Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRÁCIANavigační lišta TABLONavigační lišta ŠTATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMôŽTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Spoveď č.1247579, vložené 07.02.2025 14:57:24 Staršia spoveďNovšia spoveďHlavná stránka
Zpovědnicovy paradox
Víte co je jeden z mnoha paradoxů mých hejtru třeba? Ono je jich teda asi milion. Ale když vždycky tvrdí že když se mě tady někdo zastává, něco mi pochválí, pochválí mi vzhled. Tak když to udělají ženy tak hejtri řeknou no stejně to dělaji jen protože jsou to taky ženy tak s Tebou drží basu a něco si do Tebe projektují. A dělají to protože jsou to ženy.
Když to udělají muži tak hejtri řeknou tak stejně do dělají protoze jsou to muži a chtějí simpit, jsou nadržení zoufalci, chtějí se někomu dostat si kalhotek. Dělají to protože jsou to muži.
Je to vtipný. Tak kdo to na říkat? Hermafroditi? :)
Jen mi to přijde úsměvny.
 tojsemuzokggg Žena35  VYMAZAT

Zaslané rozhrešenia Staršia spoveďNovšia spoveďHlavná stránka
Chceš dneska urobiť dobrý skutok ? Pomôž vyššie uvedenému hriešnikovi tým, že mu dáš nejaké rozhrešenie! Môžeš mu ho poslať na e-mailovú adresu, ktorú uviedol pri spovedi, alebo napísať verejne vyplnením formulára na konci tejto stránky. A ak nechceš, aby pod tvojou prezývkou mohol vystupovať ešte niekto iný, zaregistruj si ju TU !
 
09.02.2025 03:45:40
"Připomíná mi to ten typ myšlení, kterej vede například i k honům na čarodějnice. "

Až na to, že hony na čarodějnice jsou hon na lidi, kteří jen chtějí žít podle svého. Thatslife naopak právě hon na čarodějnice provádí - jí strašně vaděj svobodně uvažující a žijící lidi, ona chce všechny uvrhávat do otroctví svejch vizí. Viz její dvojpřístup "mějte emoce", "pořád se něčeho vzdávejte" - tj. "napřed se snažte si něco přát, pak se snažte se toho vzdát" - prostě propagace extrémní sebenenávisti, extrémní poníženosti a uslouženosti, propagace opaku svobody.
Kdyby jí opravdu šlo o její svobodu, tak když už by sem psala, tak by psala v absolutně jiným stylu.

To, že si ty někoho z principu zařadíš jako parazita a psychopata, neznamená, že všechno, co kdy řekne, je automaticky odpad."

To právě vůbec neříkám. Parazit může ukrást cokoliv, tedy i velmi rozumné myšlenky. Ale jen je roboticky opakuje. Projev souhlasu si zaslouží jejich autor, ne ten parazit:-)
 Svitavská ulice on
09.02.2025 03:35:08
No prostě se z toho stane ironie, kdy i hlupáci pochopili, co je Thatslife zač, a co na ni fakt neplatí, zatímco jeden (bez ironie) inteligentní člověk (tedy ty) si nedá říct, a furt si myslí, že o nic nejde, a že vůbec není nebezpečný jí dopřávat souhlas.
To, že jí dopřáváš souhlas, je něco, jako když bych pravidelně potkával někoho, kdo by furt schválně krkal, a někdo jinej by chodil vedle něj a říkal mu "ty ale krásně krkáš, ještě to dělej víc nahlas, prosím".

A jde se na druhou část spánku:-)
 Svitavská ulice on
09.02.2025 03:24:41
Úplně jsem nepochopil tvou argumentaci ohledně Hodislavy a Sorayi. Podstatou mého sdělení totiž nebylo to, že je nesnáším, ale to, že i někdo, koho nesnáším (a ty dvě jsem uvedl jako příklad - ano, nesnáším leckoho, ale taky mám leckoho zablokovanýho ve Zpovědničáři (jo, Sorayu zatím ne, je to selhání, prostě ji jako levicovou intelektuálku pořád nějak beru na milost)), je objektivně daleko lepší a konstruktivnější člověk než Thatslife. O těch dvou jsem fakt debatu vést nechtěl - třeba i proto jsem vůbec nerozebíral, PROČ je nesnáším...
 Svitavská ulice on
09.02.2025 03:14:11
Archivářka: ještě: ty se oháníš přístupem "nechte člověka dělat, co chce, nic mu necpěte", pod což bych se podepsal.
Jenže si neuvědomuješ, že Thatslife v žádném případě takový přístup nezaujímá.
Rozdíl mezi ní a právě Hodislavou (a znovu podotýkám, že Hodislavu nesnáším, takže chválit ji je pro mě ústupek) je ten, že Thatslife hlásá "vy, kdo myslíte/žijete jinak než já, jste odporní, táhněte do p.dele", zatímco Hodislava praví "hele, já to mám úplně jinak než ty, ale dělej co chceš, akorát tě upozorním na možná rizika/přínosy toho a toho".
 Svitavská ulice on
09.02.2025 00:35:49
Doplním zbytek textu k předešlému příspevku, bylo to moc dlouhé a psala jsem to v texťáku:

Hodislava a Soraya jsou ženské od rány, co si nic nenechají líbit a mají prostě svůj pevný postoj na věc. Nikoho tady neurážejí, spíš dodávají takový ten element stylu "tak se vzchop", namísto nějakého prázdného utěšování. Myslím si, že můj pohled na tradiční domácnost by třeba odsoudily, ale kdo ví. :D Zkrátka to pro mě není překážka, jsem tolerantní a lidi jiných názorů a postojů mi zpravidla nijak nevadí. Však si jeden nemusí s ostatními nutně notovat automaticky ve všem, abys s nimi mohl příležitostně prohodit pár slov, aniž by došlo k přestřelce.

K tomu, co ohledně Thatslife cítíš: Nevím, co to je, ale přála bych ti, aby ses dostal do bodu lhostejnosti.

//Máš na víc, než se propůjčovat k souhlasu s lidma, kteří si ho nezaslouží.//
Mám hlavně navíc, než se nechat kýmkoliv pomocí porovnávání a odstrašování poučovat o tom, jak mám a nemám cokoliv dělat. A tím spíš se nebudu inspirovat názory lidí, jejichž primární pohnutkou jsou zaujaté negativní emoce, které mě mají vmanipulovávat do jejich pohledu na věc, které nesdílím ani tolik, co by se za nehet vešlo (a to ani ačkoliv část těch pohnutek rozumově chápu a vidím, odkud to pramení).

Každopádně si cením tvé snahy a výroků, nakonec holt zůstanu tím pro tebe "ztraceným případem", co si nedá říct. Tak to holt někdy chodí. :)
 Archivářka Žena34 Kategorie
09.02.2025 00:32:54
Svitavská ulice on:
Tvůj poslední post je klasický příklad černobílého vidění a snahy aplikovat metriku stylu "nejsi s námi? jsi proti nám".

Víceméně chápu, že se ti nelíbí, že s někým konkrétním komunikuji i přes jeho minulé výstupy. Ale moje tolerance k něčímu projevu neznamená, že podporuji jeho chování - tohle si překrucujš k obrazu svému ty. Znamená to jen, že si zachovávám svobodu reagovat na obsah v daném momentu a nebudu si na čelo lepit blacklist, abych náhodou někomu nenarušila jeho představu o správném přístupu.

Lidi nejsou jen jednorozměrné karikatury. Když někdo napíše blbost, tak to řeknu. Když napíše něco normálního, tak na to můžu odpovědět. Nejsem tu od toho, abych vedla morální tribunál. Jestli ty máš potřebu někoho bojkotovat, je to tvoje věc, ale nevnucuj to ostatním.
Smajlík  Archivářka Žena34 Kategorie
09.02.2025 00:29:16
Svitavská ulice on:
Tak to zkusím vzít z gruntu, ale míň obsáhlé to nebude, jak je u mě zvykem. :D

Nemyslím si, že bych něco zkreslovala nebo překrucovala, je to prostě můj pohled na věc. Tvá domněnka překrucování možná vychází z toho, že se můj pohled nezhoduje s tvým, nebo že já opomíjím nějaké pro tebe klíčové aspekty.

To ale není překrucování - jde o to, že každý z nás přikládá jiný význam tomu, co je pro něj důležité. To, co je pro tebe zásadní, nemusí být pro mě vnímáno stejně, a to je přirozené. Takhle to prostě beru já, jako jedinec, a to se nevztahuje k tomu, co ty jako jiný jedinec s rozdílnými hodnotami považuješ za pravdivé nebo správné.

//že si neuvědomuješ, že s některými lidmi prostě nelze mluvit.//

Já hledám způsoby a situace, jak s jakýmikoliv lidmi komunikovat, aniž bych dotyčné automaticky odsuzovala. A věř mi, že když je vůle, vždy se najde cesta. Je úplně jedno, že jsi ty osobně nad někým zlomil hůl. Jiní lidé mohou najít společné slovo s kýmkoliv, ať už dotyčný psal kdekoliv komukoliv cokoliv. Neříkej mi, co je možné a co ne. Jestli se já osobně dostanu do bodu, kde usoudím, že to s někým konkrétním nemá smysl, pak se podle toho sama zařídím. Ale sama z vlastní vůle av rámci vlastního vyhodnocení. Ale prosím, nenuť druhé lidi pomocí rad a vhledů žít podle tvých přesvědčení nebo osobních limitů - to, co ty považuješ za nekompatibilní nemusí nutně platit pro všechny.

//Podívej se, kdo se kromě tebe zastává thatslife: //
A co je tím míněno? Jsou to taky lidi, akorát mají prostě jinej styl a jiné věci, co hrotí nebo rozebírají. Ty mi předkládáš specifické uživatele ZP jakožto negativní příklad, kterého bych se neměla v dané věci držet? Kde vůbec bereš koule na to tady jet styl zhrzelých babek na pavlači, kde máš o každém perfektní přehled, ale oproti nim jsi sám čistý jak pámbů?

Já chápu a vidím, že tebou zmíněné uživatelky jsou třeba často ostřejší a útočné, rozhodně daleko za můj vkus. Vidím ale i to, když někde píšou v pohodě - většinou v případech, že tam nepřijde nějakej aktivistickej trollič, co by se do nich hned z principu začal pouštět. Ale tohle není jen o těch zmíněných.

I například Demetrio sem postuje často misogynistické blbiny, ale někdy odhodí ty valy a prostě se chce svěřit, aniž by se ve svém textu do druhých pouštěl. Já jsem na něho reagovala v obou případech, a sodu za mě dostal, když se choval jako vůl, ale dostal ode mě i oporu, když psal normálně. Tohle aplikuju bez rozdílu na kohokoliv.

Nemám na nikoho ucelený názor. Že je někdo naprostý opak mě, to pro mě opravdu není stopka v tom, abych s tím člověkem komunikovala. Pokud na mě nějaký uživatel rozjede nějaký svůj náser (nebo lidi, co se za něj vydávají), pak to buď odignoruju, nebo prostě smetu ze stolu nějakým ironickým výrokem. A za pět minut mi to bude buřt. Chápeš? :D Asi ne, ale snažím se to popsat, jak nejlíp dovedu.

Hodislava a Soraya jsou ženské od rány, co si nic nenechají líbit a mají prostě svůj pevný postoj na vě
Smajlík  Archivářka Žena34 Kategorie
08.02.2025 23:49:58
Archivářka: zároveň vlastně chápu, že se ti nezamlouvá, když ti někdo kecá do toho, s kým "kamarádíš", nebo dokonce s kým se jen bavíš. Jenže tady je to něco jinýho. Tady nejde o to, že by sis s dotyčnou osobou psala maily jeden na jednoho a někdo vám do toho soukromí drze lezl. Tady je to přece komunikace všech se všema, a ty toho danýho člověka toleruješ bezprostředně poté, co už asi potisící předvedl své nechutné chování vůči ostatním. Tím jako bys mu říkala "hezký, kopej dál".
 Svitavská ulice on
08.02.2025 23:34:01
Archivářka: ty to ale překrucuješ.
To ty jsi tak fixovaná na oddělování textu od autora, že si neuvědomuješ, že s některými lidmi prostě nelze mluvit. To, že takoví lidé někomu ukradnou zajímavou myšlenku, z nich nedělá lepší lidi, to z nich dělá jen zloděje.

Podívej se, kdo se kromě tebe zastává thatslife:
ještěrka - ta se sem prostě chodí hádat.
tjv - ta je nadšená z každýho, kdo jí pochlebuje.
Zato ostatní víceméně vidí, co je thatslife zač. Na to stačí pár jejích řádků.

Tím, že takhle odpornýho člověka pochválíš za jednu myšlenku, ho nezměníš k lepšímu. On to pro sebe vezme jako povzbuzení k tomu, aby se odporně choval i nadále.

Ježišmarja, různý lidi mají různé kombinace myšlenek, jistě má thatslife některé myšlenky/témata společné s jinými lidmi ze Zpovědnice. Ale o to tady nejde. Zaprvý ona si furt protiřečí a hlavně své myšlené oponenty obviňuje ze svých vlastních vlastností, a především ta její forma a přístup ke všemu a všem, to je hrůza. Vždyť ona je, proboha, naprostej opak tebe. Ty diplomatická, uvážlivá, ona na každým hledá to špatný.
I lidi, které nesnáším (Hodislava, Soraya apod.) jsou ve srovnání s ní naprosto konstruktivní, vstřícní a diplomatičtí, to si prostě musím přiznat. Skoro mě děsí, že někdo tak inteligentní jako ty to nevidí.

A jinak, když mluvíš o tom, co k ní cítím, tak přesnější než nenávist by bylo znechucení. ještě přesnější pohrdání a vlastně nejpřesnější hluboká lítost. Já dokážu bejt často vzteklej a naštvanej - ale bejt jako ona vzteklej a naštvanej 24 hodin denně, to by mi ten život za to nestál. Já tu osobu lituju, že protrpí desítky let života žlučovitostí. Jenže to, že někdo trpí, se nevylučuje s tím, že zároveň kope kolem sebe. Takže litovat nestačí, protože tím jsme bezohlední k těm, kterým ten agresivní trpitel ubližuje.

Zkus o tom popřemýšlet. Máš na víc, než se propůjčovat k souhlasu s lidma, kteří si ho nezaslouží. Nemusíš se k myšlence přihlásit hned když s ní přijde naprostej agresivní kretén. Můžeš počkat, až s ní přijde někdo rozumnej. Není potřeba spěchat za každou cenu.
 Svitavská ulice on
08.02.2025 20:00:49
Svitavská ulice on:
To, co ve svých příspěvcích níže prezentuješ, není rozumná argumentace, ale čirý fanatismus. Jsi evidentně natolik fixovanej na svou nenávist k Thatslife, že tě rozčiluje už samotná představa, že by s ní někdo mohl v čemkoliv souhlasit, a to bez ohledu na to, jak rozumná či nerozumná ta konkrétní věc je. Já zkrátka z principu hodnotím obsah sdělení, ne osobu a na tom se nic nezmění.

Ty tu ale tvrdíš, že tohle není v jejím případě možné, protože Thatslife je podle tebe tak špatná, že v jejím případě už žádný obsah neexistuje. Že všechno, co napíše, je prázdné, zlé nebo vypočítavé. Tím si podle mě zakládáš na dogmatické nenávisti, která ti slouží jako filtr na všechno, co tady ona napíše.
Vnímám v tom zajímavej paradox - tak strašně moc se snažíš, aby ji nikdo nebral vážně, až se to zdá podezřelé. Skoro jako bys měl obavy, že kdyby ji ostatní poslouchali neutrálně, mohli by dojít k závěru, že v něčem pravdu má. A to nechceš dopustit, protože sis ji subjektivně zařadil do škatulky absolutního zla.

Tvůj přístup je z mého pohledu černobílej a já s tím zkrátka nesouzním. Připomíná mi to ten typ myšlení, kterej vede například i k honům na čarodějnice. :D To, že si ty někoho z principu zařadíš jako parazita a psychopata, neznamená, že všechno, co kdy řekne, je automaticky odpad. Něčím mi to i evokuje sektářskej způsob uvažování, kdy se nesmí pochybovat a ani kriticky přemýšlet, musí se jen nenávidět, protože někdo to řekl.

A krom toho, druzí lidé prostě nemusí nutně sdílet stejnou míru nenávisti vůči někomu specifickému. Thatslife byla v minulosti nepříjemná i na mě, podávala své názory hodně příkře, někdy i zbytečně útočně. A hroutím se z toho snad a připouju se k masovému hejtu? Ne. Dělám si to podle svého, protože mě by zkrátka podobné ostrakizování kohokoliv jen unavovalo.

Vyjádřila jsem se jen k faktu, že já sama osobně a subjektivně takovou zaujatost vůči jiným přispěvatelům nechápu, a proto jsem s ní v tom příspěvku souhlasila. Souhlasila bych zcela stejně i s kýmkoliv jiným, kdo by tam toto napsal. Navíc to, že něco na rozdílném přístupu druhých nechápu ještě neznamená, že je to podle mě kategoricky špatně nebo že by to mělo být jinak.

Šlo o prostý výrok a vyjádření svého názoru na věc, bez jakékoliv snahy ponoukat ostatní, že to dělají blbě a měli by to začít dělat jinak - jde o to, že JÁ bych to tak nedělala a MNĚ to někdy přijde až úsměvné. Ale každý si to dělá holt po svém a někdy ty, co to mají jinak jednoduše jen nechápe. :)
Smajlík  Archivářka Žena34 Kategorie
08.02.2025 15:49:46
>Archivářka
Myslím, že kdo chtěl, tak si tu už dávno dokázal přebrat koho si tu lze vážit, respektovat, kdo má mozek vlastní a kdo ne. To platí obecně. No a konkrétně u tebe v tom mám také jasno :) Netřeba se tedy bát kydálistů.
 Ježek second edition Muž35 Kategorie
08.02.2025 10:01:00
Archivářko: podstata je, že ty se snažíš reagovat na obsah, nikoli na člověka. Ignorovat, kdo to napsal, řídit se tím, co napsal (to je samo o sobě rozumný, ale... (viz druhej odstavec)). Nejen to, když v jeho text je 5 % něčeho rozumnýho a 95 % odpadu, protimluvů a demagogie, tak ho pochválíš za to rozumný, a děláš, že ten zbytek neexistuje. Takhle to ale vůbec nefunguje, a už vůbec to nefunguje v komunikaci s psychopatama typu Thatslife.
Háček je v tom, že ona žádnej autentickej obsah neprodukuje. Ona je jen parazit, kterej sesbírá cokoliv, co kde slyšela, a využije to k tomu, aby šířila svou nekonečnou žluč vůči celýmu světu. Ona se hodnotama, který propaguje, absolutně neřídí, všechno, co píše, jsou v jejím podání jen prázdné fráze. Plná ústa empatie, ale empatii neviděla ani z rychlíku.
V případě takového člověka samozřejmě nedává žádný smysl reagovat na to, co vydává za obsah. Takový člověk je jako had, všechny argumenty se od něj odráží jako od stěny, protože nic nemyslí vážně, vše jen mechanicky používá k šíření nenávisti všech vůči všem.
Stejně jako není všechno zlato, co se třpytí, tak není všechno úvaha, co kdo za úvahu vydává. Asi tak.
 Svitavská ulice on
08.02.2025 09:51:04
Archivářka: přečetla sis vůbec, co o Thatslife napsal Odlišný? To je to podstatný, nikoli ten její trapnej způsob se z toho vykroutit a všechno otočit, a tvářit se "jedeme dál". Ne, nejedeme. Po tom, z čeho všeho ji tady už spousta lidí usvědčilo, by každej člověk se špetkou sebereflexe zavřel zobák, šel se akutně léčit na psychiatrii a do vyléčení prostě nikam nic nepsal.
A samozřejmě nejde o to, kdo je žena/muž, to je ti snad jasný, Thatslife v mužském provedení by byla úplně stejnej povahovej póvl.
 Svitavská ulice on
08.02.2025 09:46:39
Archivářka: marná sláva, projevení jakýhokoli souhlasu s Thatslife projevuju za osobní selhání. Chápu, že nemá jít o to, kdo něco říká, ale co zrovna v danou chvíli říká, ale co je moc, to je moc. Ta paní je zapšklá demagožka, kanál a korouhvička v jednom. Je velice nemoudré rozhodnoutí někomu takovému projevit byť jen jednorázovou přízeň. Takoví lidé jako ona musí vidět, že nejsou tolerováni.
 Svitavská ulice on
08.02.2025 03:47:39
//uz jen ta troufalost, naivita v jejich hlave.//

Tak tak. Já třeba nemám nic proti tomu, když mě někdo na férovku vyfakuje za něco, z čeho se mu ježí srst, ale skutečně je to fakt, a ne nějaká jeho vybájená fabulace v rámci jeho nepozorného sledování nebo dojmů.

Nicméně ta touha a potřeba některých lidí měnit ostatní a argumentovat svou nespokojeností s jejich chováním je spíš vtipná. Nikdo prostě není ta šedá eminence, vždycky jde o subjektivní postoj.
 Archivářka Žena34 Kategorie
08.02.2025 03:18:44
Bych jeste dodala ze narcistni lidi maji skutecne problem akceptovat lidi jineho zalozeni, jine nazory, co neziji dle jejich predstav , a to proto, ze si mysli ze svet se tocinjen okolo nich a jejich idei.

To je ten duvod proc se na tebe nalepi jak svrab v domeni ze se zmenis? oni tomu skutecne veri, ze te zmeni nebo ze prestanes psat, nemaji sily na to te ignorovat, jsou to ti nejvetsi slabosi delani ze zkorapky vajec.

Oni vubec nechapou, ze se vyskytuji na soukromem prostoru a tudiz nerozhoduji o tom o cem lidi pisou…uz jen ta troufalost, naivita v jejich hlave.
Taky ze sebe delaji radi obeti kdyz neni po jejich ( viz Alien, Odlisny, Mando..).
 Thatslife
08.02.2025 00:36:10
Napíšu to prostě svým způsobem, někdo to ocení, někdo ne.

Já bych tady ráda viděla ve větší míře konstruktivnější diskuze, kde po sobě lidi na první dobrou neplivou, ale vím, že to není možné. Velká část lidí sem chodí si jen ulevit a do někoho kopnout.
 Archivářka Žena34 Kategorie
08.02.2025 00:25:12
Archivářka: to vždycky napíšeš tak krásně :)
 tojsemuzokddd
08.02.2025 00:21:31
Některé lidi prostě provokuje fakt, že někdo souhlasí nebo i aktivně komunikuje s člověkem nebo se zastane člověka, kterého on/oni jakožto vox populi považují za špatného.

Sami jsou vůči tomu dotyčnému zaujatí, tedy se snaží ty pohnutky druhé strany shodit jakýmkoliv možným způsobem. Tolik k argumentům, že když se holky zastane chlap, je to simp a uslintanej trapák, co se ji snaží sbalit. A když se jí zastane holka, tak jde o trapnou ženskou solidaritu a jakýsi dvojí metr. Funguje to ale i opačně a podobně i ve vláknech, kde nešťastní chlapi bez ženské lamentují na ženy, a některým ženským pak v rámci toho vadí, že se tam ti mužští přispěvatelé vzájemně plácají po zádech.

Tady si prostě nic nevynutíš, haters gonna hate a někteří lidé nesnesou fakt, že jsme každý jiný a prostě nebudeme od podstaty plnit představy toho, co chtějí oni. A způsob a odůvodnění toho reptání si najdou vždycky. :D

Když se například já zde zastanu ženské, taky pak poslouchám, že je to určitě tím, že nemám vlastní mozek a hodnoty a mám potřebu si s ní notovat jen proto, že je stejného pohlaví. Když zase ocením pozitivně nějakého chlapa odtud a třeba mu pošlu plamínek, ti stejní (nebo jim podobní) se z toho opět můžou pokálet, že si z něj dělám otroka a nebo že to na něj zkouším.

Ale vždyť ono je to vesměs zábavné - sledovat, jak některé lidi triggří i věci, které se jich absolutně netýkají. Nejlepší je nebrat si to k srdci a neztrácet svou tvář.
Smajlík  Archivářka Žena34 Kategorie
07.02.2025 23:11:21
Odlisny
Jako misogynista milujes kdyz se zenske mezi sebou mydli. Jsi krasne naivniucnej klucina s mlikem na brade. Tady jsi za nudnej svrab co nicim nikdy nezaujme. Nesnas se vtirat do VIP spolecnosti.
 Thatslife
07.02.2025 20:20:27
Thatslife ty jsi taky její hater, poslední dobou si tady na ní dost nadávala a najednou zase kamarádka? Nebo když píšeš o těch haterech, píšeš i o sobe? Asi ne, co :D Já se ani nedivím tvé otočce, je jen těžko uvěřitelné, že by osoba jako ty měla nějaké kamarády v reálů, to je fakt vyloučené že by ten psychický teror a nekonečnou žluč někdo vydržel. Takže se na ní zase přisaješ a budeš na ní parazitovat, na její pozornosti co ti bude dávat. Až udělá zase nakou chujovinu, tak zase otočíš, budeš dělat že jí neznáš :D Miluji tu dynamiku ženských vztahů, od objímaní k trhání vlasů.
Smajlík  Odlišný Muž26 Kategorie
07.02.2025 19:31:03
Hejtri chtej aby ses nenavidela.
Hejtri chtej aby te kazdy nenavidel
Hejtri chtej abys nebyla spokojenejsi nez oni.
 Thatslife
07.02.2025 17:30:59
ToJsemVedela666: ale však jako se nemůžu a nemusím přece líbit každýmu. že pro Tebe nejsem pěkná neznamená že nejsem pěkná nebo že nejsem pěkná pro někoho jinýho. na netu nadáváji do zrůd i modlkam těžko si z toho muzu něco dělat. a že se naopak nekomi líbim tak to nemusíš přece chápat že máš jinak vkus. tak si prohlížej někoho kdo se líbí Tobě a bude v pohodě :).
 tojsemuzokvvgg
07.02.2025 17:20:38
Hejterov? Pozor pozor, pán je celebrita.
 LucSenz0r Muž30 Kategorie
07.02.2025 17:14:20
Nejsem tvůj hejtr, ale ty prostě nejsi pěkná, proto je absurdní, že ti to lidé vykládají...
Smajlík  ToJsemVedela666
07.02.2025 16:51:37
ano rozumím
Smajlík  Sova ze stroje Muž33 Kategorie
07.02.2025 16:47:25
Sova ze stroje: no mě přijde že jsem si z toho tady udělala už takovej svůj projekt a že do v tom už dost hraje roli. jinak mě se ten vztah k němu teď už změnil. pořád ho mám ráda ale už ho beru jako opravdu blázna. a tak nějak blahosklonně a min jako chlapa. nebo já nevím jak to říct..ale prostě dřív je jeblej, je to debil..ale furt tam bylo nějaký to takový..teď už prostě zešilel vyloženě a to není moc sexy. je rozdíl když je někdo bad boy což sexy je ale bejt vyloženě silenej už není přitažlivý ani evolučně. hrozně teď u mě klesnul a zároveň cítím i takovej ponurej soucit.
 tojsemuzokcvv
07.02.2025 16:41:19
https://www.youtube.com/watch?v=LkSb5R7izoA

asi nemusíš znát celý background ..spíš jde o poselství a feeling a hlavně skvělý hlas Lisy Gerrard
 Sova ze stroje Muž33 Kategorie
07.02.2025 16:39:50
to nemůžu posoudit toho majora :)
 Sova ze stroje Muž33 Kategorie
07.02.2025 16:39:50
Sova ze stroje: ok :)
 tojsemuzokvvv
07.02.2025 16:39:12
Sova ze stroje: ale zajímalo by mě jestli by mi z majora bez zpovědnice hrabalo min, víc nebo stejně. podle mě min :D
 tojsemuzok1xxf
07.02.2025 16:38:16
viděla si po krk v extázi ? Layer Cake ? gangsterka z bristského podsvětí hraje tam Daniel Craig a i Michael Gambon ( Gandalf z pána prstenů) tam hraje nejvyššího bosse

když si zmiňovala ty vrstvy společnosti tady to je vidět krásně ....

můžu ti nechat tip nebo poslat závěrečnou scénu , která vše vysvětluje
 Sova ze stroje Muž33 Kategorie
07.02.2025 16:37:14
Sova ze stroje: většina z nás je tu protože nám z něčeho hráblo :) jsi napsal ale tak mega roztomilé: hráblo mi a proto jsem šel nA zpovědnici. jsi cute :) a mám to úplně stejně..
 tojsemuzokgggjnapsal
07.02.2025 16:33:13
já jsem na zpovědnici no nějaké 3-4 roky s různými pauzamy , několika měsičnímy řekněme měl jsem jiné profily .

hráblo mi z pracovního kolektivu v jednom korporátu a pak trošku z jedný ženský

proto jsem šel na zpovědnici
 Sova ze stroje Muž33 Kategorie
07.02.2025 16:32:58
Sova ze stroje: fb mám ale mám ho šílené zahlcenej uchylama, hlavně zprávy. jsem dala verejne pár inzerátu s kočkama a od ty doby mi už asi rok každej den píše tak třicet novejch dementu. jamsou jich snad už tisíce. to jako nijak nemachruju to jsou hrozný případi a bohužel se s tím musí potykat dost holek. na insta mám jednu fotku :) a na tom tok už jsem asi stará :) ale dcera je tam dost oblíbená :) tady to zbožňuju že jo :)
 tojsemuzokccv
07.02.2025 16:30:01
sova: jak dlouho tu vůbec jsi? jinak chudák alien nic z jeho temných proroctví se nesplnilo a jeho miláček major se zbláznil a nakonec to stejně dopadne že v tom ústavu bude on :)
 tojsemuzokcvv
07.02.2025 16:29:47
oka rozumím , já nemam face ani insta

proto jsem rád tady , kde mám jinou formu lajků a interakce .
 Sova ze stroje Muž33 Kategorie
07.02.2025 16:27:05
Sova ze stroje: no já jsem si uvědomila že je mi takhle líp. dovedeš si asi přestavit že se tam u mě dveře netrhli a to samý v mailu. už to bylo únavný. takhle se cejtim víc free :)
 tojsemuzokccv
07.02.2025 16:25:54
Sova ze stroje: no mě to chtr nechtě zajímat muselo když jsem měla vetsinu jeho slohu na profilu :D a tvl to frčelo. šla po mě armáda, benga, socialka, stalkeri, hackeři. rodinacme měla zavrhnout a měla jsem skončit v blázinci neschopná vylučovat..byla srandy kopec :). někdy mi chybí :D.
no mě ten z Ameriky neštve že mimu závidím nebo by mi prisel zlej ale napíšeš o podlahových krytinách jaký jsou nejlepší a on no to já v Americe..neumí psát nic jinýho. ale jako je mi jedno že jo.
 tojsemuzokcvgg
07.02.2025 16:23:04
založíš si někdy znovu ůčet ??
 Sova ze stroje Muž33 Kategorie
07.02.2025 16:21:24
jo Quakie :) když nebudu ovlivněnej dezolátama co mu závidí tak mi přijdou jeho zpovědi a komenty zajímavý ...už je to domestikovanej američan z dobré čtvrti

je jinde no
 Sova ze stroje Muž33 Kategorie
07.02.2025 16:19:48
citran je taky v pohodě. štve mě ale třeba ten dědek z Ameriky. ne za by byl zlej, ani mě nikdy nehejtil. nic nikomu nedělá ale nedá se s ním vůbec bavit. na všechno píše úplně nesmyslný věci o sobě a Americe. jako nevzal bych ho nějak nenáviděla :D jen mě to sere :D
 tojsemuzokfg
07.02.2025 16:17:23
oka ale asi vím koho myslíš jen ty jeho slohy mi nepřišly zajímavé pro mě asi jako guru vít koubovo AI z jeho panelákového ašrámu na okraji prahy .)
 Sova ze stroje Muž33 Kategorie
07.02.2025 16:15:20
Sova ze stroje: jo taky už jsem párkrát dostala přes prsty :) ale většinou to bylo fér. tak co no :)
 tojsemuzokvvvb
07.02.2025 16:14:12
Sova ze stroje: ne to zase ne. on nepise zase úplně hovna z cesty v tomhle modu. je jen děsně teatrální, přepjatej. hrozně to tady prožívá jak kdyby to byla skutečnost. dělá že je jako hroznej dominant :D proste je to takovej cirkusak ale není jako vyloženě schizofrenní. a jako umí psát. má to jako dobrej sloh, gradaci, slovosled, není hloupej..jeblej je ale ne vyklouzne schizo :) musíš vědět o koho jde tvl, se Ti jen teď nevybavuje.
 tojsemuzok1ccc
07.02.2025 16:10:52
Kaiten :) on je velice moudrý ,chápavý a tolerantní ...ale když to člověk přežene .. týdenní ban to vyřeší
 Sova ze stroje Muž33 Kategorie
07.02.2025 16:09:30
jo aha tak ten alien řadím do škatulky toho schizofrenika co tu vypisuje

názvy kapel zpěváků raperů

a k tomu připisuje synonyma ve stylu ďáběl , satan atd
 Sova ze stroje Muž33 Kategorie
07.02.2025 16:08:01
Katien je taky v pohodě, celkově admini jsou tu dobrý :) ještě ta paní co je taky admin ale nevím teď jméno.
 tojsemuzokgbh
07.02.2025 16:05:38
Sova ze stroje: no alien je takovej místní inventář co už tu straší asi dvacet let. teď tu hodně byl pod apd- něco..je to takovej neškodného blázen v podstatě. někdy mi přijde jak na pergu, je velkej grafoman a je to taková internetová figurka no :) něco jako Obecní blázen ale není ve svý podstate zlej. úchyl je to samozřejmě taky :) fimisek se moc ani neprojevuje ale je to taková nepříjemná tetka no. ale nic hroznýho.
 tojsemuzok1cvg
07.02.2025 16:01:54
zygor je taky v pohodě, čitatel..taky tipek taky :) no bych tu seděla hodinu a teď mě sere že to vůbec píšu a určitě zapomněla na někoho super...mě nevadi ani šofér (kde vůbec je?) mám tu ráda vlastně většinu lidí..nebo k nim mám neutrální vztah :) a ty hejtri mě vyloženě taky neserou. jak říkám je to spíš úsměvný. totální odpor a znechucení tu ve mě vyvolávají jen dva lidi krom nejskych anonymu :)
 tojsemuzokccg
07.02.2025 15:59:36
oka vypsala si dost lidí , které mám rád taky :) ...Ale Alien a fimisek mě nějak minuli nebo jim nedávám pozornost

Hominid je troll trošku ůchylnej

Mando je neškodnej uplakánek

a ty zrůdy nějaké zrůdy na zp mě asi taky minuly nebo jsem nezpozoroval
 Sova ze stroje Muž33 Kategorie
07.02.2025 15:55:51
Sova ze stroje: já Tě tak ani neberu. naopak :) jako jsou lidi co tady fakt miluju: loca, soraya, Marfuša, Rozárka, thatslife, frank, ano, demetrio :) šukar, archivářka, i třeba návrat do minulosti je v pohodě, i ježek, i Ivana je v pohodě..určite jsem na někoho zapomněla ale je tady hrozně moc v pohodě lidi.
pak hodně neutralnich. ale i většina hejtru mě baví. nejlepší je kvetak, ten je fakt vtipnej, trefnej, nad věcí.
a třeba honimida ani Manda taky neberu jako nějaky zmrdy a zrůdy. spíš takový ptáky no. ani ten nadčlověk mě vyložene neirituje. alien je svým způsobem zabavnej i když je to hrozná hysterka. ale fakt mě sere jen když si furt bere do huby dceru. fimiska ráda nemám ale nějak ji neresim..
a pak jsou dva lidi který jsou mi fakt ale naprosto odporný. a ani je nepovažuju za lidi ale fakt za něco hnusnyho...
 tojsemuzokccf
07.02.2025 15:50:59
respektuju až se budeš cítit ale nemusíš psát nic
 Sova ze stroje Muž33 Kategorie
07.02.2025 15:42:42
já nejsem tvuj hejter , jen to někdy potrolím jako když jsem tě oslovil Lolinko a někdy jsem víc upřímnej jako když napíšu Barbaro prober se
Smajlík  Sova ze stroje Muž33 Kategorie
07.02.2025 15:41:44
Sova ze stroje: možná někdy o tom napíšu. ještě je brzo..díky.
 tojsemuzokvvv
07.02.2025 15:37:45
kolik bylo sestře ? proč to udělala ?
 Sova ze stroje Muž33 Kategorie
07.02.2025 15:31:08
Šukar giľi 55: jo nebo když jsem si tu dovolila zmiňit že na Redditu lajklo komentář že vypadám o deset let mladší asi 500 lidi tak mě chtěli akorát pichat. když to byli třeba hetero ženský z Austrálie..jako nejen že jo :D ale prostě fakt to jsou hrozný blbosti. a kolik jsou schopny vložit energie nejen do toho někoho urážet ale když někdo někoho pochválí tak to za každou cenu s praskající cevkou vyvracet aby ten člověk třeba náhodou neměl radost (stejně má, každej na mě sere ale myslí si to) tvl já nevím co ty lidi ale musejí mít za příšerného život aby byli takový. já po té sestře taky měla psycho že se se mě stane zlej a zapšklej clovek ale ani ta největší tragédie by ze nemohla udělat tohle.
 tojsemuzokbbbb
07.02.2025 15:26:24
Svitavská ulice on: jo to máš pravdu :)
 tojsemuzokbbb
07.02.2025 15:22:18
Zrovna nedávno jsem nad tím přemýšlela, jaká je to hloupost, že muž chválí jen proto, aby zasunul, když přece pokud bys pro něj nebyla doopravdy hezká, tak by ani zasunout nechtěl. :D Kolikrát ty jejich kecy vůbec nedávají smysl a ještě dokola tvrdí, že to smysl dává, takže jsem jim na to ani nic nepsala už.
 Šukar giľi 55
07.02.2025 15:19:19
To se netýká jen tebe a jen Zpovědnice.
Jsou určití lidé, kteří chtějí za každou cenu shodit názor druhé strany pomocí nějakého "argumentu", ad hominem "vysvětlení" apod. - a vůbec jim nevadí, že ty jejich výmluvy, proč ten opačný názor neberou vážně, jsou vzájemně protichůdné. Hlavně že si našli výmluvu, proč "já to vidím objektivně a druhej zkresleně".
 Svitavská ulice on

Akční cena

Pridanie rozhrešenia Staršia spoveďNovšia spoveďHlavná stránka
TVOJA PREZÝVKA:

OPÍŠ BEZPEČNOSTNÝ KÓD:
Captcha

Tento inzerat nekúpite.
Pridať inzerát momentálne nie je možné.
TEXT ROZHREŠENIA:

PRILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jaj no niééé ?! sakra mmmuc
(žiadny )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk