Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRÁCIANavigační lišta TABLONavigační lišta ŠTATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMôŽTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Spoveď č.1213834, vložené 20.03.2023 21:36:19 Staršia spoveďNovšia spoveďHlavná stránka
Udělám to
Teď jsem tak přemýšlel. Mám takový pocit, že jsem schopný úplně otočit o 180° a začít žít úplně jinak. Totiž je tu ten faktor, že mám povahu, že se často vracím do minulosti ke starým věcem, ale mám pocit, že mě vlastně už ty staré věci vůbec nebaví a nelákají, max. jsou to dozvuky, jako mám pocit, že se dokážu úplně změnit, že jsem otevřený úplně jiným věcem. Není to jen tak, úplně to cítím, jak mě to táhne jinam. Je to jako tohle mě už nebaví a proto s tím můžu úplně skoncovat a nemusím se k tomu už nikdy vracet a takových věcí je víc. Místo toho přijdou jiné věci a budu řešit něco jiného a myslím, že takto dokážu být v podstatě nonstop, aniž by mi chyběly starý zvyklosti. Prostě tu změnu dokážu ustát. Cítím to, vím to. Úplně se změním a prostě mě to táhne. Je to jako otevřená brána a prostě pojď do toho. Mě už minulost je nějak ukradená, nejsilnější atribut života je změna a nedá se žít delší dobu ve stereotypech.
 NC-NJ můj pohled Muž26  VYMAZAT

Zaslané rozhrešenia Staršia spoveďNovšia spoveďHlavná stránka
Chceš dneska urobiť dobrý skutok ? Pomôž vyššie uvedenému hriešnikovi tým, že mu dáš nejaké rozhrešenie! Môžeš mu ho poslať na e-mailovú adresu, ktorú uviedol pri spovedi, alebo napísať verejne vyplnením formulára na konci tejto stránky. A ak nechceš, aby pod tvojou prezývkou mohol vystupovať ešte niekto iný, zaregistruj si ju TU !
 
21.03.2023 18:11:45
:oDDD

PS: Když tě ty názory tak okázale nezajímají, bylo by poněkud, ehm, méně debilní, psát si to do deníku a nezasírat tím veřejný prostor.
Smajlík  no comment
21.03.2023 10:55:30
"Musím se smát. Ne nebude. Víš proč? Ono totiž rozhoduje přístup. "

Jasně. Všichni celí žhaví čekají na někoho sedícího celé dny u pc a píše na Zpovědnici, že zítra to bude určitě na 100%.

Podívej se, narozdíl od tebe mám nějaké ty zkušenosti. I když si nikdy nepracoval, tak máš daleko větší možnosti než já. Protože seš flexibilní mladý kluk bez závazku. Máš zdravotní problémy. Nikdy si neřekl, jestli jsou pouze psychického rázu či i fyzického. Ale měl by sis nejdříve i třeba přes nějakou tu organizaci vyzkoušet, jestli vůbec budeš schopen fungovat. Z toho, co tady furt píšeš, se zdá, že tvé představy o práci.
Smajlík  Izumi Miyako Žena32 Kategorie
21.03.2023 09:45:03
Většina populace musí chodit do práce a řešit problémy. Ty neumíš ani jedno.
 Krusty
21.03.2023 08:26:09
Existence invadlidního důchodu nijak nebrání práci. Je to spíš naopak, protože se ti otevírá chráněný pracovní trh.
Takže neztrácej čas úvahama, jak to zítra zrušíš a běž si dnes najít práci.
 MS-fanousek Muž38 Kategorie
21.03.2023 07:54:52
"Vždycky si tady uvědomím, jak jsem silný člověk a někteří se vůbec nemůžou rovnat. Tady hodně lidí prostě neustoj, když je někdo lepší."

Však ten důchod zruš a jdi do práce. Otestuj svoji sílu a duchovní vyspělost. A nezapomeň sem napsat jak jsi dopadl.
 Petrz
21.03.2023 00:38:19
*ze sebe

Došlo mi, jak jsem neskutečně silný.
 NC-NJ můj pohled
21.03.2023 00:36:53
Děkuji Vám všem. Nějak mi všechno došlo. Z Vašich příspěvků jsem si uvědomil, že je nejlepší stát si za svým a vážit si sebe. Mám opravdu té sebe fakt dobrý pocit, skvělý pocit!

No však jo. Přece se říká: Neřeš co si o tobě myslí ostatní. Takové různé poučky a citáty. Prostě člověk se nemá zabývat, co si o něm myslí druzí. Je to úplně bezvýznamné.

Ve výsledku mi to všechno došlo. Prostě jsem našel sám sebe. Cítím se tak dobře ve vztahu sám k sobě, že mi to nikdo nemůže narušit. Jsem jako skála. Stojím. Pevně. Nezdolně. A okolo jen lítají nějaké myšlenky a řeči. Proletí kolem. A já stojím dál. Nic se nezmění. Pořád mám svojí pevnou pozici. Všechny řeči, názory a blbosti se mě vůbec nedotýkají. Je to jako smetí. Nemá to žádný význam. Jedna bába povídala. Tady někdo soudil. Tady někdo něco říkal, psal. Jsou to fragmenty ničeho. A já stojím pořád dál. Pevně, odhodlaně a nic se mnou nehne. Mám svoje místo a svůj výhled.
 NC-NJ můj pohled
21.03.2023 00:26:11
Cítím to. Je to takový lehký pocit, klid, že všechno dobře dopadne, takové jistota, záruka.
 NC-NJ můj pohled
21.03.2023 00:24:28
Cítím se fakt hodně lehce, volně.
 NC-NJ můj pohled
21.03.2023 00:23:20
Ještě jsem tohle nikdy nezažil. Je to pořád ve mě a je to fakt silný. Mám fakt neskutečně silný pocit, že všechno dobře dopadne a že přesně udělám všechno správně každý den a že to nebude vůbec těžké.
 NC-NJ můj pohled
21.03.2023 00:21:42
Jako mám fakt takový pocit, že přesně vím, co mám dělat, i když nad tím nemusím přemýšlet. Hele možná existují nějaký ty andělé a někdo mě třeba vede, ale já na to moc nevěřím.

Něco se ve mě změnilo. Cítím takový klid na duši a pocit, že všechno půjde správně.
 NC-NJ můj pohled
21.03.2023 00:18:37
No jo je čas začít žít nový život. Mě ty staré věci a vzorce fakt netáhnou. Pořád mám v sobě ten skvělý pocit, je to trvalý, cítím to. Budu se mít blaženě.
 NC-NJ můj pohled
21.03.2023 00:15:54
Moje chyba je akorát to, že se tady s Vámi bavím.

Ale v pohodě, já už sem nepůjdu, prostě to nepotřebuji a budu žít ten nový život o kterém jsem tu psal a budu šťastný. Mě tohle nikdo nepřekazí.

A ten invalidní důchod si zruším a půjdu pracovat a Vy tady z toho děláte halo. :D
 NC-NJ můj pohled
21.03.2023 00:07:16
L3I4: No hochu myslím, že už jsem nepůjdu, takže to nemusíš řešit. :-)

Mám vždycky takové prozření, kdy mi dojde, že sem ani nepatřím. Prostě nejsem ten typ, který by chtěl někoho soudit. V tomhle jsem jiný.
 NC-NJ můj pohled
21.03.2023 00:03:55
Souhlasím s ostatními, každá tvá zpověď a reakce jsou jak přes kopírák.

Už nikdy stejnou chybu neudělám, nemá cenu ti cokoliv psát.
Smajlík  L3I4
21.03.2023 00:03:48
Archivářka: Pokud mě obviníš z trolení, tak už je to úplně jasný. Představ si, že jsem tu vypisoval nějaký svoje pocity a pak sem přišli lidi jako ty, kteří tu něco plácají a už se v tom upřímně ztrácím. Každopádně chyba je na Vaší straně, tím jsem si jistý.
 NC-NJ můj pohled
21.03.2023 00:00:27
Archivářka: Ne Ne, prostě mě tady lidi nemůžou vystát. Ty jsi vlastně stejná. Co si sem přišla? Radit? Ne pouze mě soudíš. Proč? Nepřišla jsi sem z žádného dobře myšleného důvodu. Budeš se divit, ale občas mi někdo napíše něco opravdu milého a smysluplného. Někteří to opravdu neumí a nedokážou. Ty jsi přesně taková. Vůbec si neuvědomuješ, že jsi mě přišla pouze soudit. :-)
 NC-NJ můj pohled
20.03.2023 23:58:02
//Mě ale Vaše názory fakt nezajímají. Podstatné je, že já sám vím, co mám dělat se sebou a všechno co mi tu píšete je úplně bezcenné pro mě. //

Tuším diagnózu: Zdatný trollič.

I kdybych napsala, že když to autora nezajímá, tak to sem nemá psát a divit se reakcím, odpověděl by, že má tu svobdnou volbu a právo to sem psát. Fakt nic, stokrát něco už v jeho případě umořilo i mě, bo jde jen o znuděného člověka, kterému pravděpodobně nic není, akorát nemá co jiného na práci, než zveřejňovat své myšlenky a bavit se tím, jak mu jiní věnují pozornost.
Smajlík  Archivářka Žena31 Kategorie
20.03.2023 23:55:22
Vždycky si tady uvědomím, jak jsem silný člověk a někteří se vůbec nemůžou rovnat. Tady hodně lidí prostě neustoj, když je někdo lepší.
 NC-NJ můj pohled
20.03.2023 23:53:25
//"Autore, nic ve zlém, ale pokud sem nechodíš jen z nudy trollit, proč nikdy nedáš nikomu za pravdu a z principu stojíš v nekonečné opozici vůči komukoliv, kdo ti odpoví?"


Proč bych měl dávat za pravdu někomu, kdo nemá pravdu? Jak víš kdo má pravdu? Vtipné. Tohle je taková hra. Každý se mě tu snaží nějak shodit, jenže to nejde . Já jsem příliš odolný a vždy si stojím za svým, což je něco, co hodně lidí asi nezná a neumí. Mám jako se nechat ovlivňovat? Vtipné... Mám tady někomu dávat za pravdu a ještě to někdo má požadovat po mě, jako kdyby mi tím chtěl říct, že on má pravdu a já ne? To je naprosto směšný. Je vidět jaký slabý kusy tady píšou. //

Tahy je krásná ukázka toho, jak reaguješ jen na něco z toho, co ti v jednom postu někdo/kdokoliv napsal. Tebe baví jen to dohadování a handrkování a přesně na to čekáš. Pokud na tebe lidi reagují konstruktivně, pouze jim vyvracíš cokoliv, co by ti mohlo nějak pomoct.

K tomu se chytáš slovíček. "Pravda". Nemám vůli a ani chuť ti vysvětlovat, jak to bylo míněno. Kdybys to chtěl pochopit, pochopíš.

Nejen já jsem ti už xkrát napsala podpůrné věci, přála jsem ti štěstí a úspěch, jen abych si v dalších x dnech přečetla stejné, s prominutím, výblitky.

Vyňal jsi z mé odpovědi jednu jedinou věc, která má potenciál započít hádku, nebo neshodu. Zbytek jsi odfiltroval a nejspíš ani pořádně nečetl.

Tedy za mě: Jdi se vysalutovat.
Smajlík  Archivářka Žena31 Kategorie
20.03.2023 23:53:12
Stejně tak cokoliv negativního co o mě píšete je úplně jedno. Moje cesta a moje cíle jsou na dosah.
 NC-NJ můj pohled
20.03.2023 23:52:08
NC-NJ můj pohled

Prosimtě napiš do prvního řádku všech tvých následujících zpovědi tohle:

"Mě Vaše názory fakt nezajímají. Prosím neodpovídejte. Všechno co mi tu píšete je pro mě úplně bezcenné"

Abys lidem kteří jsou tu na Zpovědnici třeba z dobrýho srdce a chtějí pomáhat ušetřil jejich čas
 Shinkanzen Muž24 Kategorie
20.03.2023 23:51:36
Chcete se mi dostat pod kůži. Cítím to z Vás. Bohužel já jsem svůj, sám sebou a vždy budu. Jsem na to hrdý. Hodně lidí tohle neumí.
 NC-NJ můj pohled
20.03.2023 23:49:38
Já to čtu jako přes filtr. Nemá to na mě vliv, nenechám se ovlivnit. Asi byste chtěli někoho ovlivnit, ale mě nejde ovlivnit. Já udělám všechno tak, jak pro mě bude nejlepší. A všechny Vaše názory na mě jsou jenom Vaše názory a nějaký řeči. Pro mě to nemá žádný význam.
 NC-NJ můj pohled
20.03.2023 23:49:35
Svitavská ulice off

Aha, tak to by bylo skvělé pro naši ekonomiku, kdyby teď všichni v ČR dali výpověď jejich zaměstnavateli a začali nakupovat do poslední koruny. To bychom se poměli. Nastal by ráj na zemi, nikdo by už nemusel pracovat a všichni by měli všeho dostatek
 Shinkanzen Muž24 Kategorie
20.03.2023 23:47:34
Mě ale Vaše názory fakt nezajímají. Podstatné je, že já sám vím, co mám dělat se sebou a všechno co mi tu píšete je úplně bezcenné pro mě.
 NC-NJ můj pohled
20.03.2023 23:45:37
Shinkanzen: "aspoň něco užitečnýho pro společnost dělat" - nesmysl. Naprostá většina ekonomiky je dnes zbytečná, a tudíž vlastně škodlivá - zdržuje od života nejen ty, co tu práci vykonávají, ale i ty, kteří jimi produkované výrobky/služby konzumují (od života je zdržuje ta konzumace).
Já teď pracuju, a tím parazituju na těch, co nepracují.
Předtím jsem žil z úspor, čili jsem na nepracujících neparazitoval, ale pracující parazitovali na mně.
 Svitavská ulice off
20.03.2023 23:45:13
Tedy jeho vstup na pracovní trh bude jeden velkej držkopád.

Izumi Miyako: Musím se smát. Ne nebude. Víš proč? Ono totiž rozhoduje přístup. S dobrým přístupem nebude. Prostě mi rovnou věšti špatnou budoucnost. Jako jasně. Podle sebe soudím tebe. Tohle už znám...
 NC-NJ můj pohled
20.03.2023 23:41:56
"Autore, nic ve zlém, ale pokud sem nechodíš jen z nudy trollit, proč nikdy nedáš nikomu za pravdu a z principu stojíš v nekonečné opozici vůči komukoliv, kdo ti odpoví?"


Proč bych měl dávat za pravdu někomu, kdo nemá pravdu? Jak víš kdo má pravdu? Vtipné. Tohle je taková hra. Každý se mě tu snaží nějak shodit, jenže to nejde . Já jsem příliš odolný a vždy si stojím za svým, což je něco, co hodně lidí asi nezná a neumí. Mám jako se nechat ovlivňovat? Vtipné... Mám tady někomu dávat za pravdu a ještě to někdo má požadovat po mě, jako kdyby mi tím chtěl říct, že on má pravdu a já ne? To je naprosto směšný. Je vidět jaký slabý kusy tady píšou.
 NC-NJ můj pohled
20.03.2023 23:40:27
L3I4: I když se ho snažíš chápat, tak tě po čase začne napadat. Svou diagnózu neřekne. Ačkoli by to skutečně pomohlo ho líp pochopit. Důchody se dávají i za každou banalitu. Zvláště, když seš jako tady NJ-NC, co má důchod z mládí. Z toho vyplívá, že nikdy nepracoval. Tedy jeho vstup na pracovní trh bude jeden velkej držkopád. Naivně si myslí, že na něj každej čeká. Nestačí mít jenom kecy. Je třeba prokázat fakticky. Takže ano, ten důchod mu jen tak nikdo neodebere. Neboť až se setká s realitou v její plné parádě, tak bude naprosto ochromen. Nebude dávat ten tlak, který si ani ve snu nedokáže představit. Zhroutí se. Myslíš, že má dost velkou zásobu sladkého a inzulínu?
Smajlík  Izumi Miyako Žena32 Kategorie
20.03.2023 23:39:26
Tentokrát ale musím dát za pravdu autorovi. L3I4 má úplně odporné, vadné, lživé, poníženecké, slizké myšlení a píše sem bludy. Invalidní důchod člověk dostává/nedostává protože ho potřebuje/nepotřebuje, ne proto, že o tom nějakej tydýt rozhodl. Čili pokud člověk začne pracovat a přestane potřebovat ID, tak nikdo nebude tak drzej, aby si dovolil mu ho dávat. A naopak pokud si člověk nemůže dovolit pracovat, tak nikdo nebude mít tu drzost mu ten důchod brát.
Otázka "z čeho budeš žít" je klasická lživá otázka lidé, kteří si život představují příliš jednoduše - kteří si představují, že si každý vždy může dovolit pracovat.

Takže pravdu má autor. To on sám rozhodne o tom, kdy přestane dostávat ID.
 Svitavská ulice off
20.03.2023 23:38:39
Určitě spousta věcí co si o tobě tady lidi domýšlí není pravda, ale zrovna L3I4 ti dává rozumnou radu a žádnou "negaci" necítím. Bylo by rozumný najít si nejdřív nějakou brigádu a zvyknout si na to než se k tomu zrušit id odhodláš.

Překvapuje mě, kolik lidí ti ještě píše fajn odpovědi. Vždyť přece každý by po pár pokusech přece došel k závěru, že to nemá smysl, a že se stále motáš v tom samým kruhu, přičemž nic neděláš, jinak už bys dávno nebyl na invalidnim. To, že se cítíš připravený ho zrušit ještě nic to neznamená. Teprve až si ho zrušíš. Kdybychom žili před sto lety, nikdo by tě neživil, žádný invalidní důchod bys nedostával, a nezbylo by ti nic jinýho než se postavit na vlastní nohy a aspoň něco užitečnýho pro společnost dělat, byť jenom kydat hnůj, a kdoví, třeba by tě takový drsný život v porovnání s tím co máš teď zušlechtil. To vlastně nás všechny, žijeme si v přepychu na náš vlastní úkor. Nejsem někdo kdo by posoudil jestli si ID zasloužíš. Aby tě živily ostatní. Resp. daně. Třeba k tomu měly hodně dobrý důvod, žes to dostal, třeba ne. Ale určitě by od tebe bylo správné kdyby ses postavil na vlastní nohy a něco užitečnýho dělal. Ale mluvit o tom nic neznamená, konej.
 Shinkanzen Muž24 Kategorie
20.03.2023 23:35:50
L3I4: Zpětně mi dochází, že jsem se pustil do diskuze s nesprávným člověkem. Nečetl jsem pozorně. V tvých textech jsou jasný náznaky, že jsi jen toxický nevím co. No jo takový lidi tu hold jsou a rádi někoho řeší a kydají hnůj.
 NC-NJ můj pohled
20.03.2023 23:32:24
//To by mě zajímalo, jestli tady někdo v historii tvých zpovědí napsal odpověď, u který sis řekl: jo, to je ono, to je skvělá rada která zásadně změní a vylepší můj život, stálo to za to sem psát, protože jsem našel tu jehlu v kupce sena, tu radu, kterou jsem potřeboval, sakra nedělám to jenom proto, abych tu furt dokola psal tu jednu a samou věc //

Autore, nic ve zlém, ale pokud sem nechodíš jen z nudy trollit, proč nikdy nedáš nikomu za pravdu a z principu stojíš v nekonečné opozici vůči komukoliv, kdo ti odpoví?

Pak není divu, že to většině lidí připadá, že jenom rád sám píšeš a čteš svoje texty, přičemž názory, rady a pohledy ostatních máš v paži. A pak pouze doslova trávíš další čas přesvědčováním ostatních o tom, jak ty víš už teďka vše perfektně a radu vlastně nepotřebuješ.

A další den restart, a totéž nanovo.

Pokud ti jde jen o psaní a vypsaní se z toho, založ si soukromý deníček a opájej se svou výjimečností - k tomu nepotřebuješ zpětnou vazbu ostatních lidí. Bo toto ani nejsou diskuze, jelikož ty devaliduješ a odmítáš cokoliv, co ti kdo odpoví, ve skutečnosti není o čem diskutovat.

Moudrému napověz... a dál to známe všichni.
Smajlík  Archivářka Žena31 Kategorie
20.03.2023 23:31:34
No jo je hold čas začít žít úplně jinak. Tahle diskuze s tebou mě jenom utvrdila.
 NC-NJ můj pohled
20.03.2023 23:29:39
Na druhém konci je nějaká ztracená existence, která si vylývá nějaké svoje nálady. Pokud si člověk váží sám sebe, tak takovým lidem prostě nemůže dávat prostor.
 NC-NJ můj pohled
20.03.2023 23:28:05
L3I4: No takže jsi přesně ten typ člověka s kterým je zbytečný se bavit. Proto je fakt lepší být klidně arogantní a mlít si svou než se bavit s někým jako ty. Jenom hledáš chyby atd. Proto mě to už nebaví.

Jsi prostě typ člověka s kterým se dá akorát ztrácet čas. Ono už jenom to tvoje Jakou máš diagnózu, jakou máš diagnózu bylo lehce mimo... Proč jsem odpovídal...

Proto tady píšu, že některé věci nechám za sebou, protože to nedává smysl.
 NC-NJ můj pohled
20.03.2023 23:20:38
L3I4: V tvé tvojí změti polopravd, nějakých domnělých tvrzení o mě apod. už se neorientuji. Každopádně vůbec nějak nechápeš nic mám takový pocit.
 NC-NJ můj pohled
20.03.2023 23:17:00
Zamysli se. Proč by někdo čekal 2 roky na nějakou kontrolu a pobíral důchod, když ho již nepotřebuje.


"Pokud sis myslel, že to lze na svou žádost zrušit a jinak ho máš celoživotně, tak to fakt ne."

Pokud sis myslel... No jasně, samý domněnky.
 NC-NJ můj pohled
20.03.2023 23:14:40
L3I4: Upřímně už nevím co ti mám odpovědět. Nemáš pravdu skoro v ničem. Asi jsi to nepochopil... Myslím, že vůbec nechápeš mojí situaci ani jak to funguje.

Invalidní důchod můžeš zrušit na vlastní žádost. Tvoje tvrzení je prostě nesprávné.

V momentě kdy dojde k zrušení, logicky půjdu pracovat. Čili vůbec nechápu, co řešíš.
 NC-NJ můj pohled
20.03.2023 23:06:09
Takhle to nefunguje, že si důchod sám zrušíš, zpravidla se dělají jednou za pár let kontroly a kdy se to stane není v tvých rukou. Pokud sis myslel, že to lze na svou žádost zrušit a jinak ho máš celoživotně, tak to fakt ne.

Jinak pokud už seš tak blízko - to už bys mohl zvládnout brigádu, nemyslíš? Nebo z čeho hodláš žít po zrušení invalidního?
 L3I4
20.03.2023 23:04:24
L3I4: Ne prostě se mýlíš. Proč se tady asi s hodně lidma nerad bavím? No protože mi předhazují něco co není pravda. Tak to děláš ty.
 NC-NJ můj pohled
20.03.2023 23:02:16
"Mně právě přijde, že ty nemáš dostatečný reality-check, podle mě bys to nerozdýchal, kdyby ti ten důchod teď sebrali. Tak si dávej pozor, co říkáš před psychiatrem."

Ne Ne, ty prostě nechápeš mojí situaci. Já ti to vysvětlím. Tomu stavu, který bych tedy nazval jakože jsem v pořádku jsem mnohem blíž než si myslíš, takže zhruba takto. Ty mě vidíš jinak. Já si ten invalidní důchod chci sám zrušit. To asi o něčem vypovídá nemyslíš? A tvůj reality check je blbost.
 NC-NJ můj pohled
20.03.2023 23:00:19
Tvůj problém mimojiné spočívá v tom, že chodíš neustále v kruzích. Tohle je jen tvůj iluzorní progres v tvé hlavě, v izolaci bez reality-checku a okamžitě se to rozplyne při střetu s někým mimo tvou bublinu.

Sám sobě si pomoct očividně neumíš, docházíš vůbec někam k psychologovi na terapie?
 L3I4
20.03.2023 22:57:27
L3I4: No dobře, mrzí mě jak to vnímáš, můj problém to není. Bohužel z tvých příspěvků cítím určitou zbytečnou negaci, nevím o co ti jde...
 NC-NJ můj pohled
20.03.2023 22:57:17
NC-NJ můj pohled: Mně právě přijde, že ty nemáš dostatečný reality-check, podle mě bys to nerozdýchal, kdyby ti ten důchod teď sebrali. Tak si dávej pozor, co říkáš před psychiatrem.
 L3I4
20.03.2023 22:55:47
To by mě zajímalo, jestli tady někdo v historii tvých zpovědí napsal odpověď, u který sis řekl: jo, to je ono, to je skvělá rada která zásadně změní a vylepší můj život, stálo to za to sem psát, protože jsem našel tu jehlu v kupce sena, tu radu, kterou jsem potřeboval, sakra nedělám to jenom proto, abych tu furt dokola psal tu jednu a samou věc
 Shinkanzen Muž24 Kategorie
20.03.2023 22:55:29
L3I4: Hele ty to moc vyhrocuješ. Jde prostě jenom o to, jak na tom budu a pokud to bude dobré, tak z toho vyplynou nějaký důsledky. Tvoje strašení, doporučení atd. mi přijdou trochu mimo, lehce vyhrocené.
 NC-NJ můj pohled
20.03.2023 22:54:03
Ty budeš v přechodné fázi celej život, to si uvědom. Deprese a sociální fobie jsou jen výsledkem těch tvých poruch, škoda, že nenapíšeš, co tam máš v těch papírech napsáno skutečně. Možná by ti tu přestalo tolik lidí nadávat, kdyby pochopili celý kontext.

Ale vzhledem k tomu, že invaliďáky se nedávají na kdejakou banalitu, tak to bude něco hodně závažného. Což může do jisté míry souviset i s tvým vystupováním a chováním zde.
 L3I4
20.03.2023 22:51:21
Všechno má nějaký fáze. Prostě jsem někde mezi a tím pádem blíž ideálnímu stavu.
 NC-NJ můj pohled
20.03.2023 22:49:43
L3I4: No nevím tohle se těžko soudí. Prostě tady je několik faktorů kvůli kterým ten ID mám. Když si vzpomenu na moje rozpoložení během té čerstvější fáze deprese, no upřímně to je opravdu něco, nevím jak to popsat, ale člověk má hlavu úplně někde v pekle, opravdu v takovém stavu úplně konečná a z toho se prostě těžko dostaneš, sociální fobie, nechceš vůbec nikoho vidět atd.

Ber to prostě tak, že jsem v přechodné fázi.
 NC-NJ můj pohled
20.03.2023 22:46:21
Uvědom si, že ten přezkum může být kdykoliv, to nemáš jak ovlivnit. Nevím, co teď probíráte s psychiatrem a jaký spolu máte vztah, třeba by ti napsal opět dobré zprávy, které by ti zajistily, že ti ten důchod zůstane.

Být tebou si ale dávám velký pozor na to, co před psychiatrem říkáš.

Měl by ses pokusit začít pracovat, nebo aspoň brigádničit ještě předtím, než ti ten důchod seberou.
 L3I4
20.03.2023 22:44:03
Jenže to chceš už přes rok a stále se k té tvrdé práci na sobě nějak nemáš...
 L3I4
20.03.2023 22:42:52
L3I4: No ale počkej, když budu jakože OK, tak přece mě nemůže klepnout z něčeho, co se chce po normálních lidech. To nějak nesedí. Asi poznám zda na to mám nebo ne...

Plus je tu ten faktor, že chci na sobě hodně tvrdě pracovat ve všech ohledech, takže asi nějaký pochyby úplně přebiju pozitivním přístupem.
 NC-NJ můj pohled
20.03.2023 22:42:02
NC-NJ můj pohled: Tak na to by ses měl připravovat už teď, pokud mu tam taky vykládáš, jak seš už v pohodě. Pak ti jednoho krásného dne pošle ČSSZ pozvánku na přezkum s doložením nových lékařských zpráv a budeš namydlenej.

Je vidět, že ten důchod je pro tebe takovou jistotou, ono je to totiž poznat, že celé dny nemáš do čeho píchnout. Pracující člověk by stihl stěží jednu zpověď denně, určitě by tam nestíhal na vše reagovat jako to děláváš ty.

Taky si nemyslím, že tu energii a čas využíváš smysluplně. Přitom ti tohle "leháro" může kdykoliv skončit.
Smajlík  L3I4
20.03.2023 22:35:49
L3I4: Jo oni mi ho seberou to je jasný. Až mě uvidí psychiatr, jak jsem úplně v pohodě, tak je jasný, že to hned seberou, ale to je správně, protože to tak má být. Budu to nějak řešit no... Nevím přesně jaký je to proces.
 NC-NJ můj pohled
20.03.2023 22:34:19
A je to škoda, protože to má i druhou stránku:

Došnekola ale on šnek rozpliz odčtimov. Nadtokšib drobel nanevím že znám u poaut, pátr vosková zeď anžto dorenom projen, ale nebo mour cév přiroň déřekolal, cítlakí prskou ne ona pro je pobrlohim o remlená dokop. Uboh nad ne anžto na hnal, cílék cév jen ale terní drapá. Tůň ona je rébusička po obyrozplizila, chous rozmrskitý nadnovčí zalátý ulemač přesto obplán ona donelh, toret úvlakka nadjalov přejíl odkrev lin, pleři na díkůž sáč pleři co povatel půl, do déternela že nář odjalov obněm, pleřiové obypuškoma rám do výněh níží. Prorak lout podřenčí zeď je přicen, mák u hoř dalem mír nečitov. Rozpliz co lem cídůl přesto a vyráčuchá, po dotern při výtok že obynáleva, úlžíc propost dídřen čtimovje dávitý svěžel trop, lemý déskrz nanevím vyvlám mášů krovol, odbour hous díbod o je rozlánal, protože povířou do bodol dídáv nadrákos hej, při kop se jalov omour co cídar, po pálav cen napuškomá rak drah. Čtimov rozraket nýré doretáň hul.
 ofinka
20.03.2023 22:32:45
Let balonem.
Je to jako v té povídce:

"Vítr skoro nefouká a tak by se na první pohled mohlo zdát, že se balónky snad vůbec nepohybují. Jenom tak klidně levitují ve vzduchu. Jelikož slunce jasně září a na obloze byste od východu k západu hledali mráček marně, balónky působí jako jakási fata morgána uprostřed pouště. Zkrátka široko daleko nikde nic, jen zelenkavá tráva, jasně modrá obloha a tři křiklavě barevné pouťové balónky, které se téměř nepozorovatelně pohupují ani ne moc vysoko, ani moc nízko nad zemí. Kdyby pod balónky nebyla sytě zelenkavá tráva, ale třeba suchá silnice či beton, možná by bylo vidět jejich barevné stíny - to jak přes poloprůsvitné barevné balónky prochází ostré sluneční paprsky."
 ofinka
20.03.2023 22:32:16
ofinka: No já mám právě pocit, že najednou jsem volný a můžu se fakt rychle změnit.
 NC-NJ můj pohled
20.03.2023 22:31:38
Svou "zásluhou" přicházíš o to, co bys mohl rozvíjet. Tvé dřívější já pláče v koutě a ani nepomůžeš s tím něco dělat. Tvoje vizitka.
 ofinka
20.03.2023 22:31:25
NC-NJ můj pohled: No tak hlavně, aby ti to dlouho vydrželo. Psal jsi, že máš invalidní, aby se nestalo, že ti ho ze dne na den seberou a ty budeš zase v hajzlu. Jestli to není jen taková nějaká dočasná iluze, kdy nejsi normálně zatížený a až se po tobě bude chtít to, co po normálních lidech, tak by to s tebou mohlo klepnout a byl bys zase na začátku.
Smajlík  L3I4
20.03.2023 22:30:37
Jenže to ty neuděláš, protože zásadně nesouhlasíš sám se sebou. Tvoje slova. Ještě jsi slabý.
 ofinka
20.03.2023 22:30:16
ofinka: Takže co mi chceš vlastně říct? Mi přijde, že ti nějak nerozumím.
 NC-NJ můj pohled
20.03.2023 22:29:59
Ještě jsi slabý na změnu. Tvoje dřívější já by se mnou souhlasilo a potvrdilo ti, že máš ještě počkat.
 ofinka
20.03.2023 22:28:46
Úplně jsi to tím zabil a můžeš si jít lehnout, zase promarněný den. A taková to byla škoda. Cítil jsem ten hype, ale ještě to není ono.
 ofinka
20.03.2023 22:28:13
L3I4: No hele pomalu už žádnou. Deprese je pryč a některé jiné věci mi přijde, že nějak nevnímám, že je to nějaký slabý. Nevím jestli to mám řešit. Jako když je člověk nachlazený, tak to taky není hned diagnóza.
 NC-NJ můj pohled
20.03.2023 22:28:04
20.03.2023 22:25:08

Hm tak nic. Tos psal i minule. Teď napíšeš, to cos psal taktéž minule. Tak zase příští den nashle.
 ofinka
20.03.2023 22:25:08
Měl jsem v sobě nějaký blok, kdy jsem vnímal vše jako těžké, nepříjemné, temné a najednou mi přijde, že vše je tak snadné a že jenom stačí dělat správně kroky a mám pocit, že můžu být úplně v klidu a ničeho se nebát.
 NC-NJ můj pohled
20.03.2023 22:24:19
brečím tu štěstím, jak se to zlomilo.... xDDDDDD
 ofinka
20.03.2023 22:24:15
Najdi si už chlapa Karlíku, najdi si chlapa.
 Neblábol a dělej
20.03.2023 22:22:52
Spadlo ze mě nějaké břemeno. Najednou mám pocit, že vše je lehčí, jednodušší, ale fakt úplně všechno. Celý život.
 NC-NJ můj pohled
20.03.2023 22:17:46
Mě by strašně zajímalo, co máš za diagnozy. Podělíš se?
 L3I4
20.03.2023 22:15:34
Taky cítím, že je to jiné, má jiný feeling a seeling. Jeho vibrafon má už jiný pohled.
 ofinka
20.03.2023 22:13:52
Archivářka: No ale teď je to jiné. Takový pocit jako mám teď jsem ještě neměl. Je to jako bych najednou prozřel a vidím vše jednodušeji, čitelněji a tak, ale tak mi nevěř no, mě to nevadí. To je tvůj názor nebo domnění
 NC-NJ můj pohled
20.03.2023 22:09:45
Jenže toto sem píše den co den.

Pokaždé už je to to pravé, každý den jsi prozřel nanovo a teď už bude vše jinak. A není, nikdy sem nenapíšeš nic o novém progresu, o zlepšení v čemkoliv. Pořád jen dokola opakuješ jedno a totéž - ergo to posouvání se za něčím lepším asi nefunguje tak, jak bys chtěl.
 Archivářka Žena31 Kategorie
20.03.2023 22:05:25
Archivářka: Ne právě, že mám takový pocit, že mám v sobě najednou nějaký kompas, že přesně vím co dělat a že nešlápnu vedle, takže konkrétní činy, udělám tohle, potom tohle a všechno bude dávat smysl a vše bude správně a pak zase a znova a další den a přijde mi to tak snadný, nevidím důvod proč bych měl udělat něco jiného, prostě intuitivně poznám, co udělat a co je to správné, přijde mi, jako kdybych v sobě objevil nějakou schopnost dobře rozpoznat, co udělat, co se zrovna hodí, co je nejlepší.
 NC-NJ můj pohled
20.03.2023 22:00:25
*samy
 Archivářka Žena31 Kategorie
20.03.2023 22:00:05
Věřím, že ti to intuice říká správně:

Ty víš moc dobře, co a jak máš udělat. Ale ono to k tobě nepřijde samo. A je neskutečně snadné podlehnout tadytěm prozřením v pohodlíčku, kdy jen sedíš a přemýšlíš a jsi nadopovanej svou náhlou moudrostí a uvědoměním.

Tyhle věci k člověku přijdou sami a neznamenají vůbec nic, krom příležitosti pro čerstvý start. A ta příležitost bude přicházet vniveč s každým dnem, kdy se nechopíš realizování toho, za čím chceš jít.

A s každým dnem, kdy to neuděláš, pro tebe ta realizace bude těžší a těžší. Jestli čekáš na ten správný moment a dokonalou konstelaci hvězd, pak žel. Vnitřně víš, že nepotřebuješ klapání hubou na to, abys něco změnil.

Půjde to kdykoliv, ale musíš udělat ten první krok.
 Archivářka Žena31 Kategorie
20.03.2023 21:58:24
Archivářka: Omyl. Právě naopak mám pocit, že se ve mě něco trvale zlomilo. Trvale tak, že už dokážu bez obtíží žít jinak hned zítra a dalších XXXX dní...
 NC-NJ můj pohled
20.03.2023 21:55:40
Mám fakt velkou šanci se úplně změnit a stát se někým mnohem lepším. Mě to přijde trochu jako něco ve smyslu - konečně můžeš dospět nebo konečně můžeš být důstojný, silný atd. Máš zelenou a já vím, co mám dělat. Zároveň mám najednou takový pocit, že ty věci o kterých jsem snil jsou mnohem blíž, opravdu blízko, jako kdybych předtím to bral jako těžko dosažitelné a teď najednou mám pocit, že je to tak blízko a snadné. Něco jako deziluze v pozitivním pojetí. Jako vše je snadnější a jednodušší než se zdálo, než jsem myslel. Přesně takto nějak.
 NC-NJ můj pohled
20.03.2023 21:51:25
//nejsilnější atribut života je změna a nedá se žít delší dobu ve stereotypech. //

Akorátže ta aktuální momentální vůle a odhodlání je k ničemu, protože jakmile odezní ten úžasný pocit prozření, další den se vzbudíš a zjistíš, že už máš rozpoložení jiné, a k tomu, abys realizoval to, co píšeš, budeš potřebovat nějaké úsilí a výstup z komfortní zóny.

A přesně proto se v reálu nezmění nic, maximálně budeš tentýž scénář opakovat stále dokola, kdykoliv ti mozek zaplaví endorfiny a kreativní vize toho, jak bys doopravdy chtěl žít. A ono to vydrží, dokud nedojde na potřebu činů a realizace svých ideí.
 Archivářka Žena31 Kategorie
20.03.2023 21:50:46
Jako cítím, že mě to prostě hrozně láká a táhne. Je to taková intuice, šestý smysl, kdy najednou vím, kam a co směřovat, co nejlepšího můžu udělat a ten pocit je fakt silný. A prostě vidím tu pomyslnou linii, že tady je starý život a tady nový a vidím zcela zřetelně ty rozdíly a co to znamená.
 NC-NJ můj pohled
20.03.2023 21:44:45
Jako bych to nazval jiným životem. Prostě velká změna. Najednou bude vše směřovat jinam, samozřejmě k lepšímu, ale budu mít správný Focus.
 NC-NJ můj pohled
20.03.2023 21:42:55
Ne ale tady nejde o úspěch, ale o to, že jsem schopný ze dne na den úplně přepnout na jiný režim a některé věci úplně nechat být, aniž bych je strádal nebo byl rozhozený. Prostě pojedu úplně jiný programu, jiný focus, budu řešit úplně něco jiného, každý den a takto pojedu nonstop.
 NC-NJ můj pohled
20.03.2023 21:40:58
páni, cítím to až sem, až mi to vhání slzy do očí!
 ofinka
20.03.2023 21:40:21
hůůůůůůůůů, cítím, že ten úspěch bude fenoanální a budu ti stát při hymně, až ti ji budou zpívat, bráško!
 ofinka
20.03.2023 21:38:28
Je to fakt silný. Cítím úplně ten pocit, že prostě pojď pojď do toho a vykašli se na tohle.

Myslím, že jsem správně naladěný. Mě totiž nic chybět nebude. Žádný blbosti, fet nebo nevím co...
 NC-NJ můj pohled



Pridanie rozhrešenia Staršia spoveďNovšia spoveďHlavná stránka
TVOJA PREZÝVKA:

OPÍŠ BEZPEČNOSTNÝ KÓD:
Captcha

Tento inzerat nekúpite.
Pridať inzerát momentálne nie je možné.
TEXT ROZHREŠENIA:

PRILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jaj no niééé ?! sakra mmmuc
(žiadny )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk