Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRÁCIANavigační lišta TABLONavigační lišta ŠTATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMôŽTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuzia č.1189560, vložené 25.02.2022 14:10:35 Staršia spoveďNovšia spoveďHlavná stránka
Války jsou důslek svévole a bezbožnosti
Proč se dějí války.
Vždycky to má nějaký vyšší smysl, reakce na něco.
Například nějaký národ jde špatnou svévolnou cestou, je třeba to nějak usměrnit, aby to nedopadlo ještě hůř, tak Bůh může dopustit tuto pohromu a nechat dopadnout na národ zlou svévoli zase jiného národa.
Píšu obecně, ale tak vidíme například v Bibli u židů, kteří šli špatnou cestou a přišlo Babylónské zajetí a zničení chrámu.

Máme to dělat? Jasně, že ne.
Máme následovat Pána Ježíše Krista Syna Božího, který vede k mírumilovnosti a k boji pouze duchovnímu.
Náš boj nemá být proti tělu a krvi, ale duchovně proti zlým vládám, proti zlým autoritám, proti světovládcům temnoty, proti duchovním mocnostem zla v nebeských oblastech.

Kdyby se vše podřídilo Ježíši Kristu, zavládl by mír.

Ani k obraně není zapotřebí vojenská síla, pokud má někdo víru a následuje Pána Ježíše Krista Syna Božího, tak čím je slabší, tím se silnější v tom, který si ho zamiloval a v Jeho moci.
 Positive plus Muž Kategorie  VYMAZAT

Zaslané rozhrešenia Staršia spoveďNovšia spoveďHlavná stránka
Chceš dneska urobiť dobrý skutok ? Pomôž vyššie uvedenému hriešnikovi tým, že mu dáš nejaké rozhrešenie! Môžeš mu ho poslať na e-mailovú adresu, ktorú uviedol pri spovedi, alebo napísať verejne vyplnením formulára na konci tejto stránky. A ak nechceš, aby pod tvojou prezývkou mohol vystupovať ešte niekto iný, zaregistruj si ju TU !
 
27.02.2022 18:52:49
> Petrz

Já už jsem zamyslel.
 Positive plus Muž Kategorie
27.02.2022 17:18:42
Positive plus: Neuvěřitelný. Přečti si cos napsal v úvodním příspěvku, a hluboce se zamysli nad tím, kdo tu slouží zlu...
 Petrz
27.02.2022 16:12:20
> Petrz

Nemáš argumenty, tak aspoň házíš špínu..

Proč má asi někdo důvod v takovém tématu, co jsem založil, odvádět lidi od pravdy.

Uvědomuješ si jakému zlu sloužíš?
Smajlík  Positive plus Muž Kategorie
27.02.2022 16:00:38
Aha. Tak to jo. Mne jen zajímá, kdy Bůh usměrní tu tvojí neuvěřitelnou aroganci, hloupost a pýchu. Přece jen Boží království má být dokonalé....
Smajlík  Petrz
27.02.2022 14:39:34
Výjimka - možná někdy někdo odpustí, ale lidi neradi odpouští, takhle jsem to myslel.


"Ale ne. Odmítám jen tvé pojetí Boha, nikoli Boha samotného. V tom je velký rozdíl. "

Ano, bavíme se o mém pojetí Boha. O to jde.
A mé pojetí Boha odmítáš, tak se nediv, když se ti stanou nějaké špatné věci.
To se stává, když jde člověk špatnou cestou.

"Nicméně koncept posledního soudu je z mého pohledu nesmyslná šaškárna. Pokud Bůh chce potírat zlo, má zasáhnout hned, zabránit mu. Msta je aktem bezmoci, nikoli moci."

Ale ono se to projevuje hned, když někdo odmítáš Boha. Staly se ti špatné věci? Staly. Tak vidíš.

Nedává to moc smysl, co píšeš.

Zase nějaký neregistrovaný trollík... :-)
 Positive plus Muž Kategorie
27.02.2022 12:49:00
"Skvělé! To je správně. Jsi výjimka. Ještě tomu zbytku ale potřebuješ odpustit." Díky. nemyslím si že jsem až taková výjimka. Nicméně odpustit nepotřebuji. Odpouštím jen k vůli sobě , a je to jen má věc.

"Ty Boha odmítáš, tak se nediv..." Ale ne. Odmítám jen tvé pojetí Boha, nikoli Boha samotného. V tom je velký rozdíl.

Jinak jak jsem psal - necítím se být obětí života, osudu či Boha. Jsem spokojený že jsem se dostal tam kde jsem.

Nicméně koncept posledního soudu je z mého pohledu nesmyslná šaškárna. Pokud Bůh chce potírat zlo, má zasáhnout hned, zabránit mu. Msta je aktem bezmoci, nikoli moci.
 Petrz
26.02.2022 17:39:25
"Spousta lidí v minulosti mi ublížila či dělala něco na můj úkor. Ale mstít se nechci, odpustil jsem jim. Nebo aspoň velké části z nich. A nechci ani aby se jim mstil kdokoli jiný. Jaký by to mělo smysl?"

Skvělé! To je správně. Jsi výjimka. Ještě tomu zbytku ale potřebuješ odpustit.

"Lidé jsou nedokonalí a omylní, často si řeší vlastní traumata z minulosti. Ale Bůh je všemocný a vševědoucí. A přesto nezasáhl v době kdy mi někdo ubližoval. Jestli Bůh chtěl spravedlnost neměl to dopustit. "

A volal jsi pravého Boha na pomoc? Jaký jste spolu měli vztah? Ty Boha odmítáš, tak se nediv...

"Nějaká teatrální nesmyslná gesta v podobě soudu?"

Prostě stále je spoustu lidí kteří soud přejí někomu. Zvěstuj Ježíše Krista, ať se to změní.
 Positive plus Muž Kategorie
26.02.2022 17:13:42
"Dokážeš se potlačit a když někdo jiný dostane něco ke tvojí újmě, tak budeš mu to přát?"

Spousta lidí v minulosti mi ublížila či dělala něco na můj úkor. Ale mstít se nechci, odpustil jsem jim. Nebo aspoň velké části z nich. A nechci ani aby se jim mstil kdokoli jiný. Jaký by to mělo smysl? Jestli za všechny křivdy v mém životě někdo může pak je to logicky Bůh. Lidé jsou nedokonalí a omylní, často si řeší vlastní traumata z minulosti. Ale Bůh je všemocný a vševědoucí. A přesto nezasáhl v době kdy mi někdo ubližoval. Jestli Bůh chtěl spravedlnost neměl to dopustit.

Nějaká teatrální nesmyslná gesta v podobě soudu? Buď to neměl dopustit, nebo ať jde do háje...

Nestavím se do role oběti. Necítím se obětí ani života, ani Boha. Jen mi msta z rukou někoho kdo je za to celé spolu-zodpovědný přijde nesmyslná.
 Petrz
26.02.2022 11:21:29
> Petrz

Já jsem neuvěřil kvůli tomu, že bych se bál věčného trestu.

Já moc nestraším, ale zase snažím se říkat i to, že Bůh je láska, je milosrdný, ale je i spravedlivý.

Lidi obvykle vyžadují spravedlnost.
Dokážeš se potlačit a když někdo jiný dostane něco ke tvojí újmě, tak budeš mu to přát?
 Positive plus Muž Kategorie
26.02.2022 07:23:24
"Motivem k čemu? K následování Pána Ježíše Krista Syna Božího? Tím motivem je to, že vidím, že to je správné, že to je ta láska.
Jinak nemůžu žít, než o tohle usilovat v tomto zkaženém světě.

I kdyby nic nebylo po smrti, tak je to správně."

Jo tak to je mi i svým způsobem sympatické. Omlouvám se tedy z nařčení že jsi vypočítavý. Pak ale jistě uznáš že strašení peklem , dobrá tedy ohnivým jezerem či gehemou, je pro lidi zbytečné až kontraproduktivní. Lidé jež věří upřímně jako ty , toto strašení nepotřebují, a ostatní lidi - nebo velkou část lidí - to spíš odradí. Třeba mne systém - věř nebo špatně skončíš - vlastně totálně odrazuje a znechucuje. A nejen v případě křesťanství ale i Budhismu atd..

Jinak nevím co je Bibli magor.
 Petrz
25.02.2022 19:15:06
Jo, soudruh Putin by případně mohl být i oním Nabukadnesarem II, je trochu frája a co si budem ..
Spasitel není. Jako Soudruh Putin, že není Kristem.
Smajlík  Pan svačinka Muž25 Kategorie
25.02.2022 18:34:50
> Petrz

A víš, kde to v Bibli - magor?

"Jinak kecáš ty, protože tvým motivem je teplé místečko v ráji, a snaha vyhnout se peklu. Je to tedy vypočítavost založená na strachu z Boha. Neříkám že to je jediný motiv křesťanů ale je to podstatná část důvodu jejich poslušnosti. "

Motivem k čemu? K následování Pána Ježíše Krista Syna Božího? Tím motivem je to, že vidím, že to je správné, že to je ta láska.
Jinak nemůžu žít, než o tohle usilovat v tomto zkaženém světě.

I kdyby nic nebylo po smrti, tak je to správně.

S peklem nezačínej, mě zajímají biblické pojmy a to peklo není. Tam máš ohnivé jezero, gehennu, hádes a podobně.
 Positive plus Muž Kategorie
25.02.2022 18:16:39
Positive plus:

Slovu magor třeba rozumím moc dobře. Jen magor by mohl použít raketomety a dělostřelectvo proti civilním obyvatelům a říkat tomu "mírová operace". A jen magor by to schvaloval jako Boží snahu někoho usměrnit.

Jinak kecáš ty, protože tvým motivem je teplé místečko v ráji, a snaha vyhnout se peklu. Je to tedy vypočítavost založená na strachu z Boha. Neříkám že to je jediný motiv křesťanů ale je to podstatná část důvodu jejich poslušnosti.
 Petrz
25.02.2022 17:52:58
> Petrz

Ale nekecej, v případe správného křesťanství vládne láska.
Strach je opakem víry, kdo má strach nemá víru, to je chyba.

"A Putin není ani Gog ani Magog ale Magor. "

Obávám se, že těmto třem biblickým pojmům pořádně nerozumíš.
 Positive plus Muž Kategorie
25.02.2022 17:48:26
To v případě křesťanství také nevládne láska , ale strach. A Putin není ani Gog ani Magog ale Magor. Nějak to má š celé popletené , abych použil tvůj oblíbený slovní obrat.
 Petrz
25.02.2022 17:41:01
> Petrz

To by možná zavládl mír, ale nezavládla by láska, tedy Bůh.
 Positive plus Muž Kategorie
25.02.2022 17:38:30
Positive plus

Tak jak tvrdíš že válka je projev bezbožnosti tak je to jen odvrácená tvář boží .Máš přece i opačnou trojici na kterou zapomínás Satan antikrist a nevěstka .

Válka je lidská přirozenost tak jako mír .Jenže válka je stav který je přirozenější protože válka není jen proto že to vymáhá někdo komu vyhovuje současný stav .
Nebýt velké státy jen malé války by byly mnohem častější
 Val
25.02.2022 17:36:57
"Kdyby se vše podřídilo Ježíši Kristu, zavládl by mír." No kdyby se vše podřídilo Putinovy, tak by taky - domnívám se - zavládl mír. Jen takovýto mír málokdo chce....
 Petrz
25.02.2022 16:42:28
> Pan svačinka

Spíš jako novodobý Nabukadnesar II. :-)

Někdo rozpoznává Putina jako Goga, jak se píše v Bibli Gog a Magog.
 Positive plus Muž Kategorie
25.02.2022 16:37:33
> Dáda

Ne.
 Positive plus Muž Kategorie
25.02.2022 16:36:43
> Kristýna 1111

Křížové výpravy - jak jsem psal, nevidím nic takového, že by k tomu Boží Slovo v Písmu vedlo. Ve Starém zákoně se válčilo, ale v Novém zákoně už to chápu duchovně.

Pius XII - co je sním? Nejsem papeženec.
 Positive plus Muž Kategorie
25.02.2022 16:20:46
Souhlas. Rusko nyní vidím jako novodobý Izrael a Putina jako krále Davida.
Smajlík  Pan svačinka Muž25 Kategorie
25.02.2022 16:05:55
Proto vždy v historii na obou stranách byli kněží, kteří žehnali zbraním vojáků?
 Dáda
25.02.2022 15:20:05
A co třeba křížové výpravy? Co míníš o tomto? A co Pius XII?
 Kristýna 1111
25.02.2022 15:19:39
Touha po moci, vlivu, slávě, uznání. Bojechtivost, machismus, příliš testosteronu, neovládaná mysl... Dalo by se pokračovat. Možná je v tom i nějaká zlá vyšší moc, že po dlouhém období míru se musí vyskytnout magor, v němž se všechny ty špatné vlastnosti spojí a začne válku. Dosti lidem by stačilo si na válku hrát... Jen ten jeden chuj musí prostě doopravdy ubližovat a škodit a zabíjet stovky lidí kvůli své uražené pýše a pocitu ješitnosti.
To snad je někde psáno dopředu, že jeden skoro sedmdesátiletý šílený trpajzlík s komplexem méněcennosti dostane do rukou tolik moci rozpoutat válku a nikdo v jeho okolí ho nezarazí... vždyť ta válka nikomu neprospěje a generálové kolem něj to musí vědět.
 válka je vůl
25.02.2022 14:24:20
> Krtek

Bež trollit do někam do krtince, tady na to není nikdo zvědav.
 Positive plus Muž Kategorie
25.02.2022 14:24:15
Dobrá tedy, ale řekni to do očí Putinovi.
 pátek
25.02.2022 14:21:33
Podle mě tu války jsou kvůli lidské nátuře. A ta nejde změnit.
 xxxX
25.02.2022 14:15:35
Válka není žádná pohroma, je to nejvznešenější lidský podnik. Není čestněhší smrti než padnout ve válce, prakticky jediná důstojná forma smrti. Mír je období dekadence, změkčilosti a zatuchlosti. Rači drž hubu, pámbičkáři, páč seš připos*anej a blbej jak troky.
Smajlík  Krtek



Pridanie rozhrešenia Staršia spoveďNovšia spoveďHlavná stránka
TVOJA PREZÝVKA:

OPÍŠ BEZPEČNOSTNÝ KÓD:
Captcha

Tento inzerat nekúpite.
Pridať inzerát momentálne nie je možné.
TEXT ROZHREŠENIA:

PRILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jaj no niééé ?! sakra mmmuc
(žiadny )


Změňte svoje cookies preference

Slevy do obchodu... NOTINO ...aktuálně.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk