Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRÁCIANavigační lišta TABLONavigační lišta ŠTATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMôŽTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuzia č.1191816, vložené 25.03.2022 16:26:28 Staršia spoveďNovšia spoveďHlavná stránka
Křesťané, války a zabíjení jsou špatně!
Nedává smysl válčit a zabíjet při tom lidi, když víme, že každá vláda nad územím a lidmi je od Boha pro nějaký účel.

Když budou svévolníci válčit o vládu a zabíjet, tak Bůh to může použít k dosazení nějaké vlády, ale když se válčit a zabíjet nebude, tak Bůh má spoustu jiných možností, které může zařídit, jak nějakou vládu dosadit - od zasažení nějakého vládce bleskem až po sametovou revoluci.
Válčit je třeba, ale duchovní zbrojí, viz Efezským 6. kapitola, která lidi přivádí k životu věčnému.
Bůh může poslat třeba 12. legií andělů na naší pomoc (Matouš 26, 53), co jsou proti tomu nějaké lidské zbraně... A hlavně nechceme nepřítele zničit, ale dát mu svědectví o Pánu Ježíši Kristu.
Ve Starém zákoně se válčilo, ale my bychom měli být znovuzrozené Boží děti, kamenná srdce mít proměněná a být pod milostí Pána pokoje, o kterém zvěstujeme.

Tohle psal apoštol Pavel křesťanůn v Římské říši s pohanskou nadvládou, Římanům 13, 1 -7:

"Každá duše ať se podřizuje nadřízeným autoritám, neboť není autority, leč od Boha. Ty, které jsou, jsou zřízeny od Boha, takže ten, kdo se staví proti autoritě, odporuje Božímu nařízení. Ti, kdo mu odporují, přivolávají na sebe soud. Vládcové nejsou postrachem dobrému jednání, nýbrž zlému. Chceš, aby ses nemusel bát autority? Čiň dobré, a budeš mít od ní chválu. Vždyť je Božím služebníkem pro tvé dobro. Jednáš-li však zle, boj se, neboť ne nadarmo nosí meč. Je Božím služebníkem, vykonavatelem hněvu nad tím, kdo činí zlo. Proto je nutno podřizovat se, a to nejen kvůli tomu hněvu, nýbrž i kvůli svědomí. Proto také platíte daně, neboť vládcové jsou Božími služebníky a právě tomu se vytrvale věnují. Dejte každému, co jste povinni: komu daň, tomu daň, komu clo, tomu clo, komu bázeň, tomu bázeň, komu čest, tomu čest."

Budete činit pokání, pokud jste chtěli válčit jinak než Boží zbrojí?
 Positive plus Muž Kategorie  VYMAZAT

Zaslané rozhrešenia Staršia spoveďNovšia spoveďHlavná stránka
Chceš dneska urobiť dobrý skutok ? Pomôž vyššie uvedenému hriešnikovi tým, že mu dáš nejaké rozhrešenie! Môžeš mu ho poslať na e-mailovú adresu, ktorú uviedol pri spovedi, alebo napísať verejne vyplnením formulára na konci tejto stránky. A ak nechceš, aby pod tvojou prezývkou mohol vystupovať ešte niekto iný, zaregistruj si ju TU !
 
02.04.2022 15:24:19
> Petrz

Ne, Bůh s tebou opravdu nesoupeří, červíḱu. :-D
 Positive plus Muž Kategorie
01.04.2022 22:41:06
Positive plus: Už jen to že se Bůh (tedy přesněji bůh) snaží "vyhrát", tedy že soupeří s bytostmi , které stvořil a které nemají tu moc jako on (aspoň ne v takovém měřítku), z něj dělá duševního mrzáka a chudáka.

Ne nebojím se boha křesťanů a výhrůžky na tom nic nezmění.

Jestli se bůh hněvá, že nedělám to co údajně chce, je to jeho smůla - víc než mu poradit, to co jsem mu poradil, pro něj udělat nemůžu. Ještě mu můžu dát číslo na svého psychiatra - třeba by mu pomohli nějak antidepresiva a čas od času i nějaká sedativa. (přece jen v afektu neváhá povraždit tisíce lidí - tak třeba by ho to trochu zklidnilo)

Jinak nevím, v čem bych mu ještě mohl pomoci - mne ještě pomáhají afirmace - tak třeba kdyby ty zkusil?

Ono těch postupů je více. Já věřím že si něco najde.
Smajlík  Petrz
01.04.2022 21:38:24
> Petrz

Samozřejmě, Bůh nedělá chyby a vyhraje. Poradit Bohu vševědoucímu a všemohoucímu? :-DDD Ty se cejtíš... O tom se píše pěkně v knize Jób.

Bůh je pomalý k hněvu, ale jakmile odvrátí svojí tvář, tak tvé pocity a myšlenky nebudou fajn.


"podřizovat se? Člověk je láska a svoboda - podřízený postoj lásku a svobodu zabíjí. "


Je to složitější, když se podřídíš právě té lásce a pravdě, Bohu, tak to osvobozuje, ale jinak to platí.
Jinak je to otroctví hříchu.
 Positive plus Muž Kategorie
01.04.2022 20:11:04
Positive plus: podřizovat se? Člověk je láska a svoboda - podřízený postoj lásku a svobodu zabíjí.
 Petrz
01.04.2022 14:41:53
Positive plus: proti Bohu nic nemám. Ale jeho pocity jsou jeho věc. Nebo mám za Boha řešit jeho problémy? On je nesvéprávný? No ale jestli Bůh potřebuje poradit jsem mu k službám.

Pokud je jeho problémem hněv je řešení poměrně jednoduché. Ať si zvolí jiný stav prožívání, je přece všemocný. A hlavně ať si uvědomí že to on vše stvořil, a pokud se tedy něco nevyvíjí dle jeho představ, je to jeho odpovědnost jeho chyba. A pokud se mu něco nyní nelíbí ať to změní. Moc na to má. A pokud to nechce měnit tak je to jeho volba a ať si nestěžuje.
 Petrz
01.04.2022 12:04:15
> Petrz

Tady jde o to, že kdo miluje Boha, tak miluje i lidi. To se nedá oddělit.

Jak cituji:
"Proto je nutno podřizovat se, a to nejen kvůli tomu hněvu, nýbrž i kvůli svědomí."

Má to vliv na to pocity a myšlenky, proto jsou deprese třeba.
 Positive plus Muž Kategorie
01.04.2022 09:43:01
Positive plus:

"Psychické potíže samozřejmě Bůh nemá.To spíš ty."

Já jsem ale spokojenej s tím co mám. Tedy aspoň aktuálně. A na rozdíl od Boha nevyzaduju po nikom aby mne uctíval či miloval. Takže já jsem v klidu a v pohodě. Bůh se hněvá - je to tedy jeho problém.

"Kdybys to myslel vážně, tak by ses snažil žít podle Boha, činil dobré a ne žiju jak žiju."

Ale mne je jedno jakou má Bůh náladu. To je jeho věc. Jestli se chce hněvat ať se hněvá. Jestli má potřebu se mi za cokoliv mstít ať se mstí. Jestli mne chce zabít - budiž. Je to vše jeho volba.

Mojí volbou jsou mé pocity a myšlenky. V tom je má moc. A já si volím myšlenky vycházející z lásky. A to především lásky k sobě samému. Jedině tak mne totiž spasí. Naco mi bude věčný život když budu nenávidět sám sebe? A naopak umírat a milovat přitom sám sebe - to je přece krásná smrt.
 Petrz
01.04.2022 03:08:53
> Petrz

Psychické potíže samozřejmě Bůh nemá.
To spíš ty.

"Popravdě bych Bohu rád nějak pomohl, aby měl lepší náladu, ale nevím jak. Já si prostě žiju jak žiju."

Kdybys to myslel vážně, tak by ses snažil žít podle Boha, činil dobré a ne žiju jak žiju.
 Positive plus Muž Kategorie
01.04.2022 02:08:47
Positive plus: Jestli Boha rozčiluje mé chování tak mne to sice mrzí, ale nic s tím nenadělám. Jestli ho to rozčiluje natolik, že se mi chce pomstít, tak to je sice nemilé, ale opět s tím nic nenadělám. Popravdě bych Bohu rád nějak pomohl, aby měl lepší náladu, ale nevím jak. Já si prostě žiju jak žiju. No mrzí mne že má kvůli mne Bůh psychické potíže. Možná by mohl zkusit nějakou formu terapie, když je tak rozčilený.

No vážně mne to mrzí. Asi se málo snaží no....
 Petrz
31.03.2022 19:56:46
> Petrz

To se pleteš. Všemocná bytost má obrovský důvod k hněvu, když vidí lidi a jejich skutky. Třeba tebe. Jak jdeš svojí svévolnou cestou do záhuby a chceš stahovat sebou další lidi.

Naštěstí je pomalá k hněvu, ale když už to jinak nejde..

"Proto ať si vykonavatel hněvu dělá co chce, jeho hněv je jeho problém ne můj. "

No až budeš mít v sobě meč, tak uvidíš, jestli je to problém.
 Positive plus Muž Kategorie
31.03.2022 18:34:13
Positive plus: Vykonavatel čího hněvu? Boha? Hněv je slabost nikoli síla. Opravdu všemocná bytost nemá žádný důvod k hněvu. A pokud se hněvá není všemocná. Naopak hněv je znakem pocitu bezmoci.

Stejně tak trest či msta. Obojí vyjadřuje bezmoc. Proto ať si vykonavatel hněvu dělá co chce, jeho hněv je jeho problém ne můj.
 Petrz
31.03.2022 14:54:55
> Petrz

No buď chválu nebo nosí "meč". To si vyber.

Jestli je ti milejší, když tě nějaký vykonavatel hněvu rozsekne vejpůl, prosím..
 Positive plus Muž Kategorie
30.03.2022 19:34:43
Positive plus: Ale mne nejde o to aby mne chválili. Jde o to že já o jejich chválu nestojím. Protože jejich chvála je účelová - pochválí jen když dělám to co slouží jejich cílům. To není uznání, ale manipulace.

A jako lidé prostě nesplňují mé kritéria autority. Už jen tím že si autoritu snaží vynutit. A naopak znám víc lidí jež se nechovají autoritativně a pro mne autoritou jsou.
 Petrz
30.03.2022 16:27:05
> Petrz

Čiň dobré, to znamená podle Boha a budeš mít od nich chválu.
 Positive plus Muž Kategorie
29.03.2022 16:53:40
Mám ve své blízkosti pár lidí jež bych měl brát jako autoritu. Tedy aspoň dle společenských norem. Jenže tito lidé nikdy jako autoritu brát nebudu - v mých očích totiž selhávají ve většině důležitých oblastech. Chovají se nemorálně, jednají vzhledem ke svému postavení neprofesionálně, snaží se nade mne nadřazovat, přitom na to jednoduše nemají. Snaží se mne využít ke svým mrzkým cílům a používají k tomu lži, manipulaci a zastrašování. Jednoduše jsou opakem toho co od autority očekávám.

Tudy asi cesta nevede, aspoň pro mne ne.
 Petrz
28.03.2022 09:28:18
A kdo to tvrdí?

Tak by s tím asi něco měli dělat, ale myslím, že něškteří si to myslí.
 Positive plus Muž Kategorie
28.03.2022 00:16:50
Darwinisti v žádném případě netvrdí, že jsou hodní a spravedliví.
 Nesu klády Muž25 Kategorie
27.03.2022 20:16:52
> Nesu klády

O tom ty nerozhoduješ, kdo je následovník a znovuzrozené Boží dítě. To uvidíme.

Kdo odmítá Syna Božího, to je ten antikrist...

Nešiř tady nenávist ke křesťanům! Jasný?! Te to samé jako antisemitismus. A trestný čin!

Křesťani vykonali i mnoho dobrého. Zdaleka ne všichni, co se nazývají křesťani vraždili. Jasné?

ty to interpretuješ příliš černobíle a to je zlé

Zaměř se na zvěrstva svého vyznání.

"Křesťané náckům pomáhali, když už jsme u toho. "

Sdělení, které nemá žádnou hodnotu... Ježíš Kristu jde proti nacismu.

Nacismu pomáhali i darwinisti svým učením ateistická filozofie třeba Hitlerova oblíbence Nietzscheho.
Pohanské a okultní zaměření nacistů je také známé.
 Positive plus Muž Kategorie
27.03.2022 19:32:15
Křesťané náckům pomáhali, když už jsme u toho.
Każdopádně dobrá, kdo teda následuje Krista? Nikdo, vůbec nikdo. Možná pár, napočítáš stovky na celém světě. Zbytek si "křesťan" jen říká, ale je to služebník Ďábla. Takže když potkám někoho, kdo se vydává za křesťana, je téměř jisté, že je to satanáš a pokryteckej zmrd. A žádnej křesťan podle tvé definice.
 Nesu klády Muž25 Kategorie
27.03.2022 17:58:46
> Nesu klády

Statistiku nemáme, ale dá se předpokládat, že kdo následuje Pána Ježíše Krista, tak logicky je mírumilovnější.

Kdo se nazývá křesťananem, ale Pána nenásleduje, tak to je prostě špatně a proti smyslu.
 Positive plus Muž Kategorie
27.03.2022 17:36:23
> Nesu klády

O co ti jde? Už jsme ti vysvětli, že křesťan má následovat Ježíše Krista, který k tomuto nevede.
Jestli nějací lidé spolu válčili tak to je prostě chyba.

To je to, co tady píšu. Jasné?

Indiánská kultura v Americe - velmi násilná, dělali zvěrstva.

Misionáři - spoustu jich zahynulo. Byli sežráni, umučeni...

aboriginci -nevím, co jako?

pogromy - najdi mi to v Písmu, že se mají dělat pogromy. Prostě nemají.
Proč to házíš jen na křesťany? Náckové nic?
 Positive plus Muž Kategorie
27.03.2022 17:20:41
PP: statistiky pro křesťany udělat nejde, v té době neexistovaly a i občanky. Ale i kdybys každý rok z naboženských důvodů po světě popravil jen 50 tisíc lidí vynásob si to bezmála tisícem. A to je spodní hranice.
Nezapomeň na vybité národy v Americe, křesťané, kteří argumentovali tím, že pohané odmítaji přijmout jejich víru. Co aboriginci v Austrálii? Co misionáři v Japonsku, kteří se postarali o to, aby Japonci a křesťané pronásledovali nekřesťany? Co pogromy na židy, celé dva tisíce let? Pronásledovali je po celé Evropě, pálili na hranicích a topili v řekách, systematicky vyhlazovali židovský národ.

Je mi líto, ale kam se hrabe komunismus.
 Nesu klády Muž25 Kategorie
27.03.2022 16:22:42
> Nesu klády

To asi není pravda.

Tady se podívej na statistiku obětí komunismu:
https://maryska.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=210361
 Positive plus Muž Kategorie
27.03.2022 16:16:19
Bůh ne, ale křesťané to ještě nedávno dêlali ve velkém. Nikdo na světě nezabil tolik lidí jako křesťané údajně ve jménu Boha.
 Nesu klády Muž25 Kategorie
27.03.2022 15:51:55
> Nesu klády

Nevím, kdo to dělá, to co píšeš.

Tato diskuze je tom, že Bůh nás nevede k válčení a zabíjení.

Tvrdá srdce si nedovedou představit jiné řešení než válku a zabíjení.
 Positive plus Muž Kategorie
27.03.2022 07:02:10
PP: to vůbec není mimo téma. Naopak, je to naprosto ke zpovědi. Křesťané jsou špatní, protože své hříchy vydávají za ctnosti a své právo. A dělá to tak moc křesťanů, že na těch pár dalších už nesejde.
 Nesu klády Muž25 Kategorie
27.03.2022 05:20:00
> Nesu klády

To už je mimo téma.

Slovo Boží k hříchu nevede.

Římanům 6, 12-15:
Ať tedy hřích nevládne ve vašem smrtelném těle, tak abyste poslouchali jeho žádosti;
ani hříchu nepropůjčujte své údy za nástroje nepravosti, ale vydejte sami sebe Bohu jako ti, kteří byli mrtví, a ožili, a své údy vydejte Bohu za nástroje spravedlnosti.
Hřích nad vámi nebude panovat; vždyť nejste pod Zákonem, ale pod milostí.
Co tedy? Budeme hřešit, protože nejsme pod Zákonem, ale pod milostí? Naprosto ne!
 Positive plus Muž Kategorie
27.03.2022 03:44:10
PP: nekřesťani aspoň netvrdí, že jim Bůh dává právo páchat hříchy a že je to tak v pořádku. To je o tom pokrytectví. Na lidech mi vadí spousta věcí, ale křesťané mě dopalují nejvíc, to uznávám.

Je to jako s jídlem. Taky vím, že si nemám ty brambůrky dát, ale když to udělám, vím, že jsem "zhřešil", nebudu sobě i jiným tvrdit, že já můžu, protože jsme křesťan, a tak mám automaticky právo chovat se jinak. Katolická církev i církve jiné tohle dělaly často, zabíjely lidi s vědomím, že Bůh jim dal to právo, a i dnešní křesťané si tenhle punc nadřazenosti nesou. Znám jich spoustu, jsou stejně hříšní, ale méně pokorní než my, soudí nás za to, že se nemodlíme, a sami lžou, bijí manželky, kradou peníze, ale dokud jsou pokřtění a chodí do kostela, my jsme svoloč a služebníci ďáblovi, zatímco oni ti svatí.
Nepožaduju od křesťana bezhříšnost, ale když mi chce kázat a když se mnou chce mluvit z pozice lepšího, ať teda fakt kurva kouká bejt lepší.
 Nesu klády Muž25 Kategorie
27.03.2022 01:38:50
> Nesu klády

Zkus někdy vidět na lidech i něco dobrého.
 Positive plus Muž Kategorie
27.03.2022 00:23:27
> Nesu klády

Já říkám křesťanům i nekřesťanům, aby byli následovníci Pána Ježíše Krista Syna Božího.

To co píšeš, že ti vadí na křesťanech, by ti asi mělo vadit i na nekřesťanech.

A jo, církev, jako shromáždění lidí hlásících se ke Kristu, je shromáždění nedokonalých lidí na cestě.

Důležitý je ten směr, ten ideál, ten cíl, ke kterému směřují a ke kterému se snaží přiblížit.

A myslím, že když už je tomu někdo hodně blízko, tak asi už v tomto světě to nemá na dlouho a Bůh ho vezme k sobě, protože to svět nedokáže "rozdejchat".
 Positive plus Muž Kategorie
26.03.2022 23:51:33
PP: záleží jen na tom, co si myslí lidé. Definice křesťana se opírá o to, kým by křesťan měl být podle Písma, ale ne realitu. Pro lidi je význam posunutý, křesťan je ten, kdo čte Bibli, modlí se a chodí do kostela, nic víc.
Ještě k tomu patří pokrytectví, moralistické kázání, zneužívání dětí, sektářství, brainwashing.

Ironicky, spoustě lidí nevadí Bůh, kreacionismus ani Písmo, lidem vadí křesťané, mocenský teror mocných křesťanů, který překonává i hrůzy nacismu, a pokrytectví a morální zkaženost těch řadových.
A bohužel tyto dva tisíce let vychovaly generaci odpůrců, kteří se staví k Písmu přezíravě právě proto, že je za svaté prohlašují lidé, kteří dle Písma vlastně šíří vůli Ďáblovu.
Křesťan jako jednotlivec může být dobrý, ale křesťanství jako instituce je prohnilé a veskrze špatné a neopravitelné. Ironicky, nepravější křesťané dnes nenáležejí absolutně žádné církvi, kromě Církve, protože vědí, že jak církev spravuje člověk, je to automaticky církev špatná a ten člověk je hovado. Častá zkušenost.
 Nesu klády Muž25 Kategorie
26.03.2022 23:32:32
> Nesu klády

Určitě jazyk má slova a ty mají nějaký význam a definici.

Tak se podívejme, co k tomu říká Ústav pro jazyk český, který ty významy slov zachycuje.

Díval jsem se do několika slovníků a plyne z toho, že záleží na Ježíši Kristu a Jeho učení.
Tak myslím, že nezbývá, že prozkoumat to učení, abychom poznali, kdo je křesťan.

Když někdo řekne, že věří v Ježíše Krista, ale třeba nevěří, že to je Boží Syn a Pán, tak to prostě není křesťan.
 Positive plus Muž Kategorie
26.03.2022 21:13:59
PP: jazyk je společenská dohoda. Židle je židle, a ty jí můžeš říkat třeba šňůfl, ale jednak nikdo neví, co to je, jednak ti na to každej kašle, protože deset milionů lidí zná židli.
A takhle to je. Ať si slovo zavede kdo chce, hlavní slovo má většina, protože význam slovu dá jen fakt, že ho všichni v tomhle smyslu používají.

Chápu, že někdo může argumentovat tím, že Bůh nám Písmem dal i jazyk, ale když si s jeho významy celej svět vytře prdel, jako třeba se slovem křesťan, co Bůh zmůže? Dokladem budiž etymologie, obor postavený na tom, že slova se vyvíjejí a mění.
 Nesu klády Muž25 Kategorie
26.03.2022 16:12:59
> Nesu klády

O tom se dá polemizovat, kdo je křesťan a co ten pojem znamená.

Měl by to být někdo, kdo následuje Pána Ježíše Krista Syna Božího.

Ale je pravda, že jsou tak nazýváni nebo se tak nazývají i jiné lidé, kulturní křesťané a podobně.

Proč by měla většina rozhodovat o tom, co je pravda? V praxi to tak nefunguje. Většina nemusí být pravdu.
Viz například Ashův experiment testu konformity.
 Positive plus Muž Kategorie
26.03.2022 15:45:33
PP: křesťan je ten, koho tak nazývá většina. Jde o definici pojmu, ne o žádnou objektivní skutečnost.

Ať si Boha následuje, kdo chce, většina křesťanů, a to drtivá většina, Boha nenásleduje, takže křesťan nerovná se následovník Boha.
 Nesu klády Muž25 Kategorie
26.03.2022 15:34:51
> Nesu klády

"Ale zrůda Satanova páchá hříchy a tvrdí, že je to ctnost a vůle Boží, například šikana Židů. Upalování heretiků. Vyhánění a vybíjení pohanů. "

To jo, ale to je mimo téma.

"Hele, křesťan jako jednotlivec může být dobrý a následovat Krista. Křesťané jako skupina jsou Satanova armáda. "

Je křesťan někdo, kdo se tak nazývá, ale křesťanem ve skutečnosti není, protože Ježíš ho nezná?
Boží Církev Ježíš Krista s velkým C je vždy Boží armáda.
 Positive plus Muž Kategorie
26.03.2022 15:29:14
> PanzerfaustM-T-G

Mně to bylo jasné hned. Stačí si tě prozkoumat.
Třeba obrázek "How to make friends in your 30s" je dost výmluvný.

Někteří lidé se tak ani nemusí nazývat jako satanisté, ale kdo odmítá Pána Ježíše Krista Syna Božího, je otrokem toho Zlého.
 Positive plus Muž Kategorie
26.03.2022 15:23:59
PP: chybující křesťan ví, že spáchal hřích. A pro to mám pochopení. Ale zrůda Satanova páchá hříchy a tvrdí, že je to ctnost a vůle Boží, například šikana Židů. Upalování heretiků. Vyhánění a vybíjení pohanů.

Hele, křesťan jako jednotlivec může být dobrý a následovat Krista. Křesťané jako skupina jsou Satanova armáda.
 Nesu klády Muž25 Kategorie
26.03.2022 15:17:49
> Nesu klády

Nechápu tuto logiku.

Ty sis zasedl na křesťany. Ano jsou mezi nimi také chybující lidé, ale ti jsou všude i mezi hynoucími!
 Positive plus Muž Kategorie
26.03.2022 15:11:35
PP: ani ne, bez ohledu na Husa, Viklefa a ostatní jejich kamarády stejně křesťané pomáhali nacistům s holokaustem, takže jaké zmírnění... :D -_- KŘESŤANÉ JSOU ZLO, JSOU TO SLUŽEBNÍCI SATANA, A TO TI NEJLEPŠÍ, PROTOŽE HORLIVĚ HLÁSÍ OPAK.
 Nesu klády Muž25 Kategorie
26.03.2022 14:55:29
Kde bereš jistotu, že jsem satanista?
Smajlík  PanzerfaustM-T-G Muž99 Kategorie
26.03.2022 14:18:56
> PanzerfaustM-T-G

Spíš to nevíš ty.

Já byl satanista kdysi, tak vím.

A taky vím, že zastaven budeš. Taky jsem byl zastaven.
 Positive plus Muž Kategorie
26.03.2022 14:02:48
Vždyť Ty ani nevíš, co pentagram znamená, trumbero.
Z Tebe si fakt nic nedělám, stejně mě nezastavíš, ostatně jako nikoho, kdo má zdravý rozum.
Smajlík  PanzerfaustM-T-G Muž99 Kategorie
26.03.2022 01:22:35
> Černý Měsíc

"Leda tak od Iblis, nebo Satana či jak chceš to zlo vykládat. "

Z toho chápu, že jsi muslim.

Můj Bůh je svrchovaný. Satan může udělat jenom to, co Bůh dovolí, chápeš? I když Satan vymyslí někoho udělat, může dělat jenom to, co Bůh dovolí.
Tvůj Bůh není svrchovaný vládce i na Satanem? Pak to není Bůh Všemohoucí. Je to modla.

"Zatím jsem nikde nezpůsobil hladomor, nevyhubil žádný živočišný druh, nepouštím nikomu
rakety z F16 na hlavu a nelžu celému světu ani nevlastním média... Takže mám lepší score
si troufám tvrdit. "

Velikost hříchu se takto nepoměřuje. Mzdou hříchu je smrt. Třeba za křivé svědectví. Za každý hřích.
Proto potřebujeme milost od Boha, skrze Syna Ježíše Krista. A tu dostaneme, když učiníme změnu smýšlní a vyznáme ten hřích.
Uznej, že Pán Ježíš Kristus Boží Syn vstal z mrtvých a panuje na pravici Boží, kdo popírá je lhář.

"Prostě, poslouchat autority je špatné, jsou to bastardi nejhrubšího
zrna. "

Přečti si to znovu. Máme poslouchat Boha a činit dobré, to znamená jednat podle Boha, pak máš od autorit pokoj. Bůh má být vždy na prvním místě. To je jasné snad každému, kdo zná Bibli.

Ty tomu nerozumíš.
 Positive plus Muž Kategorie
26.03.2022 00:52:45
"když víme, že každá vláda nad územím a lidmi je od Boha pro nějaký účel."
Leda tak od Iblis, nebo Satana či jak chceš to zlo vykládat.

"Jsi snad lepší než oni?"
Zatím jsem nikde nezpůsobil hladomor, nevyhubil žádný živočišný druh, nepouštím nikomu
rakety z F16 na hlavu a nelžu celému světu ani nevlastním média... Takže mám lepší score
si troufám tvrdit.

Rozepsal bych se tu blíže, ale zase by se to někomu nelíbilo a já bych byl mazán, tak si
musíš i něco domyslet. Prostě, poslouchat autority je špatné, jsou to bastardi nejhrubšího
zrna.
 Černý Měsíc Muž38 Kategorie
25.03.2022 21:43:40
> Černý Měsíc

"Pozemští vládcové jsou od Sheitana a slouží mu. Není autority kromě jediného Boha!"

Co tím myslíš? Bůh Všemohoucí má moc nad Satanem a všemi jeho otroky.


"Já se jich nebojím, já je totálně nenávidím."

Jsi snad lepší než oni?

"Kdo má pána na zemi, nemá pána na nebi. Držím palce ať prozřeš a přestaneš
bloudit ve tmě. "

Já mám Pána Ježíše Krista Syna Božího, který panuje nad nebem i zemí na pravici Boží.

Na to, že ses dnes zaregistroval, tak dobré, ale chce ještě trochu smyslu do těch příspěvků.
Smajlík  Positive plus Muž Kategorie
25.03.2022 21:11:53
"Každá duše ať se podřizuje nadřízeným autoritám, neboť není autority, leč od Boha."
Pozemští vládcové jsou od Sheitana a slouží mu. Není autority kromě jediného Boha!

"Chceš, aby ses nemusel bát autority?"
Já se jich nebojím, já je totálně nenávidím.

Rozhřešení: Před žádným člověkem se nikdy neskloň, to raději čelit jeho hněvu.
Kdo má pána na zemi, nemá pána na nebi. Držím palce ať prozřeš a přestaneš
bloudit ve tmě.
Smajlík  Černý Měsíc Muž38 Kategorie
25.03.2022 19:21:28
> Nesu klády

Přispělo to ke zmírnění zla.

Dokud budou hříšníci, tak vraždit, loupit a podobně se prostě bude.
 Positive plus Muž Kategorie
25.03.2022 19:10:27
Jiné zabili. A stejně to ničemu nepomohlo, vraždilo se dál.
 Nesu klády Muž25 Kategorie
25.03.2022 19:01:01
> Nesu klády

Ne, Petr Chelčický se dožil na středověk požehnaného věku asi 70 let.

A vznikla Jednota bratrská, která s ním souhlasila.
 Positive plus Muž Kategorie
25.03.2022 18:48:21
PP: a křesťané je zabili. A tím pokus o napravení skončil. A jeho se dál podle Ďáblova plánu.
 Nesu klády Muž25 Kategorie
25.03.2022 18:39:55
> Nesu klády

Tak běž příkladem..

I v době středověku se našli lidi, kteří vedli mírumilovnosti, k rovnosti mezi lidmi a byli dokonce proti trestu smrti. Kritizovali tehdejší "křesťanskou" společnost. A to všechno obhajovali na základě Písma.

V dobu husitských válek to byl například Petr Chelčický, současník Jana Husa.
Podle mě prorok.
 Positive plus Muž Kategorie
25.03.2022 18:35:52
PP: kdepak, nemám problém s Bohem ani Písmem, jen tvrdím, že křesťané od samého počátku jsou blbý vtip a že je vymyslel Ďábel, aby se Bohu vysmál, protože od prvního okamžiku křesťané doslova serou na Slovo Boží a Ježíše Krista, a to vše s jeho jménem na rtech a na jazyku.

Není to vina Boha, není to vina Písma. Ale křesťané jsou výtvorem ďábla od samého počátku. Mluví o Bohu, ale šíří Ďáblovo slovo.
 Nesu klády Muž25 Kategorie
25.03.2022 18:32:09
> Nesu klády

"Kdo jiný by vymyslel něco tak vtipného, jako miliony lidí, kteří se hlásí k Bohu a páchají Ďáblovu vůli?"

Tak tohle je jasné, kdo za tím stojí, Ďábel sám.
 Positive plus Muž Kategorie
25.03.2022 18:30:53
> Nesu klády

Ve středověku byl asi křesťan u nás snad každý, ale každý nebyl následovník Pána Ježíše Krista.
Píše se to v Bibli, kterou hodně lidí má doma, ale málokdo jí dobře zná. Ne každého, kdo říká Ježíši Pane, Pane, bude Ježíš znát.

Podle mě k tomu, co píšeš, Nový zákon nevede, tak se můžu Novým zákonem řídit.

A podle tebe vede?
 Positive plus Muž Kategorie
25.03.2022 18:24:55
PP: ti samí křesťani u toho mávají právě Novým zákonem. Hlavně v tom případě bylo těch špatných křesťanů prostě strašně moc, protože tohle se dělo masově. Dva tisíce let páchají křesťané teror nejen na pohanech a Židech, ale i na jiných křesťanech, dokonce i na katolících, a to vše se jménem Boha na rtech.
Kdo jiný by vymyslel něco tak vtipného, jako miliony lidí, kteří se hlásí k Bohu a páchají Ďáblovu vůli?
 Nesu klády Muž25 Kategorie
25.03.2022 18:09:18
> Nesu klády

Všichni ne. Podle mě to jsou špatní křesťani, protože Bůh chce něco jiného. Jak vidíme v Novém zákoně.
 Positive plus Muž Kategorie
25.03.2022 18:05:49
PP: ale křesťané už dva tisíce let tvrdí, že Bůh po nich chce, aby zabíjeli hříšníky a kacíře a týrali je tak, jako Římani a Židi umučili Krista. Už dva tisíce let páchají genocidu Židů, střádají světskou moc, zabíjejí a vedou svaté války.
A ke všemu celou dobu tvrdí, že tak je to správné, že Bůh jim k tomu dal požehnání a že to je jeho vůle.

Prostě sranda.
 Nesu klády Muž25 Kategorie
25.03.2022 17:59:28
> Nesu klády

Já taky ne. Po mě Bůh to nechce a v Novém zákoně to není.

Teda ohnivé jezero samozřejmě bude, ale to jiná věc.
 Positive plus Muž Kategorie
25.03.2022 17:56:56
Positive plus: já neupaloval lidi pro jiný názor. Křesťané ano, a dokonce tvrdili, že přesně tohle od nich Bůh chce.
 Nesu klády Muž25 Kategorie
25.03.2022 17:44:38
> Nesu klády

"Lidský teror je prostě věc toho, že lidi nejsou dokonalí a že k našemu srdci promlouvá ďábel sladším hlasem."

No to už píše trochu o něčem jiném.

Jestli se ti nelíbí "teror" policie, státu, soudů a podobně, ok, jsi anarchista, ale to nejde být bez Pána Ježíše.

Ty nejsi křesťan, ale jsi z království toho Zlého, otce lží, jehož synkem jsi.
 Positive plus Muž Kategorie
25.03.2022 17:27:51
Nesmysl. Lidský teror je prostě věc toho, že lidi nejsou dokonalí a že k našemu srdci promlouvá ďábel sladším hlasem. To nemá s Božím plánem co dělat, jinak by to znamenalo, že Bůh chce, aby se od něj lidi odvraceli, a že chce, aby si Satan budoval svou armádu zla a pokusil se dobýt nebesa a svrhnout Boha.

A to je přece absolutní kravina.

Co je pravda, že křesťané jsou armádou Satana, jeho nejkrásnějším výtvorem, protože nejvíce zla na světě páchají lidé, kteří tvrdí, že slouží Bohu. Jaká ironie. Bůh možná je, Písmo je možná pravdivé, ale nejsou to křesťané, kdo Písmo následuje. Písmo totiž nenásleduje absolutně nikdo.
 Nesu klády Muž25 Kategorie
25.03.2022 17:04:11
Ještě se omlouvám za překlep, ne "12. legií andělů" ale "12 legií andělů".
 Positive plus Muž Kategorie
25.03.2022 16:40:55
> PanzerfaustM-T-G

Podle obrázku s pentagramem i názoru jsi satanista, sloužíš zlu.

Styď se!
Smajlík  Positive plus Muž Kategorie
25.03.2022 16:38:23
> kaiten

Křesťané je samozřejmě jen oslovení. :-)
 Positive plus Muž Kategorie
25.03.2022 16:35:32
"Křesťané, války a zabíjení jsou špatně!"

Proč jsou křesťané špatně?
 kaiten Muž59 Kategorie
25.03.2022 16:33:47
Před takovými šílenci si dávejte pozor, pokud byste snad laškovali s náboženskými myšlenkami. Raději žít v totální anarchii než v sektě, která nešetří ani děti. Hnus.

https://www.youtube.com/watch?v=5F4-QJz0mMU
 PanzerfaustM-T-G Muž99 Kategorie



Pridanie rozhrešenia Staršia spoveďNovšia spoveďHlavná stránka
TVOJA PREZÝVKA:

OPÍŠ BEZPEČNOSTNÝ KÓD:
Captcha

Tento inzerat nekúpite.
Pridať inzerát momentálne nie je možné.
TEXT ROZHREŠENIA:

PRILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jaj no niééé ?! sakra mmmuc
(žiadny )


Změňte svoje cookies preference

Slevy do obchodu... NOTINO ...aktuálně.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk