Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRÁCIANavigační lišta TABLONavigační lišta ŠTATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMôŽTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuzia č.1187753, vložené 03.02.2022 20:02:23 Staršia spoveďNovšia spoveďHlavná stránka
Omikron - devoluce v praxi
Ve variantě covidu Omikron se už nahromadilo tolik nesmyslných mutací, že už se většině případů projevuje mírněji.

Nic smysluplného se těmi mutacemi samo od sebe nemůže vytvořit, kromě něčeho jako je změna tvaru, aby někam lépe náhodou pasovalo, tak je očekávatelný vývoj.

Opět se potvrzuje to, co víme z pokusů s bakteriemi a octomilkami, že evoluce složitých nových funkcí se nekoná.

Jak si myslíte, že to bude na podzim, bude už covid jenom rýmička?
 Positive plus Muž Kategorie  VYMAZAT

Zaslané rozhrešenia Staršia spoveďNovšia spoveďHlavná stránka
Chceš dneska urobiť dobrý skutok ? Pomôž vyššie uvedenému hriešnikovi tým, že mu dáš nejaké rozhrešenie! Môžeš mu ho poslať na e-mailovú adresu, ktorú uviedol pri spovedi, alebo napísať verejne vyplnením formulára na konci tejto stránky. A ak nechceš, aby pod tvojou prezývkou mohol vystupovať ešte niekto iný, zaregistruj si ju TU !
 
05.02.2022 20:03:41
> Nesu klády

Ještě od kreacionistů:

"Zatímco Schweitzerův původní nález měkkých tkání dinosaurů byl možná menším šokem pro mladé zemské kreacionisty než pro věřící za miliony let, dokonce i uchování mrtvé tkáně dinosaurů v poddajném stavu po několik tisíc let od globální potopy vyžaduje vysvětlení.

Mary Schweitzer by měla být pochválena za vynikající detektivní práci jejího týmu, která toto vysvětlení přiblížila. Z pozorování všudypřítomné přítomnosti železa v měkkých tkáních dinosaurů vyvodili, že železo může být konzervačním prostředkem. Na základě pozorovatelného biochemického chování železa určili možné mechanismy ukazující, jak chemické chování železa v životě a smrti může umožnit, aby fungovalo jako konzervační látka. A co je nejdůležitější, Schweitzerův tým vyvinul experimentální podporu pro účinnost železa jako posmrtného konzervačního prostředku."

https://answersingenesis.org/dinosaurs/bones/iron-key-to-preserving-dinosaur-soft-tissue/

Opravdu, pro uchování od Potopy, je to vysvětlení. :-)
 Positive plus Muž Kategorie
05.02.2022 17:52:40
> Nesu klády

Ten kdo lže, jsi tady ty, satanášův syn!

Neobracej to naruby.
Smajlík  Positive plus Muž Kategorie
05.02.2022 17:50:46
Je to samozřejmě nesmysl. :D
Ježíš je v poho s tím, že lžeš? Navíc ani nečiníš pokání, takže si asi myslíš, že ty lhát smíš. Nebo jak to je? :D

Je mi to líto, ale tvé odkazy jsou stejně lživé jako ty sám, ostatně jako všichni křesťané. Bůh mi neva, Písmo mi neva, ale křesťané jsou svoloč a semeno ďáblovo.
 Nesu klády Muž25 Kategorie
05.02.2022 17:49:41
> Nesu klády

Komentář evolucionistky Schweitzerové, před tím než si vymyslela neověřitelnou hypotézu, že to může uchovat roztok se železem, nam9chaný v laboratoří:

„Zamyslíte-li se nad tím, pak přece zákony chemie a biologie i všechno ostatní, co o tom víme, nám říká, že by to mělo být pryč, mělo by to být zcela odbouráno“
 Positive plus Muž Kategorie
05.02.2022 17:42:13
> Nesu klády

Tak nevím jsi nějaký postižený nebo si děláš nemístnou legraci.

"tři zádele výzkumů"

Odkazuješ na jedno údajné vysvětlení, na co jsem ti dal odkaz tady:

https://kreacionismus.cz/dinosauri-mekke-tkane/

Píše o tom přímo v článku a je to tam rozcupováno na kusy!

A pod tím je hromada odkazů I na NEKREACIONISTICKÉ zdroje, NAPŘÍKLAD NA:

https://news.ncsu.edu/2013/11/schweitzer-iron/

Je to samozřejmě nesmysl.

A těch kreacionistických zdroj, jsem psal, že tam a jsou další odkazy.

Ty jsi to pořádně nepřečetl!
 Positive plus Muž Kategorie
05.02.2022 16:54:04
Vzal jsem namátkou jeden "nekreacionistický zdroj", konkrétně [4].
Už je to, že je tam napsáno "evoluční biologové zaživají zase jednou těžké chvíle" svědčí o tom, že zdroj straní kreacionismu předem.

Zadal jsem jméno objevitelky a našel tři zádele výzkumů, které našly chemicko-fyzikální vysvětlení, např. tento:
https://www.livescience.com/41537-t-rex-soft-tissue.html

Takže jsi zase lhal, protože všechny zdroje, co jsou v tom článku uvedeny, jsou apriori kreacionistické.

Mám na tebe otázku: věříš tomu ty sám, když k tomu, abys nás přesvědčil, si musíš pomáhat lží?
 Nesu klády Muž25 Kategorie
04.02.2022 21:02:31
> Nesu klády

Když ti dám odkaz na kreacionimus.cz, kde to je pěkně vysvětlené, tak tam se dají dohledat vždy odkazy na zdroje nekreacionistické.
Případně to odkazuje na kreacionistický článek jinde, který máz zdroje nekreacionistické.
Kdybych tady všechny informace vypisoval, tak to by bylo na dlouho.

Někdy je tam jenom název reference, který se dá obvykle vyhledat přes Google.

https://kreacionismus.cz/puvodni-zvireci-proteiny-ve-fosiliich-ano/

https://kreacionismus.cz/datovani-mekkych-tkani/

https://kreacionismus.cz/dinosauri-mekke-tkane/

https://kreacionismus.cz/mekke-tkane-u-mosasaura/

Prosím, můžeš ověřovat.
Kdybys něco nedokázal najít, tak napiš.
Smajlík  Positive plus Muž Kategorie
04.02.2022 20:50:01
Nějak se nemůžu zbavit pocitu, že smyslem křesťanství (alespoň dnes a tady) je, aby se člověk stal trochu lepším člověkem, trochu více myslel na ostatní, a méně na sebe, trochu více se staral o svůj charakter, snažil se trochu víc pomáhat a méně škodit...

Ale když vás dva (positive + svačina) tady pozoruji, tak bych řekl, že tohle vás úplně minulo, a jediné, čím vás křesťanství změnilo je, že máte neodolatelnou potřebu ho vnucovat dalším...
Smajlík  Michal-222 Muž44 Kategorie
04.02.2022 19:52:20
Prý se našel :D prosím ověřené zdroje.
 Nesu klády Muž25 Kategorie
04.02.2022 19:37:39
Positive:
máš pravdu, měl bych se krotit.

Jedna dobrá rada (kterou si chci vzít k srdci) zní: "nepoužívejte modernismy ve snaze vysvětlit evangelium současnému člověku".
Smajlík  Pan svačinka Muž25 Kategorie
04.02.2022 19:16:44
> Pan svačinka

"prdel" nebo "kurva" - tak to já zase nepoužívám. :-)
 Positive plus Muž Kategorie
04.02.2022 19:16:04
"omi":
vydáváš světlo za tmu, ale to je pro hady tvého typu normál ..
Smajlík  Pan svačinka Muž25 Kategorie
04.02.2022 19:14:41
> omi

Ty jsi opravdu trapný trollík, který se jako nepřihlášený vyžívá v tom, že spamuje diskuse nesmysly a nadávkami a myslí si, že to má nějaký význam, že ho snad někdo bude brát vážně.

To bude asi nějaká úchylka. Jinak nevím, proč by to někdo dělal.
 Positive plus Muž Kategorie
04.02.2022 19:07:46
příspěvek z 04.02.2022 19:02:02 pochopitelně nebyl mířen na Pana Svačinku
 omi
04.02.2022 19:06:17
Chápu Pane Svačinko. Už dříve mne napadlo, že si z křesťanství a z křesťaňů vlastně děláš legraci. Tak já myslím že to máme dostatečně teologicky vysvětleno - už nemám dalších otázek.
 omi
04.02.2022 19:02:02
Zdá se, že buď opravdu nerozumíš tomu, že prekračuješ meze morálky ve kterou bys měl věřit a kterou by ses měl řídit anebo je ti to jedno (absence svědomí, psychopatie, kdo ví). Co se ti přesně děje v hlavě je neproniknutelné tajemství, ale to že jsi hloupej, to je realita.
 omi
04.02.2022 19:01:59
V pohodě "prdel" nebo "kurva".
Nejsme pokrytecky "slušní".

Jen jsme vám sebrali vaši zbraň, světskou mluvu. Vyjadřujeme se podobně jako vy, světáci, ale nesdílíme vaše babylónské smýšlení.
Smajlík  Pan svačinka Muž25 Kategorie
04.02.2022 18:52:39
> omi

Už jsi tady předvedl svojí inteligenci a schopnost porozumění textu.
Tebe nemusí nikdo urážet. Tvé činy mluví za tebe. :-)
 Positive plus Muž Kategorie
04.02.2022 18:45:17
Pokud mne takto titulují hloupoučcí lidé, tak mi to přirozeně vůbec nevadí. Pokud by to byl inteligentní a vzdělaný člověk, minimálně bych se zamyslel nad tím, proč volí právě takováto slova.

Pokud ale hloupučcí lidé věří v nějakou náboženskou ideologii a mají nějaké svoje duchovní vzory, kterým se tímto vzdalují, tak mne zajímá, čím si toto svoje "neduchovní" chování ospravedlňují.
 omi
04.02.2022 18:30:54
> omi

"hloupej, hloupoučkej = přidavné jméno, které není nadávkou a ani nemá hanlivý charakter, pouze konstatuje osobu "s málo pronikavým duchem" "

Pokud tohle nepovažuješ za nadávku a nactiutrhání, tak nemělo by ti vadit, když tě někdo nazývá magorem, cvokem, pošahancem, bláznem a podobně.
Smajlík  Positive plus Muž Kategorie
04.02.2022 18:14:41
Jednu "teologickou" otázku bych asi měl. Může opravdový křesťan používat ve svém projevu slova jako třeba "prdel" nebo "kurva" (Lidi neberou vážně problémy druhých - 03.02.2022 07:30:42) ? Nemám pocit, že bych kdy takto "slyšel" mluvit biblického Ježíše, který by měl být ve všech ohledech vzorem pro opravdové křesťany. A taky mám jisté pochyby, zda opravdový křesťaň může své bližní titulovat jako "připitomnělé čecháčky" (Amíci vs Putin -04.02.2022 16:07:28). Tohle by asi bylo vhodné nějak teologicky zdůvodnit.
 omi
04.02.2022 17:31:35
Tak kterej bezbožnej prďola tady chce vode mě nakopat prdel ..?!
Dneska úřaduju, můžete mi dávat teologické otázky.
Smajlík  Pan svačinka Muž25 Kategorie
04.02.2022 17:03:54
Jestli se vám, kluci, bude chtít, sepište pak zápisek z toho vašeho ekumenického setkání se Svačinkou, kde to rozseknete. Ale ne že ta kaše bude jak beton a že to přeženete s vínem! Neobžereš! ...nebo tak nějak se to praví.
 láska si nevybírá
04.02.2022 16:15:11
> omi

Jsi hrůza a děs.
 Positive plus Muž Kategorie
04.02.2022 16:13:44
> omi

Ale vychází.
 Positive plus Muž Kategorie
04.02.2022 15:42:47
Zbytečně potvrzuješ svůj status fanatického hlupáka. Etymologie nadávky magor nevychází z Bible. V církvi, kterou navštěvuješ z tebe musí mít opravdu "radost".
 omi
04.02.2022 15:18:03
> omi

Magor je z Bible. Klidně ti napíšu znovu.
Jsi Magórmi-sábíb. :-)
 Positive plus Muž Kategorie
04.02.2022 14:33:37
had = zvíře
zmije = zvíře
hloupej, hloupoučkej = přidavné jméno, které není nadávkou a ani nemá hanlivý charakter, pouze konstatuje osobu "s málo pronikavým duchem"
hlupák = člověk, jenž má nedostatek inteligence, pochopení, rozumu, vědomostí, důvtipu i poznání (souvisí s přídavným jménem hloupý)
magor (nezaměňovat s bláznem) = nadávka

Jinak je k pousmání, jak tu rozumuješ o C14, když ti zcela zjevně nedochází mnohem méně složité záležitosti, ke kterým ani netřeba patřičné vzdělání. Nemůžeš se divit, že tě tady asi nikdo nebere vážně, snad jen s výjimkou té hrstky tobě podobných.
 omi
04.02.2022 14:33:06
Jak se vlastně u živých baktérií stanovuje, jak jsou "staré" ? U lidí je to celkem jasné, člověk se narodí své matce, když měli před tím oba rodiče nějaký ten sex, a od té doby (od oplodnění vajíčka nebo od narození) se dá počítat stáří.

Ale baktérie se pohlavně nerozmnožují, množí se dělením, z jedné baktérie vzniknou dvě, ale jsou téměř identické, nelze nějak jednoduše rozhodnout, která je ta nová a která ta původní.
 Michal-222 Muž44 Kategorie
04.02.2022 14:08:33
> Nesu klády

"Tak už i prakticky, ta tkáň je důkaz. :)"

Ano, je to falsifikace Evoluční teorie.
Klidně si ignoruj, co píšu, ale tom nic na tom nemění.

Prý se našel i uhlík c14 v těch měkkých tkáních. Takže na jednu stranu to bylo podle tebe tak hermeticky zakonzervované, že ani anaerobní bakterie neproklouzla a na druhou stranu asi došlo ke kontaminaci uhlíkem c14, protože ten tam nemá co dělat.
Smajlík  Positive plus Muž Kategorie
04.02.2022 14:01:54
> omi

Tihle nepřihlášení trollové, co spamují diskuze...

1. nepsal jsem, že není nic v celém Grand Canyonu.

2. když mi nadáváš, tak nemáš morální právo mi to vyčítat a už vůbec ne se ohánět Biblí, které nerozumíš a nevěříš...

3. Magor je z Bible a na tebe se to docela hodí. A jestli říkáš, že Bůh není, tak Slovo Boží tě nazývá bláznem.

4. nejsem zdaleka tak dokonalý jak Ježíš, někdy se asi vyjádřím nevhodně, ale Ježíš také použil ostřejší mluvu, když narazil na do nebe volající zmrdství a bylo to na místě použít, viz Matouš 23, 33: "Hadi, plemeno zmijí! Jak uniknete trestu Gehenny?"
 Positive plus Muž Kategorie
04.02.2022 12:56:11
Tak už i prakticky, ta tkáň je důkaz. :)

Evoluce 1 - Bůh 0.
 Nesu klády Muž25 Kategorie
04.02.2022 12:54:28
To tvrdíš ty Pozitivo, že v oblasti Grand kaňonu prý žadné zkamenělé rostliny nejsou. Pokud nejsi schopen porozumět ani svým vlastním slovům, pak je lepší se diskuzí na internetu neúčastnit.

A Ježíš by určitě nebyl potěšen tím, že nadáváš svým blížním - Ježíš by určitě nikoho nenazval magorem - dočetl jsem se tady, že se prý chováš dle Ježíše a radíš všem, aby to dělali tak jak ty, tak by možná nebylo od věci si někdy tu Bibli fakt přečíst, abys věděl jak by ses měl správně chovat.
 omi
04.02.2022 12:38:58
> omi

Co jsi sem postnul za haluz?

"Země jsou fotomontáží z dílen NASA a mladozemní kreacionisté zase musí tvrdit, že například muzejní exponáty fosilizovaných kapradin rozhodně nemohou procházet z lokace Grand kaňon a že si to ti museli ti zlí evolucionističtí vědci zflalšovat."

Kde tohle někdo tvrdí, ty magore?
 Positive plus Muž Kategorie
04.02.2022 12:26:37
Být mladozemním kreacionistou je něco jako být plochzemec. Plochozemci musí tvrdit, že fotografie kulaté Země jsou fotomontáží z dílen NASA a mladozemní kreacionisté zase musí tvrdit, že například muzejní exponáty fosilizovaných kapradin rozhodně nemohou procházet z lokace Grand kaňon a že si to ti museli ti zlí evolucionističtí vědci zflalšovat.

https://www.nps.gov/articles/seed-fern.htm

Souhlasím ale s Pozitivom, že on vědomě nelže. On je prostě jen hloupoučkej a neuvědomuje si to.
 omi
04.02.2022 12:16:22
> Nesu klády

U aminokyselin dochází racemizaci.

A to prý nevidíme dostatečně u těch údajně miliony starých fosílií.
 Positive plus Muž Kategorie
04.02.2022 12:03:01
> omi

Naivní hlupáček, budeš spíš ty, protože třeba v pískovcích Coconino v Grand Canyonu prý nacházíme mnoho fosilních stop po plazení živočichů, ale prakticky žádné fosilní rostliny. Z toho vyplývá závěr: tyhle horniny nesvědčí o tom, že by v nich byly pohřbívány ekosystémy celé „éry“ in situ po dlouhé věky, jak tvrdí evolucionisté.
Geologicky by ani Grand Canyon nevydrždel takovou dobu, podlehl by erozi...

Jinak těch třídící procesů fosílií bylo více, liquefaction, ale asi se občas nějaká fosílie objeví, tam kde by podle evolucionistů neměla být.
 Positive plus Muž Kategorie
04.02.2022 11:51:10
> Víš co Sašo

Tento příspěvek jsem nepochopil.
 Positive plus Muž Kategorie
04.02.2022 11:49:04
> Nesu klády

Odpusť si tyhle komentáře, že prý vědomou lží.

Já nepsal nic o fláku masa, to lžeš ty.

Přečti si pořádně, o jsem psal a i projdi odkazy!

Někde jsem zmínil "maso" v uvozovách. Uvozovky asi mají nějaký význam.

"Vědci sice tvrdí, že bakterie samovolně 250 milionů let nepřežijí, ale taky tvrdí, že dokonale konzervovaná konzerva je teoreticky věčná."

Možná teoreticky, spíš hypoteticky, ale prakticky ne.
 Positive plus Muž Kategorie
04.02.2022 09:09:48
Pozitive je zfanatizovaný naivní hlupáček, který věří tomu, že rostliny mají dožičky a umí utíkat. Coby nadšený posluchač kreacionistický pořadů ve stylu achilovy paty evoluce totiž patří mezi ty, kteří obhajují prokazatelně setříděný fosilní sloupec např. v americkém Grand Kaňonu tím, že řazení fosilií od jednodušších ke komplexnějším je způsobeno tím, že jednodušší organismy pomaleji utíkaly před kataklyzmatickou biblickou potopou.

Znamená to tedy že nejpomaleji utíkaly kapradiny, trochu rychleji nahosemenné rostliny a nejrychlejší byly kvetoucí rostliny a traviny. A taky to znamená, že třetihorní měkkýši byli výrazně rychlejší než dinosauři :)

Chytrému napověz, hloupého kopni: dívím se, že s tímto přerostlým otravným dítětem máte pořád takovou trpělivost a snažíte se mu pořád něco vysvětlovat, když on zjevně nemá kapacitu na to, aby to pochopil.
Smajlík  omi
04.02.2022 05:47:40
Fakt bys měl konečně začít číst jiné knížky, než pořád tu jednu.

"K těmto změnám dochází v periodách, dlouhých miliony let, čili z astronomického nebo biologického hlediska v periodách velmi krátkých, vždyť vývoj života vyžaduje několika set milionů, ne-li celé miliardy let."

https://docplayer.cz/111857375-Stanislaw-lem-solaris.html
 Víš co Sašo Muž50 Kategorie
04.02.2022 05:43:01
Pandemie covidu-19 v České republice skončí v úterý 1. března 2022 ve 4 hodiny odpoledne.
Na podzim letošního roku bude situace dobrá a většina české populace proočkovaná.
 stávkokaz
04.02.2022 05:29:03
https://www.google.com/amp/s/www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-4178130/amp/Researche - rs-dinosaur-bones-MEAT-them.html -

Asi jsi četl špatně. Nenašli celý flák masa, našli na kostech dokonale konzervovaný povlak se zbytkami tkání.
Vědci sice tvrdí, že bakterie samovolně 250 milionů let nepřežijí, ale taky tvrdí, že dokonale konzervovaná konzerva je teoreticky věčná.

Hele, to, co mě zaráží, je toto: věříš tomu vůbec ty sám, když nás potřebuješ přesvědčovat vědomou lží?
Smajlík  Nesu klády Muž25 Kategorie
04.02.2022 02:04:07
No, shrnu ti to asi takto: I kdyby se stal jakejkoli zázrak - a já zázrakům fandím - kdyby ti třeba napochodoval dinosaurus na zahradu a oknem strčil hlavu do tvýho obýváku - tak to ani v nejmenším nedokazuje ten nesmysl s 3000 let starou zemí. Protože pořád by bylo jednodušší stvořit ve lhůtě šesti dní celýho dinosaura, než stvořit v šesti dnech úplně VŠECHNO.
 Enchápu
04.02.2022 01:38:54
> Enchápu

Nemyslím si, že se to hroutí.

Další odkaz je 100 miliónů let bakterie.

Těch 250 000 let je taky správně, tady:
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/bakterie-prezily-250-milionu-let.A001019_123608_ved - atech_itu -

"Proč myslíš, že je jednodušší "naprogramovat" svět v jednom okamžiku, než vyvíjet ho v delším časovým období - jako to skutečně programátoři dělají? "

Tak ono to nebylo v jednom okamžiku, ale za 6 dnů...
 Positive plus Muž Kategorie
04.02.2022 01:25:37
Proč myslíš, že je jednodušší "naprogramovat" svět v jednom okamžiku, než vyvíjet ho v delším časovým období - jako to skutečně programátoři dělají?
Já na "zničehonic" právě nevěřím. Proto nemám důvod rozvíjet pohádky, že svět vzniknul hned hotovej, jako dort vyndanej z trouby, a teď už se jen "kazí".
 Enchápu
04.02.2022 01:19:04
Teď koukám, že to navíc neni 250 milionů let, ale jen 25. A dále, vědci jsou skeptický a myslí si, že je to jen moderní kontaminant, a nikoli prastará oživená bakterie. (Živá nezůstala v žádným případě. Týpek tvrdí, že ji jen oživil.)
Nějak se ti ten "důkaz" hroutí už v základu...
Smajlík  Enchápu
04.02.2022 01:18:04
> Enchápu

To by nebylo zničeho nic. Programátor taky může vytvořit virtuální realitu.

Zničeho nic věříš ty.

Jsou to měkké tkáně dinosaurů, nejen bakterie.
 Positive plus Muž Kategorie
04.02.2022 01:14:02
Posi: Super! Příroda je zázračná, nemyslíš?
Ale rozhodně je to menší zázrak, než že by někdo řekl kouzelné slůvko a zničehonic VZNIKLO VŠECHNO. Tohle není zázrak vzniku, ale zachování. A navíc jen bakterií.
Smajlík  Enchápu
04.02.2022 00:42:38
> Enchápu

Ale jdi, stačí trochu zagooglovat.

"dinosauří" bakterie:
https://www.newscientist.com/article/mg15420821-100-amber-alien-surprises-lazarus-team/

tady další:
https://zoommagazin.iprima.cz/priroda/nejstarsi-bakterie

Měkké tkáně dinosaurů například:
https://bit.ly/3omu62G

"Odkud víš, že je nemožné, aby bakterie vydržela 250 milionů let?"

Tak s to představ, 250 000 000 let. To je opravdu dlouhá doba.
Tvrdí to biochemici, že to nemožné, aby se to nerozložilo:

https://royalsocietypublishing.org/doi/abs/10.1098/rstb.1999.0361

Působí různé rozkladné vlivy. Například mikroorganismiy anaerobní i aerobní a podobně.
Když se nad tím zamyslíš selským rozumem, tak jen člověk, který si ho potlačí bude tvrdit, že nějaké "maso" vydrží miliony let ok... To chce opravdu velkou víru, ale slepou.
 Positive plus Muž Kategorie
04.02.2022 00:25:10
Posi: Zdroj? (Kromě kreacionismus.cz, odkrytepravdy.cz apod.)
A kdyby to byla pravda: Odkud víš, že je nemožné, aby bakterie vydržela 250 milionů let?
 Enchápu
04.02.2022 00:20:29
> Nesu klády

Co to píšeš? :-)

Vždyť Země je stará několik tisíc let.

Víš o tom, že u dinosaurů se nacházejí měkké tkáně, krvinky a organické molekuly?

Víš o tom, že určité bakterie ožily po pobytu v solných vrostlicích starých údajně 250 milionů let?

Jak by to mohlo být milony let staré?

Někdo tě pěkně "opil rohlíkem", jak se říká.
Smajlík  Positive plus Muž Kategorie
03.02.2022 23:44:33
My jsme tu ale nebyli věčně.
Nejprve tu byly mikroorganismy, pak kolonie mikroorganismů, pak složitější organismy ze specializovaných kolonií, kterým se říká tkáně.

Homo sapiens je tu asi 200 tisíc let, víc ani ťuk. Rod Homo je starý asi 3 miliony let. Primáti jsou tu 55 milionů let. Savci se objevili před 180 miliony let. Strunatci jsou staří 530 milionů let. Samotní živočichové tady nejsou déle než 600 milionů let.

Život, jak jej známe, existuje 4 miliardy let. Bůh je proti evoluci žabař, stvořil jen lidi, a ani ti se mu moc nepovedli.
 Nesu klády Muž25 Kategorie
03.02.2022 22:49:35
Solidní konvoluce jako vždy. Kdybys raději uvařil Svačinkovi krupičnou kaši. Vy byste to měli dát dohromady, kluci. Nezávazné povídání o víře a společnosti nad krupičnou kaší... možná i nějaké to mešní víno padne.
Smajlík  láska si nevybírá
03.02.2022 21:43:53
Jo, jasně - deeevoluce je stárnutí. A deeeevoluce je rovnou vymření. Čím víc éček, tím míň je to zdravý.
Smajlík  Ovulace
03.02.2022 21:41:36
Ovulace: až dojde k deeevoluci budou kovidaci velcí jak mouchy.
 Dawe432
03.02.2022 21:39:06
Jaja, už jsem to našel. Takže by mělo dojít ke stárnutí. Tož je otázka. Osobně tomu moc nevěřím, i když to vědecká obec bere jako samozřejmost. Ale byl bych rád, to neskrývám, ale to asi každý. Jak už jsem psal, tam kde je teď léto, přijde za 5 měsíců zima, pak dojde k lámání chleba.
 Dawe432
03.02.2022 21:35:19
Ve skutečnosti jde o deeevoluci.
Smajlík  Ovulace
03.02.2022 21:32:26
> Dawe432

https://slovnik-cizich-slov.abz.cz/web.php/slovo/devoluce
 Positive plus Muž Kategorie
03.02.2022 21:30:02
Tohle slovo neznám :(( ale regresivní upadající vývoj chápu.
 Dawe432
03.02.2022 21:26:53
> Ad Meliora, Dawe432

Já nepsal deevoluci, ale devoluci, co je regresivní upadající vývoj.

Je to opak evoluce, kdy by se měly vyvíjet se stále dokonalejší organismy s novými složitými orgány. To není případ omikronu a nikde to nepozorujeme. Neděje se to. Je to jen způsob nahlížení na svět.
 Positive plus Muž Kategorie
03.02.2022 21:23:46
Ad Meliora: přesně, odbočím. Myslím si že kvůli tomu jsme ve vesmíru sami. Ten přeskok z jednobuněčného na mnoha buněčný trval 1-2 miliardy let. Je to nepředstavitelné.
 Dawe432
03.02.2022 21:17:16
Primární cíl organismů je se množit a šířit se, pokud zabiji svého hostitele, tak se mi těžko množí. Tedy nejde o deevoluci, ale pouhé přizpůsobení se hostitelském organismu za účelem většího množení a šíření.
A nevím, co pokusy na bakteriích a octomilkách mají dokazovat. Složitější evoluce se dějí za stovky tisíc let, přechod z jednobuněčných organismů na mnohobuněčné se odhaduje okolo jedné miliardy let... To se žádným pokusem nenapodobí.
Smajlík  Ad Meliora Muž23 Kategorie
03.02.2022 20:57:17
Fialově vládě se náramně hodí rozsudek NSS, během tří týdnů se uvidí.
Každopádně, už teď je jisté že se sníží proočkovaní populace ( zrušení covidpasu ) a zas se uvidí tentokrát tak za šest měsíců.
Za mně virus nikam nejde, planeta je rozdělena na dvě polokoule. Pokud by někam šel :)) už by na té co je léto nebyl :))
Co se týče deevoluce musel by se vrátit do původní podoby a zemřít.
 Dawe432
03.02.2022 20:38:26
> Víš co Sašo

Bakterie se považují za živé.

To bys koukal, jak může být kus kódu hloupý. Stačí používat jeden nejmenovaný operační systém. :-)
 Positive plus Muž Kategorie
03.02.2022 20:31:34
A bakterie jsou živé? A jak může být neživý kus kódu hloupý? Samé ocásky.
 Víš co Sašo Muž50 Kategorie
03.02.2022 20:30:54
> Dáda

Existuje mikroevoluce, co se týká živých organismů a virů.
 Positive plus Muž Kategorie
03.02.2022 20:29:46
"Nerozumím, vždycky jsme byli chytřejší než bakterie.."

Přesně tenhle citát mi probíhá hlavou vždycky, když si čtu tvoje příspěvky.
Smajlík  Tukan
03.02.2022 20:27:21
Pokud existuje v přírodě devoluce, pak tam musí existovat i její opak, tedy evoluce.
Smajlík  Dáda
03.02.2022 20:22:43
Positive plus:
>>>Nerozumím, vždycky jsme byli chytřejší než bakterie...<<<

Dosud ano, ale obávám se, že tvým příchodem to skončilo...
 Michal-222 Muž44 Kategorie
03.02.2022 20:20:46
> Nesu klády

"Ale samozřejmě, že se koná. Bakterie neumí vyrábět stroje, my ano. To je vývoj docela velkého množství složitých funkcí. :) "

Nerozumím, vždycky jsme byli chytřejší než bakterie...
 Positive plus Muž Kategorie
03.02.2022 20:19:04
IQ negativní pozitivní plus. To jsem tam.
 Víš co Sašo Muž50 Kategorie
03.02.2022 20:17:58
> Víš co Sašo

Stvořen určitě byl, jde o to kým a probíhá devoluce.

Přečti si k tomu více zde:
https://www.zpovednice.cz/detail.php?statusik=1186296

"mírný průběh a vysoká infekčnost, přesně, zabíjet hostitele je sebevražda "

Sebevražda to není, protože se nejedná o živý organismus. Je to jenom kus kódu, hloupější a hloupější...
Hostitel si teď udělá imunitu.
 Positive plus Muž Kategorie
03.02.2022 20:06:50
mírný průběh a vysoká infekčnost, přesně, zabíjet hostitele je sebevražda
 Víš co Sašo Muž50 Kategorie
03.02.2022 20:05:58
naopak mírný průběh je pro virus výhoda.
 Van Generator Muž38 Kategorie
03.02.2022 20:05:26
Ale samozřejmě, že se koná. Bakterie neumí vyrábět stroje, my ano. To je vývoj docela velkého množství složitých funkcí. :)
 Nesu klády Muž25 Kategorie
03.02.2022 20:04:24
Podle toho, jestli ti, co to vše drželi při životě dosáhli toho, co chtěli, nebo ještě ne :))
 smutný-člověk Muž35 Kategorie
03.02.2022 20:04:20
Uniklo mi na tvém osobnostním vývoji nebo léčbě něco? Omikron jako nebyl stvořen, ale je produktem evoluce?
 Víš co Sašo Muž50 Kategorie



Pridanie rozhrešenia Staršia spoveďNovšia spoveďHlavná stránka
TVOJA PREZÝVKA:

OPÍŠ BEZPEČNOSTNÝ KÓD:
Captcha

Tento inzerat nekúpite.
Pridať inzerát momentálne nie je možné.
TEXT ROZHREŠENIA:

PRILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jaj no niééé ?! sakra mmmuc
(žiadny )


Změňte svoje cookies preference

Slevy do obchodu... NOTINO ...aktuálně.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk