chlapom si da povedat. Takze niekto je uspesny v 20tke niekto v 50tke. A tu je ta zaludna cast zoznamovania a atraktivity... zivot nie je fer, takze zeny maju vzdy daku hodnotu v spolocnosti, muzi si ju musia vytvorit... niekto je super uspesny a niekto je cely zivot neuspesny. Niekto dostane krasu a bohatstvo pri narodeni, iny nema ani krasu ani bohatstvo. Kazdy zaciname niekde inde. Avsak rozhodnutia v pritomnosti ovplyvnuju nasu buducnost. Genetiku neovpyvnis... mozes ale na nej pracovat a zlepsit sa... nevidel som nezadaneho sportovca ktory by nemal aky taky uspech u zien. Nie kazda zena sa tebou da ukecat... avsak netreba zufat... netreba to brat osobne. Zeny vdaka socialnym sietam maju EGO niekde uplne inde, to neznamena ze ty ako chlap daku nezbalis, otazka je len ci ti vsetky tie problemy ktore s zenou prichadzaju za to stoja. Preco asi kopec milionarov radsej randi so zlatokopkami? To su v podstate ako keby auta na zapozicanie. Trocha sa povozis a vymenis model... bez starosti, bez hadok, bez problemov. Mozes sa rozhodnut... chces tradicny vztah ktory ak uspejes bude mat nasledky v podobe problemov so spoluzitim s zenou alebo byt uspesny a radsej vztahy neriesit... uzivat si klud, pokoj a zivot ktory si si vybudoval?
 taky tipek
03.04.2026 17:28:08
Navzdory tomu, že sis mě v úvodním textu rámoval jako někoho, kdo ti bude dávat rozkazy, ne, nic ti nenařizuji. Můj dotaz byl opravdu jen dotaz. Ten výraz totiž působí tak, že se přes něj stavíš do pozice nadřazenosti, ke které máš daleko. A současně působí dehonestujícím způsobem. Takže pokud dovolíš poznámku. Buď používáš něco, co tě samo o sobě shazuje. Chceš to, ale současně se toho strašně bojíš. Tímhle označením si to sám sobě zjednodušíš. Že nad tím máš kontrolu. Jenže houbelec. A nebo to děláš vědomě, a je to tvoje značka a tvůj podpis. Pak je to tvoje volba. Něco jako nálepka na čele. Dělám to úmyslně. A je to tvůj boj.
 Hodislava Žena50 Kategorie
03.04.2026 17:21:17
Lovec incelů: Nic takového jsem nikdy neříkal, a to ani v rámci projektu Phúc. Asi sis mě s někým spletla.
Smajlík  Koncový styk výhybky Muž25 Kategorie
03.04.2026 17:20:27
Hodislava: Z jeho strany je to recese a ironie.

Btw Lovec je ve 30 uz nekolik let sam a dost mozna to bude slepa evolucni vetev. Mozna z vlastni zahorklosti utoci na vsechny kolem. A snazi se svou neschopnost najit si zenu kompenzovat utoky na druhe.
 jesterka
03.04.2026 17:19:24
jesterka: Díky za kompliment, milá ženo!
Smajlík  Koncový styk výhybky Muž25 Kategorie
03.04.2026 17:18:17
Hodislava:
"Nepěkně mluvíš o ženách, takhle s tebou žádná taky pěkně mluvit nebude" – myslím si, že vůči této konkrétní ženě je to zasloužené. Na tom se asi asi neshodneme, ale jsem rád, že souhlasíš v tom, že Lovec incelů je ve skutečnosti žena.

"Jsi ochotný tento obrat vypustit ze svého slovníku, ..." – co přesně ti vadí? Výraz "pipina", nebo strohé konstatování, že ji nikdy naživot neuvidím? Mohu to tvrzení formulovat jinak, ale o jeho pravdivosti jsem hluboce přesvědčen.
Smajlík  Koncový styk výhybky Muž25 Kategorie
03.04.2026 17:16:50
Vždyť jsi říkal, že panic nejseš. Vida, měl jsem pravdu. Incel.
 Lovec incelů Muž30 Kategorie
03.04.2026 17:11:20
ad 03.04.2026 17:10:05

Nepěkně mluvíš o ženách, takhle s tebou žádná taky pěkně mluvit nebude
Smajlík  Hodislava Žena50 Kategorie
03.04.2026 17:10:23
mně nikdo pipinu ani neukáže


Tak jednom abych měla jasno. Jsi ochotný tento obrat vypustit ze svého slovníku, čistě proto, že to sám uznáváš čistě jako pro tebe teoretický výjev, to nebo si na tom naopak zakládáš identitu zde a kdovíkde ještě?
 Hodislava Žena50 Kategorie
03.04.2026 17:10:05
Lovec incelů: Tím jenom potvrzuješ, co jsem ti psal, kůňdo nevyprc@ná. Jsi hnusná, zahořklá, zlá svině, která lásku nikdy nepoznala. Ani v rodině a už vůbec ne romantickou. Ty jsi důkazem, že já jsem mimo — protože máš pipinu a dokonce i blánu v ní, ale stejně tě nikdo (nikdo reálnej) nechce. Jsi odporná bytost, se kterou nikdo nesouzní, a pipina s blánou to nezachrání.

Jak říkám, já poznal lásku aspoň v rodině a v práci, a když si odmyslím bolístku doživotního panictví, můj život mě baví natolik, že nemusím útočit na všechny ostatní...
Smajlík  Koncový styk výhybky Muž25 Kategorie
03.04.2026 17:06:18
"To, že nemám rád zahořklý třicetiletý dělnice s IQ pokojový teploty vybíjející si zlost na Zpovědnici útočením na domněle slabší jedince, není misogynie."

Presne!

Koncovy styk vyhybky: Divim se, ze mas trpelivost. Dobre argumentujes.
Smajlík  jesterka
03.04.2026 17:04:36
Hodislava: No vidíš, to je spousta zajímavých informací, které bych jinak musel lovit někde na eMiminu a to už bych se cítil jako úchyl! Tedy ne, že teď bych se jako úchyl necítil. Ale rozuměj, mně nikdo pipinu ani neukáže, natož aby ji se mnou sdílel do té míry, že mě zasvětí do tajů a úskalí menstruačních pomůcek. Například by mě vůbec nenapadlo, že za totality neexistovaly tampony. I když to je okrajové téma, já jako technik ho silně vnímám a tvé otevřenosti si velmi cením.
Smajlík  Koncový styk výhybky Muž25 Kategorie
03.04.2026 17:02:27
Lidi netrhali hymen, lidi měli spolu sex, kokote nechutnej.
 Lovec incelů Muž30 Kategorie
03.04.2026 16:58:11
Hodislava: Vtipná je v tomhle případě hlavně lovec.

Lovec incelů: To, že si na videohovoru se scammerem sama protrhneš hymen, bych úplně nepočítal, ale dobrý no. Já neříkám, že je moje posedlost hymenem hezká. Kdyby tě to fakt zajímalo a chtělas tomu porozumět, myslím si, že to má povahu traumatu nebo bloku z určitý fáze vývoje – během dospívání, kdy všichni okolo trhali hymeny jak starou kolej a já nezvládal s holkou promluvit, aniž by si mě nezařadila do role užitečnýho idiota, nebo friendzone, jak by to někdo řekl. Za ty léta jsem si zvykl žít sám a zcela bez sexu (taky proto na mě tvoje urážky moc nefungujou), ale tahle zhoubná myšlenka, že se něco mělo stát a nestalo, mi vrtá hlavou furt. Kompenzuju si to pak tvůrčím psaním tady na Zpovědnici, na který se 3,14če jako ty bůhvíproč chytaj'...

Ale ty porozumět nechceš, ty chceš jenom najít někoho, kdo je na tom hůř než ty, a kopnout si do něj. Nejen ženy, ale i muži a to i ti bez sexuální zkušenosti jsou lidskými bytostmi. A ty jsi ubohá.
Smajlík  Koncový styk výhybky Muž25 Kategorie
03.04.2026 16:58:00
A upřímně, proč je pro tebe tak důležitý ten hymen? Panenství? Že jsi někde první? Že by skutečně status byl víc než souznění s tou holkou a sdílení toho, co oba u toho cítíte?
 Hodislava Žena50 Kategorie
03.04.2026 16:51:48
Já jsem se jen slušně ptal, jestli používáš vložky nebo tampony.


Já si všimla. Nicméně pokud skutečně o menses chceš diskutovat, tak aspoň dle mých zkušeností z diskuzí s ostatními děvčaty je to skutečně okrajové téma. Já osobně používám vložky. V minulém století, když jsem začala jako školačka menstruovat, tampony k dispozici nebyly, a já si pak na ně už nikdy nezvykla. Tehdy se ještě používaly takové velké vatové, ve stahovací síťovce podobné nákupní tašce. Nedržely na místě a spolehlivě protekly. Bylo to nepříjemné a byly jsme ve škole často terčem urážek našich spolužáků. Naštěstí současné dívky mají k dispozici právě řadu mnohem spolehlivějších pomůcek a opravdu veliký výběr. Nevýhodou je, že ty kvalitnější jsou teda fakt drahé. Předpokládám, že nemáš ánung, tak dovol informaci - balíček cca 10 ks vložek může stát až 50 - 80 korun. Při skutečně silné menstruaci je tento balíček fuč do dvou dnů. Každá z nás může mít menstruaci různě dlouhou, a různě silnou, a to dokonce jsou výkyvy i v cyklu. Tzn. pokud už pět let to mám takhle, prostě se stane, že je náhle změna. Může za to typicky psychika, stres. Nicméně trvá 3 - 8 dní. Může to prostě pro ženu být období, které je bolavé a kdy je přecitlivělá. A většinou ocení, pokud to někdo taky tak vnímá. Ne hned :-), to opravdu čekat nelze.

A ostatním čtenářům se neomlouvám. Že si to museli přečíst.
 Hodislava Žena50 Kategorie
03.04.2026 16:47:20
Lovec incelů: To, že nemám rád zahořklý třicetiletý dělnice s IQ pokojový teploty vybíjející si zlost na Zpovědnici útočením na domněle slabší jedince, není misogynie. Kdybys měla péro, nenáviděl bych tě úplně stejně. Ne každej je ale zahořklá seschlá stará ku n da jako ty, jsou i ženy, které jsou milé, sympatické, vědí, co od života chtějí (a ne, není to vyplacení záloh na mzdu ze šroubárny za příští tři měsíce, aby si mohly dovolit letenku za podvodníkem z Argentiny), zkrátka je mi v jejich přítomnosti fakt dobře. Ne že bych měl potřebu je zvát na rande nebo s nimi trávit více času, než mi určí sám život – jsou to jen malé interakce jako spolupráce na projektu se spolužačkou nebo rozhovor s kolegyní v kuchyňce a nebo i jen letmý pohled na obličej roztomilé kolemjdoucí, a jak říká Hodislava, stejně bych nevěděl, co si s holkou počít – ale ženy mám obecně velmi rád.
Smajlík  Koncový styk výhybky Muž25 Kategorie
03.04.2026 16:44:47
Proč jsi vůbec tak posedlej hymenem? Mimochodem, je to megaslizký.
Hlavně nechápu ten váš kult panenství. Jako že jste první, že si tím něco potvrzujete? Nebo o co jde?

Já, narozdíl od tebe, tu zkušenost mám, a nic speciálního na tom není. Ale pro mě to byla sexuální zkušenost s dívkou, kterou jsem měl rád.
 Lovec incelů Muž30 Kategorie
03.04.2026 16:38:32
A víš, co je největší sranda?



To má být důkaz a příklad toho, jak píšeš pod tím, že jsi vtipný?
 Hodislava Žena50 Kategorie
03.04.2026 16:38:13
Hodislava: Já jsem se jen slušně ptal, jestli používáš vložky nebo tampony. Když řeknu, že se o menstruaci bavit nechci, je to špatně. Když se o ni sám upřímně začnu zajímat, je to taky špatně. Tak co teda?

A jinak jo, taky nevím, co bych s holkou dělal. Když pominu hymen, je mi holka k ničemu. Proto si taky už léta holek skoro nevšímám.
Smajlík  Koncový styk výhybky Muž25 Kategorie
03.04.2026 16:37:30
Výhybko, to, cos tu napsal, všechny ty slinty o svejch dnech a o peaku atraktivity a jinej inceldom shit, to misogynie je, ženy to poznají, a proto s tebou nikdo nechce být. Ty misogyn jsi. A proto jsi incel.
 Lovec incelů Muž30 Kategorie
03.04.2026 16:33:51
Hodislava:
"A mohls studovat gynekologii..." Haha, dobrej vtip. Ale reálně, představ si to, že někdo sedí sedm let v knihách a doslova seká latinu, aby se pak na pár minut mohl přes přístroj na pipinu jenom podívat. A co se stane, když gynekolog někomu strhne hymen, si radši ani nebudu domejšlet... :D Nebyl 'sem ňákej extra šprt, ale stavební inženýrství, který 'sem vystudoval, je taky celkem fajn a na rozdíl od medicíny mě baví a naplňuje. I když pipin v něm tolik neni, to je pravda.

Lovec incelů: Víš, jak dát najevo, že jsi femcelka s připínákem? Napiš něco jako "stydíš se za sebe před jinými muži". Sotva si představit muže, kterej by, v kontextu sexálního života, napsal něco takovýho. A tou validací myslíš co? Strkání Lítačky do validátoru? To už se řadu let dělat nemusí, kupon se aktivuje automaticky do šedesáti minut od zakoupení. :) Ohledně toho sexu – tvoje škoda, že neumíš číst. Už jsem to psal mockrát. Kdyby otázka zněla: "Jakej je pocit, žes neměl sex v šestnácti?", odpověď by možná byla zajímavější, ale takhle je to nuda.

A víš, co je největší sranda? Že já žádnej misogyn nejsem, nikdy jsem nedával najevo zášť vůči ženám (ani tady na Zpovědnici), nikde jsem nepsal, že by neměly mít práva, že by neměly studovat nebo cestovat nebo že jsou jen věcmi, ani žádné jiné hnusné věci, které údajným incelům vkládáš do úst. Tvoje nenávist vůči lidem, který sis do značný míry sama vymyslela, z tebe dělá větší svinstvo, než za jaké lze označit kohokoliv, na koho tu útočíš.

Třeba já jsem vcelku autentickej, zralej, vtipnej, ale rozumnej muž, a lásku jsem, na rozdíl od tebe, zažil aspoň v rodině, do který jsem se narodil.
Smajlík  Koncový styk výhybky Muž25 Kategorie
03.04.2026 16:32:26
Koncový styk výhybky

V podstatě máš pravdu. I když bych to nepopisoval čistě přes frndu. Ale spíš jako takový peak atraktivity celkově. Odhadem:
Žena - 18-27
Muž - 30-42

Obecně:
Žena - její atraktivita je závislá hlavně na plodnosti, vzhledu, mládí a ženskosti. Tudíž hlavní hodnota není získaná, ale spíše vrozená. Jak začne stárnout (po 30) ztrácí tuto hlavní hodnotu. Čím víc má peněz, sexu, partnerů a kariéry - tím hůře do dalších vztahů.

Muž - tady je to opak. Jelikož se chlap s hodnotou pro vztahy nerodí (jako ženy). Ta musí být vybudována a získána postupem času - nabrání zkušeností s ženama, zkušeností v životě, kariéra, majetky, prachy, tituly.

Takže i když chlap stárne také, ale pomaleji nebo né tak výrazně jako ženy, tak navíc mu zůstává ta hodota a zkušenosti, které si za ty roky pracování na sobě vybudoval.
 Šluk McPrásk Muž45 Kategorie
03.04.2026 16:15:48
Souhlasím s kolegou. Ten tlak v trenýrkách musí být hroznej. Já nevím, neznám to osobně, jen jsem o tom četla. Co to s některýma dělá.

Co je ale horší, je hlava. A potřeba někam patřit a být její součástí a ba co víc, těžit z toho pocitu, že v té komunitě má respekt. A třeba i moc. A ta se získává lecjak. Nicméně jedním z atributů je - mít ženskou. Pěknou. Mladou. Pracovitou. Sexuchtivou. Věrnou. Bezproblémovou. Ideálně bez menstruace a výkyvů nálad. A která nikdy nezestárne a nebude mít menopauzu :-). To bylo osobní. Ale prostě ten cejch "nemám holku" je pro některé víc společenský než ten fakt sám o sobě, že je dotyčný sám. A u tebe to vnímám více než u jiných. Nedovedu si představit, co by sis holkou počal. Konkrétně. A jak bys byl nešťastný, a ona s tebou, kdyby na to fakt přišlo. Ty jí opravdu potřebuješ jen pro to, že jsi "normální, protože máš holku". A ty kecy okolo a ty výrazy a obraty, jimiž srážíš intimitu a gynekologii ženy, dokazují, že ti nedje vlastně ani o tělo ženy. natož o ní jako takovou. Jsi takový drsňák, cos odposlouchal něco od starších vedle za rohem, a tak to taky opakuješ. Možná to zabírá na "malé kluky", co to mají podobně.

Na ty možná dojem uděláš. Ale na holky. Vlastně je tím utvrzuješ, že jsi "malý kluk". A nebavíme se o věku.
Ty budeš tímhle způsobem "malej" i v 50. A ne, ani tehdy si vybírat nebudeš. To ti můžu říct upřímně.
 Hodislava Žena50 Kategorie
03.04.2026 16:01:33
Jaký je to pocit, výhybko, žít s tím, že jsi ženám odporný a že nikdy nebudeš mít ani sex, ani tu validaci? Sere tě to hodně, co? Vyčleneněj ze společnosti, stydíš se za sebe před jinými muži...
Smajlík  Lovec incelů Muž30 Kategorie
03.04.2026 15:59:35
Hodislava: Nezajímá mě, jak komunikovat s menopauzující padesátkou, abych se jí náhodou nedotknul nebo co všechno je zapouzdřený v Žena.Protoype.Menopause(). Já s padesátkama nekomunikuju a už vůbec ne o něčem, co by se jich mohlo dotknout. Používáš vložky nebo tampony?
Smajlík  Koncový styk výhybky Muž25 Kategorie
03.04.2026 15:57:39
Výhybko, ono tě to možná překvapí, ale žena je taky lidská bytost a má ráda, když je s ní tak jednáno.
Ženy také to, jak o nich přemýšlíš, poznají, a proto se ti vyhýbají. Incela nedělá incelem jeho vzhled, ale jeho odporná nechutná povaha.

Nerad to říkám, ale i "podřadný samec", nebo jak byste to vy nazvali, člověk nehezký, fyzicky ne silný, malý vzrůstem, s vysokým hlasem... I tito si často najdou partnera a mají se rádi.
Incel ale ne, protože incel je hlavně strašnej misogynní zmrd a navíc je sociálně neschopnej, takže to není schopnej ani zamaskovat. A s tím se nic dělat nedá.
 Lovec incelů Muž30 Kategorie
03.04.2026 15:57:26
mě by zajímalo, jak voní pipina mladý holky


Měl ses víc učit.
A mohls studovat medicínu. Gynekologii. Tam by tě holky neodmítaly.
Možná.
I doktora si dnes pacient může vybírat.
 Hodislava Žena50 Kategorie
03.04.2026 15:52:05
nepřát ani nepříteli: OK, díky, chlape. Psal jsem to ze svýho úhlu pohledu, kde naštěstí nemám tolik odžito a nejsem tak starej a slabej, abych musel uchylovat k líbivým pojmenováním zdravotních problémů jako "už nehopsá jako králíček a těží ze zkušeností". Věřim tomu, že všechno je, jaxem psal, o pravděpodobnostech a kvantilech – někoho to přejde ve třiceti a někdo přestane klátit báby až v pětasedmdesáti a to jen z donucení, protože ho při tom chytaj' záda. Pevně tomu věřim.

Ale pokud jde o mě, tak jak jsem psal dřív – mě by zajímalo, jak voní pipina mladý holky a jaký to je strhnout hymen, ale poněvadž jsem byl holkám svýho věku odpornej v době, kdy to nabízely, a jelikož s holkama o dekádu mladšíma si začínat nechci, můj sexuální život končí ještě dřív, než začal: zarážedlem v km 24,150.
Smajlík  Koncový styk výhybky Muž25 Kategorie
03.04.2026 15:50:10
Nezajímá tě menstruace a menopauza a ženské hormony? Och, to jsem vskuktu nečekala, jaké je to pro mne překvapení .....
Smajlík  Hodislava Žena50 Kategorie
03.04.2026 15:46:22
Hodislava: Nezlob se, ale mě to vůbec nezajímá.
 Koncový styk výhybky Muž25 Kategorie
03.04.2026 15:43:34
Terpve padesátka je zlom.


Moje řeč. Chlap už nehopsá jak králíček s baterkama Duracell, a naopak těží ze zkušeností!
Smajlík  Hodislava Žena50 Kategorie
03.04.2026 15:41:45
Takhle taky ne. To nedělej. Menopauza je pro ženu hormonálně mnohem víc složitá než vlastní cyklus menstruace. Bohužel stejně jako se mlčí o menses, tuplem už se mlčí o menopauze. Tabu. KREEEV! Chlapi to z vlastní zkušenosti neznají, informace si nehledají, mladí už vůbec ne, ti ví jen to, že když to holka "má", tak že nebude sex. Popřípadě používají takový ten folklor, aniž by se ráčili pídititi po tom, co tu holku /ženu trápí, nedejbože bolí, shodí to rádobyvtípkem, "ty máš svoje dny nebo co?" Dovoluji si upozornit, že to má podobný efekt jako říct ženě "uklidni se". Podobný v tom smyslu, že reakce v tomto období je pak poněkud intenzivnější. Jak intenzivnější? Já dneska jdu do kina, takže jestli chceš, počkej před. Já ti tam tu facku vrazím a pak si to kino užiju ve větší pohodě.
 Hodislava Žena50 Kategorie
03.04.2026 15:34:53
V pětatřiceti bych naopak řek', že většina kluků už nechce ani osahávat tu pipinu a nejradši si zdřímne.
Koncový styk výhybky Muž25

Nejvíce sexuálně aktivní jsem byl mezi 35-42. O dřímotě nemohlo být ani řeči. Teprve po padesátce jsem zlenivěl.

Pokud je tobě 25, tak máš dalších 25 let aktivity před sebou. Ono to tvoje psaní ani nedává logiku. Kdybys entusiasmus, libido, atd. měl mít jen do 35 (jak píšeš), tak by ses už teď mohl oběsit. Ale takto příroda nefunguje. Že by chlapa napumpovala sílou jen do 35. Přidej ještě 15 let. Do 50 let. Vidím to i na vrstevnících. Terpve padesátka je zlom. Pokud tě to postihne dříve, jak budeš raritní kus, nějaké předčasné zestárnutí. Snad ne progerie....
Smajlík  nepřát ani nepříteli
03.04.2026 15:29:10
Hodislava: Ty máš svoje dny, nebo co? O.o Myslel jsem, že už jsi po přechodu. Nikde jsem nepsal, že "já jsem ochotný skočit na cokoli, co neuteče", já vysvětloval tuhle mentálovi, že když něco neuteče a někdo na to z čiré nouze skočí, nelze to nazývat výběrem.

Jinak díky za zpětnou vazbu. To je mi jasný, že čtyřkový škodovce se při prvním náznaku špatnýho počasí splaší imobilizér a ani se neodemkne, dokud ji nenavštíví kravaťák z autorizovanýho servisu, zatímco jedničková TDI oktávka po strejdovi jede na olej z Penny za 24,90 a ještě si u toho chrochtá blahem! :D Né, za to se omlouvám. Já jsem řekl, jak tě vnímám. Neočekávám, že za to se mnou půjdeš do kina nebo se mnou budeš každý čtvrtek telefonovat. Nalož s tím, jak uznáš za vhodné. Ovšem křivá obvinění, že si něčí pohled vyložím jako nabídku, ta si tedy vyprošuji!
Smajlík  Koncový styk výhybky Muž25 Kategorie
03.04.2026 15:17:48
Nemám problém ti posloužit jako trenažér. Inu, pomůžu když pomůžu. Jako trenažér flirtování, nebo co to tu směrem ke mne předvádíš.

Takže moje reakce - opět NE. Když v jednom odstavci napíšeš, že jsi ochotný skočit na cokoli, co neuteče, a v druhém doufáš, že působíš jako kultivovaný gentleman slintající pseudolichotky ... hele, kdybys mlčel, bylo to lepší.

Takhle ne. A ber to vážně. Já jsem ochotná ti tu zpětnou vazbu dát. Mladá holka ti nebude věnovat ani setinu sekundy pohledu. Ta s tebou nebude ztrácet ani Ň svého času. Ještě by sis to mohl vyložit, že se ti nabídla.
 Hodislava Žena50 Kategorie
03.04.2026 15:08:00
Hodislava: Mám pocit, že se to zvrtlo někam, kam nemělo. Nejsem Iceman ani ŠoférBusu, ačkoliv řidičský průkaz skupiny D bych si opatřil velice rád a nějakou tou videohrou čas od času taky nepohrdnu. Snažil jsem se říct, že jsi atraktivní ženou a to zdaleka ne jen pro starý dědky v domově důchodců, ale i pro mladý kluky na úsvitu dospělosti. Nemá to nic společnýho s mou domnělou submisivitou či nesamostatností. Jsem soběstačnej, jak jenom člověk může bejt, ale cítím, že se mi líbíš. Nic víc ani míň, děkuji za pochopení.
Smajlík  Koncový styk výhybky Muž25 Kategorie
03.04.2026 15:03:37
Lovec incelů: Ty 'seš fakt takovej mentál, nebo to jenom hraješ? :D Jedna situace je, když někdo chce souložit, ale ne zoufale, takže si vybere z několika možných sexuálních partnerů a nebo počítá s možností zatím nikoho nevybrat. Druhá situace je, když někdo chce souložit a moc na výběr nemá, takže doslova skočí po prvním potenciálním partnerovi, který se mu nabídne.
Smajlík  Koncový styk výhybky Muž25 Kategorie
03.04.2026 14:55:48
Hololol: A co za to nabídneš ty, 23letá holko? Máš aspoň hymen? :D

Né, za to se omlouvám. Jestli bych chodil sám se sebou, kdybych byl holkou? To asi ne. To bych se musel zabít. Nevydržel bych sám se sebou v jednom těle, jak bych si byl vodpornej. Naštěstí holka nejsem a tak mohu bejt se sebou vcelku spokojenej. K radám o humoru, kultuře a stabilním zaměstnání nemám co dodat, těma jenom dáváš najevo, že o mně vůbec nic nevíš.
Smajlík  Koncový styk výhybky Muž25 Kategorie
03.04.2026 14:49:27
Chceš říct, že tebe nutí někdo mít sex s někým, s kým ho mít nechceš?
Ne, sexu s tebou se všichni vyhýbají.
 Lovec incelů Muž30 Kategorie
03.04.2026 14:46:11
Lovec incelů: Díky za názor, ale mám pocit, že pojem vybírat si nechápeš zcela správně. Nebo máš pocit, že lze hovořit o výběru, když muž jde s první, co mu dá? Já bych to nazval spíše sběrem než výběrem. K sexu i vztahu je nepochybně potřeba souhlas obou, ale to neznamená, že si oba mohli vybrat. O tom druhém bych také polemizoval – třeba já se nebojím být sám už několik let, ale nevšiml jsem si, že by to nějak skokově zvýšilo nabídku holek.

Jetook: Ty jo, já věděl, že Zpovědnice není nejmodernější, ale že je stará několik století, to by mě teda nenapadlo! :D O atraktivních lidech souhlas, ostatně jsem ve zpovědi vyjádřil podobný názor. Ale nemyslíš, že na fenoménu klesající atraktivity žen a rostoucí atraktivity mužů něco bude? To, že se ho chytají zoufalci jako posledního stébla naděje, přece hned neznamená, že je zcela smyšlený a nereálný.
 Koncový styk výhybky Muž25 Kategorie
03.04.2026 14:43:17
A to nádobí už máš uklizený? Pak si jdi hrát.
 Hodislava Žena50 Kategorie
03.04.2026 14:40:55
A právě proto jsi incel, dobytku nechutnej
 Lovec incelů Muž30 Kategorie
03.04.2026 14:37:26
Hodislava: No tak, mamko, ty víš, že o tomhle jsem vůbec nemluvil. Že to víš? Mluvil jsem o tom, kdo ti bude obsluhovat pipinu a doprovázet tě na ty tvý galavečery.
Smajlík  Koncový styk výhybky Muž25 Kategorie
03.04.2026 13:55:29
Dobře, rak ses teď vykecal, a teď padej vyluxovat a vyklidit aspoň tu myčku, ať něco děláš.

Ve chvíli, kdy budu muset takto chlapovi udělovat rozkazy, co má dělat, na což poukazuješ, tak se v mém vnímání stává mým dítětem, ne partnerem - a to vážně není nic sexy. A fakt to není nic, co by normální ženskou nějak zvlášť uspokojovalo. V jakémkoli věku. To doma fakt nechceš. Takže asi ne-dík, tohle mi vskutku nelichotí.
 Hodislava Žena50 Kategorie
03.04.2026 13:06:15
Jako je ti 25.
Začni sporotvat vyber si co ti sedí - dá ti to sebevědomí a disciplínu.
Zajisti si stabilní zaměstnání, choď víc na kulturní akce a pracuj na humoru, nauč se bejt vtipnej, nebo aspon sám sebou bez ohledu na to co si myslí ostatní. Jde o věci co z tebe člověk vycítí ne říkat že vyděláváš dost a házet zoufalý pohledy. Upřímně si řekni jestli bys chodil sám se sebou, bejt holkou a změň důvody proč ne.

Rada od 23 letý holky.
 Hololol
03.04.2026 13:01:39
Kdyby ses radši víc učil, věděl bys že vytahaná pipina je něco co existuje leda po několika porodech ve starším věku žen, a i tak je flexibilní a elastická.

Přestaň buzerovat ženy a čekat až zestárneš a radši pracuj na tom, abys byl kvalitnější muž pro normální hodnotné ženy tvého věku.
Smajlík  jeden gynekolog
03.04.2026 12:36:44
Jetook: i tohle patří k incelskýmu folklóru, manosféře a snaze misogynů redukovat ženskou hodnotu na její přitažlivost. Proto tvrdí, že žena má hodnotu jen od patnácti do pětadvaceti let, pak už je to odpad nebo chůva pro děti.

Důvodem je samozřejmě to, že žena má vyšší nároky než muž, ti muži, co neprojdou, jsou prostě nenávistní, protože "je jim odepřeno právo".

Vybírat si mohou samozřejmě všichni, každý má právo radši být sám, a pokud jde o ty, kteří vždy skončí s někým, jsou to ti atraktivní, ať už za jejich atraktivitu může vzhled, povaha nebo jiné kvality. A tak je to v pořádku.
 Lovec incelů Muž30 Kategorie
03.04.2026 12:32:10
Se nedá ohraničit věkem. To je jenom taková zpověďnicová klasická báchorka už po staletí. Chlapům to tady dodává ,, naději " že jako se z nich stane George Cloney a že všechny ženský hrozně zestárnou budou v prdeli a ,, všechno se jim vrátí".
Je to ale hovadina. Vybírat si prostě vždycky můžou atraktivní lidi a je jedno jakýho pohlaví, věku (do určitý miry) ale ty furt někde nedřepí a neteorizuji ale normálně s někým jsou a užívají si život.
 Jetook
03.04.2026 12:26:11
Muži si vybírají odjakživa. Že jde muž s první,.co mu dá, je jeho minus.
K sexu a vztahu je potřeba souhlas obou, a tak si vybírají oba.

Problém je, že žena je často radši sama, než aby byla s nějakým chcípákem, muž naopak neustále snižuje nároky jen proto, aby nebyl sám. Když se muž nebude bát být sám, bude si moci vybírat.
 Lovec incelů Muž30 Kategorie



Pridanie rozhrešenia Staršia spoveďNovšia spoveďHlavná stránka
TVOJA PREZÝVKA:

OPÍŠ BEZPEČNOSTNÝ KÓD:
Captcha

Tento inzerat nekúpite.
Pridať inzerát momentálne nie je možné.
TEXT ROZHREŠENIA:

PRILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jaj no niééé ?! sakra mmmuc
(žiadny )


Změňte svoje cookies preference

Slevy do obchodu... NOTINO ...aktuálně.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk