Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRÁCIANavigační lišta TABLONavigační lišta ŠTATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMôŽTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuzia č.1185799, vložené 08.01.2022 20:37:57 Staršia spoveďNovšia spoveďHlavná stránka
Evoluční bludy IV - zakrnělé orgány
Lidský organismus je skvěle navržený od Stvořitele. Probíhá sice nějaká genetická entropie a opotřebění životem v nedokonalém světě, ale orgány ale mají svojí funkci.

Avšak už za Darwina pyšní bezbožní lidé věřili, že tělo má spoustu zbytečných orgánů, jakýchsi nepovedených pozůstatků vývoje bez smyslu a cíle. A tak bylo mnoho orgánů hloupě označeno za zbytečné.

Jenom proto, že neznali funkci různých orgánů, tak je i vyoperovávali, jako něco zbytečného a škodlivého.
To způsobilo mnoho utrpení.

Několik příkladů.
Mandle. Bylo běžné preventivně vyoperovávat madle, ale zjistilo se, že mají důležitou funkci pro imunitu.

Meniskus. Dnes už lékařská věda, která se neřídí evoluční hypotézou, ví, že meniskus je velmi důležitý tlumič nárazů na kolenní kloub.
Ale protože se myslelo, že je v těle nadbytečný a nemá žádnou funkci, není třeba jej po zranění léčit, uvažovali. A tak došlo-li k jeho poranění třeba při sportu, velmi často jej lékaři odoperovali pacientovi celý. Takto zmrzačili člověka.
Po několika letech od operace došlo ke katastrofě: tito převážně mladí lidé (často sportovci) zakoušeli velké bolesti v koleni, byly u nich pozorovány degenerativní změny kolenního kloubu a přestávali chodit; jejich stav vykazoval podobné příznaky, jaké pozorujeme u starých lidí, kteří trpí artritidou.

Apendix, který byl považován za „zakrnělý orgán“, je ve skutečnosti lymfoidním orgánem, který v těle potírá infekce.

Kostrč: podceňovaná kostrč má ve skutečnosti dvě důležité funkce. Je na ní ukotveno několik skupin svalů a odstranění kostrči může mít za následek potíže při sezení a vstávání, potíže při porodu a inkontinenci.
 Positive plus Muž Kategorie  VYMAZAT

Zaslané rozhrešenia Staršia spoveďNovšia spoveďHlavná stránka
Chceš dneska urobiť dobrý skutok ? Pomôž vyššie uvedenému hriešnikovi tým, že mu dáš nejaké rozhrešenie! Môžeš mu ho poslať na e-mailovú adresu, ktorú uviedol pri spovedi, alebo napísať verejne vyplnením formulára na konci tejto stránky. A ak nechceš, aby pod tvojou prezývkou mohol vystupovať ešte niekto iný, zaregistruj si ju TU !
 
10.01.2022 02:58:02
> Whoisit

Závidět není zapotřebí, protože to můžeš mít taky.

Pán Ježíš Kristus Boží Syn tě jistě rád uvítá, když se rozhodneš učinit změnu smýšlení .
 Positive plus Muž Kategorie
09.01.2022 23:09:16
Závidím ti.
Lidé věří bezhlavě v Boha, ať už je jakýkoliv. Nepotřebují vědět, prostě ví. Závidím vám, třeba jednou sestoupím mezi vás a získám ten dar, jako vy.
 Whoisit Muž96 Kategorie
09.01.2022 22:46:20
> Michal-222

Ten se právě dá vyhrát šířením Slova.
Smajlík  Positive plus Muž Kategorie
09.01.2022 22:40:56
>>>Boj proti Slovu se nedá vyhrát... <<<

Spíš boj proti blbosti se nedá vyhrát...
Smajlík  Michal-222 Muž44 Kategorie
09.01.2022 21:38:00
> Pan svačinka

Boj proti Slovu se nedá vyhrát...
Smajlík  Positive plus Muž Kategorie
09.01.2022 21:09:27
Tak teď už to asi fakt definitivně chcíplo. Boží slovo jasně zvítězilo!
.
.
ale zas .. zůstalo tolik nevystřílenejch zásobníků ..
.
.
těšil jsem se, jak se budu brodit po kotníky mezi hilznama ..
Smajlík  Pan svačinka Muž25 Kategorie
09.01.2022 18:24:21
> Michal-222

"Tak tak, zatímco Positive Plus nikdy žádnou chybu neudělal, a nikdy se v ničem nemýlí..."

Kéž by...

"Počítače vznikly samy, nebo je taky stvořil nějaký pánbůh ? "

Ty už jsi přešel ke kreacionistům?

Jasně počítač je STVOŘEN.
Co teprve třeba taková buňka, který je vlastně velmi složitý a sofistikovaný živý biologický stroj?
To nemluvím o mozku.
 Positive plus Muž Kategorie
09.01.2022 18:05:00
Michal:
A víš, že jo. Člověk naučil kámen počítat, napřed abakus, pak dlouho nic, pak elektronky žhavené, olovnatým cínem pájené, pak to konečně Shockleymu došlo a objevil tranzistor. Pak už to byl s miniaturizací a objevem planární technologie docela fofr.

Takže áno: Bůh stvořil člověka - a ten pak vytvořil nejprve počitadlo, pak počitač.
 Pan svačinka Muž25 Kategorie
09.01.2022 17:11:58
Pro ty méně bystré - na zemi neexistuje (a nikdy neexistoval) člověk, který by dokázal vyrobit počítač...jen tak z ničeho...z hromady kamení a dřevěných polínek...z čehož tedy celkem jasně plyne, že počítač musel stvořit taky nějaký pánbůh...
 Michal-222 Muž44 Kategorie
09.01.2022 17:10:19
Počítače vznikly samy, nebo je taky stvořil nějaký pánbůh ?
 Michal-222 Muž44 Kategorie
09.01.2022 17:09:04
>>>Ano, vědci vždy dělali chyby.<<<

Tak tak, zatímco Positive Plus nikdy žádnou chybu neudělal, a nikdy se v ničem nemýlí...
 Michal-222 Muž44 Kategorie
09.01.2022 15:20:02
Co?
To už to chcíplo?

Takové výživné vlákno mělo mít delší život! Ale je vidět, že lidé si uvědomují realitu Stvoření i Božího Soudu a nyní jen bázlivě čekají co se bude dít, protože plnění Biblických proroctví jsou nepřehlédnutelná!
 Pan svačinka Muž25 Kategorie
09.01.2022 14:13:04
> Nesu klády

Tato diskuze nikam nevede.

Šlo o to, že je snaha vydávat to za úžasný důkaz Evoluce...

Jestli znáš nějaký lepší důkaz Evoluce, tak napiš. Nic jsi neuvedl, protože nic není, tak proč tomu věřit?

Já jsem dával důkazy mladé Země viz níže.
 Positive plus Muž Kategorie
09.01.2022 14:09:51
>Nesu klády:
ale tak brzdi kámo.

"Oči nevznikly samy, vznikly miliony let dlouhého vývoje, kdy se náhodou přidávaly další komponenty, protože to je přirozená vlastnost termodynamiky, nucení k pohybu a cirkulaci energie."

Fakt jo?


A hned 6 krát?

- bezobratlí
- ryby
- obojživelníci
- plazi
- ptáci
- savci

Nemožná náhodička na šestou?
Smajlík  Pan svačinka Muž25 Kategorie
09.01.2022 14:05:40
Nepředložil jsi nic.
Nebo jak bys to tvrzení formuloval? Kdyžtak hledej pojem "implikace" a "logické vyplývání". Ukázal jsi funkčnost mikroevoluce. Kde jsi ty vzal předpoklad, že po tomto experimentu nutně musí mít octomilky o dva páry nohou navíc? Z jakých předpokladů jsi k tomuto došel? Nebo jaké změny jsi očekával za takovou dobu, a jaké důvody pro ně měly být?

Tak schválně, jsem zvědavý, jak dokážeš, že na základě evoluční teorie musel octomilkám za právě těchto podmínek a po tento počet generací přibýt zcela nový orgán, a jak tedy dokážeš spor teorie s praxí. Já čekám.
 Nesu klády Muž25 Kategorie
09.01.2022 14:03:32
> Nesu klády

"přijmout to, co bylo dokázáno. "

A co bylo dokázáno? pokusy jsem ti popsal...
 Positive plus Muž Kategorie
09.01.2022 14:01:26
Dobrá, pak mě mrzí to obvinění ze lži.

Mimochodem, zastánci evoluce se nemodlí. Jediné jejich přesvědčení je, že druhy se mění a vyvíjejí, a chtějí poznat, jak se to děje, a jsou připraveni zavrhnout vše, co bylo vyvráceno, a přijmout to, co bylo dokázáno.
Takže jestli má kreacionista nezvratný důkaz pro kreacionismus, a je schopen jej předvést v souladu s pravidly logického vyplývání, prosím.

Do té doby je kreacionismus jen indoktrinace sektářů na tahání peněz z oveček.
 Nesu klády Muž25 Kategorie
09.01.2022 14:00:35
> Nesu klády

Ty jsi dobře vypláchnutej evoluční vírou.

Tady jsem ti předložil jasná fakta, že evoluce nefunguje, jen mikroevoluce....

Proč asi dělají ty pokusy? Protože očekávají evoluční skoky. Nerozumíš tomu ty.
 Positive plus Muž Kategorie
09.01.2022 13:58:22
Pozi: Co to meleš? Za prvý nejsem žádnej Nesu klády. Za druhý tvoje sračky nedávaj ale vůbec žádnej smysl, ty modlo. S tebou opravdu není o čem diskutovat.

Fakt se ti líbí být za duševního UBOŽÁKA? Myslíš, že za svoje nesouvislý výkřiky půjdeš do nebe?
Smajlík  Tukan
09.01.2022 13:57:32
> Nesu klády

Sorry, ta poslední reakce byla na Tukana.
 Positive plus Muž Kategorie
09.01.2022 13:55:21
Tohle jsem ale já nikdy neřekl. Proč takhle otevřeně lžeš?
 Nesu klády Muž25 Kategorie
09.01.2022 13:53:02
Jen ukazuješ, že nic nechápeš. Je jedno kolik generací uplyne, protože vývoj ve stálých podmínkách má konvergenční tendenci, zdokonaluje se funkční.
Drastické změny se ukáží až při brutální změně podmínek, např. nárůst teploty Země, změna atmosferického tlaku, změna obsahu kyslíku.
Makroevoluce probíhá tam, kde druhy vymírají - nebo se mění.

Ukaž mi, jak někdo octomilky po tisíce generací masí podmínkami na téměř vyhynutí a že z toho vylezou octomilky jen trochu zlepšené.

Člověk se z lidoopa vyvinul tehdy, když mu zmizela téměř veškerá strava.
Ty Darwinovy zobáky vznikly tam, kde nebyla jejich druhem snadno získatelná potrava.
Druh přinutí změnit se hrozba vyhynutí, ne nějaký umělý experiment.

Octomilky naopak budou konvergovat ke zdokonalení současné formy, protože je úspěšná.

A ne, oči nevznikly samy, vznikly miliony let dlouhého vývoje, kdy se náhodou přidávaly další komponenty, protože to je přirozená vlastnost termodynamiky, nucení k pohybu a cirkulaci energie.

Sorry, kámo, ale tohle je fakt jen kreacionistická indoktrinace. Říká se tomu brainwashing. V 1984 tomu říkají doublethink.
 Nesu klády Muž25 Kategorie
09.01.2022 13:47:20
> Nesu klády

"Evoluce je sama o sobě božstvem: Mocná, nevyzpytatelná, hravá, milosrdná, krutá, mnohotvárná. Takže tzv. boha vyznávaj vlastně všichni, jen mu dávaj různý ména a přikládaj odlišný mýty."


Zopakujte si mantru vašeho evolučního náboženství:
"Vypadá to jako stvořené, vypadá to jako stvořené, vypadá to jako stvořené..."

Kdepak Evoluce je MODLA.
Smajlík  Positive plus Muž Kategorie
09.01.2022 13:30:07
Jo tak tak takhle. :-)

' Japonský vědec Syuiti Mori tehdy překryl kultivační nádoby s muškami octomilkami přehozem z temné látky, který nepropouštěl vůbec žádné světlo. „Uvrhl mouchy na více než 60 let do naprosté tmy. Když s nimi vědci potřebovali něco udělat, používali slabé červené světlo, které mouchy neviděly,“ dodal Petr. '
 Positive plus Muž Kategorie
09.01.2022 13:24:02
> Nesu klády

Nevím teda kolik bylo generací octomilek, dělají pokusy už přes 100 let, ale u bakterií byly desetitisíce generací.

A tady pokus, 60 let mučené octomilky ve tmě, prý 1500 generací (zajímalo by mě po tmě počítali :), zlepšil se čich (mikroevoluce), pořád je to octomilka a je to vydáváno za úžasný příklad evoluce:
https://dvojka.rozhlas.cz/1500-generaci-v-uplne-tme-zrodila-se-temna-moucha-7529345

Žereš jim to taky?
Smajlík  Positive plus Muž Kategorie
09.01.2022 13:23:13
Ano, vědci vždy dělali chyby. Taky je dělají a dělat budou. A místní fanatik v této diskusi skutečně asi vypíchnul chyby nějakých "instrumentalistických" darwinistů. To, že to byli darwinisti, je normální, protože je to v současným stavu nejlogičtější a nejpřirozenější teorie. Problém je ten jejich instrumentalismus nebo jak to nazvat, zkrátka vnímání těla jako stroje a vnímání evoluce jako nějakýho automatickýho nahrazování součástek jinýma. Evoluce a tělo je zkrátka chytřejší, než si tito lidé mysleli. Chce to větší úctu k životu, to je celý.
 Tukan
09.01.2022 13:08:24
Svačinka: A kdo je vyvinul, ty mudrlante? Tvoje bába?

Tato debata je zcela jalová.
Ano, orgány se vyvinuly samy, protože nad nima nikdo nestál a nehrabal do nich rukou. Ty se taky umíš postavit do různých pozic, a děláš to sám. Proč by jedinec nemohl ovlivňovat svou podobu??
Ano, vyvinuli jsme si je my, protože naše buňky se tak utvářely.
Ano, vyvinul je "bůh", protože božská síla života působí skrz všechno, co je živý.
Fakt nemá cenu hledat "pravou příčinu" věcí, který maj tisíce příčin.

No tak božská energie působí skrz evoluci. A co má jako bejt? Evoluce je sama o sobě božstvem: Mocná, nevyzpytatelná, hravá, milosrdná, krutá, mnohotvárná. Takže tzv. boha vyznávaj vlastně všichni, jen mu dávaj různý ména a přikládaj odlišný mýty.
 Tukan
09.01.2022 13:02:06
> Nesu klády

Vždyť jsem psal, že dělali a ještě snad dělají pokusy na octomilkách a bakteriích. A tam bylo mnohem více než 2000 generací.

Makroevoluce už by se musela nějak projevit...

"To nic nemění na tom, že kreacionismus nepodporuje absolutně nic, ani jediný poznatek. To, že evoluce nemá vždy pravdu a že není vždy přesná, protože se vyvíjí na základě poznatků, které jsou k dispozici, neznamená, že kreacionismus je sebeméně pravdivý. "

Jak to? To není pravda. Co třeba ty vrstvy pohřbených a plně vyvinutých zvířat, které když datuješ radiometricky, tak dávají krátké stáří. Proto raději staří určují podle okolí, ale to je nepřesné.
Potopa....

Ty o tom nic nevíš. Nezkoumal jsi asi kreacionistické argumenty, jinak bys nemohl napsat takovou hloupost, že kreacionismus nic nepodporuje.
 Positive plus Muž Kategorie
09.01.2022 11:30:09
Tohle je fakt bizár.

>Nesu klády - jako fakt dík, jseš tu asi jedinej, kdo cedí krev, aby obhájil takovou blbost, že se orgány jako jsou oči, uši, ruce, nohy, mozek vyvinuly tak ňák samy ..
.
.
To už chce mít notnou dávku bramboračky v hlavě ..
.
.
budu sledovat, co všechno ještě vyblinkneš za "moudra", jen aby jsi popřel Boha a jeho stvořitelskou činnost.
Smajlík  Pan svačinka Muž25 Kategorie
09.01.2022 11:14:12
Nebojím se, že se makroevoluce prokáže v nějaké formě v budoucnosti.
Jen zatím uplynulo málo času a taková změna potřebuje více.

To nic nemění na tom, že kreacionismus nepodporuje absolutně nic, ani jediný poznatek. To, že evoluce nemá vždy pravdu a že není vždy přesná, protože se vyvíjí na základě poznatků, které jsou k dispozici, neznamená, že kreacionismus je sebeméně pravdivý.

Tomuto pseudoargumentu se říká falešné dilema: napadneš evoluci s tím, že její chyba je automaticky důkaz kreacionismu. Nejen že evoluce se jako teorie dále vylepšuje a stále více odpovídá pozorovaným výsledkům, ale taky mohou existovat teorie mezi tím nebo teorie zcela mimo, které dosud nemáme. Nejsou jen dvě možnosti.

Mimochodem, ono to působí i dost logicky. Makroevoluce vypadá jako součtem velkého množství mikroevolucí, kdy bezprostřední změny jsou stěží pozorovatelné, ale když srovnáš jedince před dostatečně velkou dobou s jeho dvoutisícím potomkem, nějakou změnu bys našel.
Nehledě na to, že změny vyvolává měnící se prostředí, které je posledních pár tisíc let relativně stabilní.
 Nesu klády Muž25 Kategorie
09.01.2022 02:12:03
> Nesu klády

Mikroevoluce je vědecký pojem. Problém je s makroevolucí, nikdo nedokázal, že nefunguje.

Nikdo nedokázal přeměnu jedno druhu na jiný a samovytvoření nějakých nových složitých orgánů.

Snahy byly. Pokusy s octomilkami, s bakteriemi... Nic, jen mikroevoluce.

Darwin třeba viděl různé zobáčky u pěnkavek, ale to je právě ta mikroevoluce. No problém.

Mladá Zem, vídíme to třeba podle toho co se nachází - měkké tkáně dinosaurů, polystrátové fosílie...
 Positive plus Muž Kategorie
09.01.2022 01:36:52
Na tom moc nezáleží, princip je v tom, že správný zastánce evoluce neuznává nic, jen fakta. Je připraven odhodit to, co platilo doposud, když fakta nebudou sed&#234;t.

Darwin tak byl mnohokrát překonán, ale nikdy úspěšně popřen.
Nikdo nedokázal, že se zmýlil, jen že věci příliš zjednodušil. A to je v pořádku, dnešní znalost je přesnější.

Vzhledem k tomu, že kreacionismus neuznává stáří Země alespoň po 4 miliardy let, je jakékoliv jejich tvrzení bezpředmětné, dokud neprokáží, že Země za žádných okolností nemohla být starší než ty uvedené tisíce let.
Takže jestli je mikroevoluce totéž jako evoluční vývoj od počátku z aminokyselin po složitější formy trvající miliardy let, pak je možná s kreacionisty debata. Jinak jsou vedle jak ta jedle.
 Nesu klády Muž25 Kategorie
09.01.2022 00:33:30
> Nesu klády

Jak už bývá, tak slova mají více významů. Třeba evoluce je prostě nějaký vývoj.
A víš o tom, že kreacionisti uznávají evoluci? A to mikroevoluci.
 Positive plus Muž Kategorie
08.01.2022 23:42:58
Vůbec ne.
Evolucionismus je směr, který aplikuje dobové evoluční poznatky na vývoj společnosti.

Evoluce je nauka o vývoji druhů, ne lidského společenského uspořádání.

Možná jsi jen příliš indoktrinován kreacionistickými weby, protože např. tenhle termín se vůbec nekryje s Darwinem a tím, že lidé a lidoopi jsou příbuzní. A asi jsi to nečetl v žádné knize o evoluci ani ve spisech o evolucionismu nebo na wikipedii, ale v rámci indoktrinační výuky nějakého kreacionistického webu, protože kreacionisti mají jiné informační zdroje přísně zakázané.

Mimochodem, to poslední už argumentační faul je, nemohl jsem si ho odpustit.
 Nesu klády Muž25 Kategorie
08.01.2022 23:39:05
>>>Co se týká Nového zákona, tak máme prý k dispozici okolo 24 000 rukopisů!!!<<<

Už 24 001, zrovna jsem jeden dopsal sám ... ale byla to dost hokna, příště se na to už vyblajznu...
 Michal-222 Muž44 Kategorie
08.01.2022 23:15:02
> Nesu klády
' "evolucionismus" je faul jako prase, protože ve škole se nikde neučí o evolucionismu, jen o evoluci. '

Jestli tohle není slovní gymnastika, tak už nevím co. :-)
 Positive plus Muž Kategorie
08.01.2022 23:13:17
> Ad Meliora

Co se týká Nového zákona, tak máme prý k dispozici okolo 24 000 rukopisů!!! Přibližně 5 664 v původním jazyce (řečtině), zbytek v různých překladech, např. do syrštiny, latiny, amharštiny, arménštiny apod. To už ale může být starší údaj.
Dále tzv. cíkevní otcové ve 2. a 3. století citovali NZ tolikrát (36 289 citací), že pouze na základě těchto zmínek můžeme zrekonstruovat celý NZ, a to pouze bez 11 vět.

Co se týká Starého zákona, tak máme z Kumránských svitků z doby před Kristem téměř celý doložen, bez výraznějších odchylek. A s předpovědí Mesiáše na kterého Bůh nechal dopadnout vinu nás všech
 Positive plus Muž Kategorie
08.01.2022 22:56:32
"evolucionismus" je faul jako prase, protože ve škole se nikde neučí o evolucionismu, jen o evoluci.
A je jedno, co tě učí ve škole, když tě k tomu taky učí základy logického vyplývání a dokazování a celá výuka je navíc koncipovaná tak, aby tě přiměla poznatky zkoušet a ověřovat a bádat dál.

To jen kreacionisti si představují, že ateisté děti indoktrinují, protože náboženské společnosti neznají nic jiného než indoktrinaci.

Takže prosím už žádné myšlenkové gymnastiky, nedá se na to koukat.
 Nesu klády Muž25 Kategorie
08.01.2022 22:54:43
A kdo zaručuje autentičnost jeho života, jak je popsaná v bibli? Před vynálezem knihtisku mohlo být velice snadné zničit původní verzi a nahradit ji upravenou verzí, vzhledem k tomu, že jich bylo velmi málo, protože se museli psát ručně. Církev na to moc měla. A jak to přesně Bůh určil? Zatím všichni tak akorát mluví a určují za Boha.
 Ad Meliora Muž23 Kategorie
08.01.2022 22:42:58
> Ad Meliora

Máš dobré otázky.
Tento svět sice není dokonalý, ale přesto je k něčemu dobrý.
Nevěděli bychom to, nebýt informací od Boha v Bibli.
Člověk okusil ovoce ze stromu poznání dobrého a zlého, před čímž Bůh varoval a zapověděl, protože následkem je smrt a utrpení.
Poznáváme však dobré a zlé a je dobré, že díky oběti Božího Syna Ježíše Krista můžeme opět přijít k Bohu a být zachráněni, obohaceno jako lidstvo o tyto zkušenosti.
Bůh proměňuje zlé na dobré.

"A když už jsme u té bible, tak proč je považována za pravdivou? Existuje mnoho textů mluvících o Bohu, proč ale jen bible je označováno za pravdivou? Kdo to určil? "

Určil to Bůh. A můžeš si vybrat, čemu budeš věřit, jestli Bibli nebo něčemu jinému. Je to otázka přesvědčení ze svého života a všech dostupných informací. Ten hlavní důvod proč věřit je Ježíš Kristus a Jeho učení. Kdo rozpozná, že tohle je láska i pravda, tak uvěří.
 Positive plus Muž Kategorie
08.01.2022 22:20:57
A když už jsme u té bible, tak proč je považována za pravdivou? Existuje mnoho textů mluvících o Bohu, proč ale jen bible je označováno za pravdivou? Kdo to určil?
 Ad Meliora Muž23 Kategorie
08.01.2022 22:14:31
Dobře tedy, nemoci jsou součástí našeho "padlého prokletého světa".
Pokud ale bylo na začátku vše dokonalé, tak jaktože jsme padli do prokletého světa? Definice slova dokonalý je taková, že pokud je něco dokonalé, tak už to nemůže být lepší. Tedy jak se něco dokonalého, co už nemůže být lepší, mohlo dopustit něčeho nedokonalého, co způsobilo pád?
 Ad Meliora Muž23 Kategorie
08.01.2022 22:09:15
> Nesu klády

Exaktní věda a evolucionismus je něco jiného. To je faul jako prase od tebe, dávat to dohromady.

Napsal jsem co to způsobilo, držet se této bludné filozofie... To nestačí? Asi ne. To bude ještě asi dlouhý seriál.

Myslím, že nějaké zakrnělé orgány se učí i dnes.
 Positive plus Muž Kategorie
08.01.2022 22:04:55
Ad Meliora: Protože to není v bibli ani se to tak nepíše na odkrytýchpravdách.cz :)
Smajlík  Jedinej důvod
08.01.2022 22:03:22
V&#234;da nemá ideologii. Věda má jen fakta a na nich postavené hypotézy.
Nechápeš problém falzifikace. Navrhneš teorii, která vysv&#234;tluje dané poznatky. Jakmile zjistíš, že to nesedí, vybuduješ novou.

To není změna doktríny, to je vědecké bádání, napravování omylů.

To jen kreacionisti mají doktrínu. A tohle je argumentační faul jako prase.
 Nesu klády Muž25 Kategorie
08.01.2022 21:59:18
> Ad Meliora

"No jo, na vše se dá říct "Protože to tak chce Bůh a cesty Boží jsou nevyzpytatelné", jak jednouché... "

Já jsem ale odpověděl jinak.

"A proč by vlastně nemohla existovat evoluce a Stvořitel zároveň, evoluce jakožto nástroj Stvořitele, který už naplánoval, jak vývoj na naší planetě bude probíhat ještě před vznikem vesmíru?"

Třeba by mohla existovat, ale jde o pravdu. Bylo to jinak. Bůh netvořil postupným procesem založeným na smrti a utrpení, ale stvořil vše rovnou dokonalé.
Pokud by ses ptal, proč to není v souladu s Biblí, tak smrt přišla do světa skrze první hřích člověka.
 Positive plus Muž Kategorie
08.01.2022 21:56:17
Dekuji, bylo to poucne.
 into the void
08.01.2022 21:52:55
No jo, na vše se dá říct "Protože to tak chce Bůh a cesty Boží jsou nevyzpytatelné", jak jednouché...
A proč by vlastně nemohla existovat evoluce a Stvořitel zároveň, evoluce jakožto nástroj Stvořitele, který už naplánoval, jak vývoj na naší planetě bude probíhat ještě před vznikem vesmíru?
 Ad Meliora Muž23 Kategorie
08.01.2022 21:43:11
> Nesu klády

"A ne, moderní evoluční věda nemluví o zbytečných orgánech, to je kec kreacionistů."

V některých věcech museli evouši změnit názor, ale nemůžeš popřít, že to bylo součástí evoluční ideologie.

Někteří fanatičtí evouši diletanti to prosazují i dnes a i zde na Zpovědnici.
 Positive plus Muž Kategorie
08.01.2022 21:38:56
> Ad Meliora, Nesu klády

Nemoci obecně jsou součástí tohoto padlého prokletého světa. Mají nějakou příčinu i smysl.
Příčina může být dědičná, muže být následkem života člověka a někdy může člověk onemocnět, třeba proto, aby někde se nevyskytnul pro jeho dobro.
Na začátku byl Ráj, kde to nebylo a zase bude vše dokonalé, pro toho kdo obdrží život večný.

ostraňování mandlí - já jsem psal o preventivním odstraňování.
apendix - no to jsi napsal jinými slovy totéž, má nějakou funkci
 Positive plus Muž Kategorie
08.01.2022 21:24:31
Až na to, že mandle jsou příčinou docela závažných zánětů a odstraňují se právě proto.
A apendix má úplně stejný problém, který se s ním pojí.

A ne, moderní evoluční věda nemluví o zbytečných orgánech, to je kec kreacionistů. Evoluce zbytečné orgány rychle odstraňuje, protože efektivita nakládání se zdroji. Jak něco pozbude účelu, velice rychle to z druhu zmizí, protože druh, který nakládá se svými zdroji nejefektivněji, vyhraje.

Mimochodem, apendix nemá za cíl potírat nákazu, ale obnovovat mikroflóru po prodělané nákaze. Uchovává prospěšné bakterie, které se potom mají odtud rozšířit. A i proto je zdrojem zánětů.
Stejn&#234; tak mandle mají svád&#234;t záněty k sobě, aby nebyly bezprostředně ohroženy klíčové tkáně v hlavě.

No jo, kreacionisti.
 Nesu klády Muž25 Kategorie
08.01.2022 20:51:14
Když ho stvořitel tak skvěle navrhl, tak proč navrhl taky to, že se v každém lidském těle tvoří rakovinotvorné buňky?
 Ad Meliora Muž23 Kategorie
08.01.2022 20:49:32
Pěkné, čtivé, trefné
Smajlík  Antixavérius Kane



Pridanie rozhrešenia Staršia spoveďNovšia spoveďHlavná stránka
TVOJA PREZÝVKA:

OPÍŠ BEZPEČNOSTNÝ KÓD:
Captcha

Tento inzerat nekúpite.
Pridať inzerát momentálne nie je možné.
TEXT ROZHREŠENIA:

PRILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jaj no niééé ?! sakra mmmuc
(žiadny )


Změňte svoje cookies preference

Slevy do obchodu... NOTINO ...aktuálně.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk